#


چرا تولید محتوای متنی اهمیت دارد؟

3 ژوئن 2019 بدون نظر 1727 بازدید

چرا تولید محتوای متنی اهمیت دارد؟

از روش های بسیار مهم در بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا، محتوای متنی است که البته قبل ها پیش بینی می شده است که در میان مردم محبوبیت خود را از دست بدهد و اما هم چنان پابرجاست . این روش بازاریابی از ده سال پیش مطرح شده است و البته در آن زمان این روش را بازاریابان به خوبی درک نکرده اند . بهترین سرمایه گذاری در قسمت بازاریابی این است که کسب و کار بتواند در برخورد نخست خود تاثیر خوبی را بگذارد.

نظرسنجی های اخیر نشان داده است که هرچه کسب و کارها برای تولید کردن محتوای متنی مهارت بیش تری داشته باشند بازاریابی نیز به این روش تاثیر بسیار بیش تری را روی بهتر شدن کسب و کارها خواهد داشت .

چرا محتوای متنی هنوز هم تاثیر زیادی دارد؟

محتوای متنی

۱-در سال گذشته بودجه ای که برای محتوای متنی کسب و کارها گذاشته اند برابر ۲۳ درصد بوده است واین میزان امسال بیش تر شده است و به ۴۱ درصد رسیده است واین بدان معنا است که بودجه های اختصاص یافته به میزان ۷۸ درصد بیش تر شده است. حتی در نظرسنجی ها دو سوم افراد اعتقاد داشته اند که این میزان در سال های آینده بیش تر هم خواهد شد .

در ابتدا با تولید محتوای متنی مخالفت های بسیار زیادی صورت می گرفته است و اما الان این روش بازاریابی محتوا رتبه اول را در میان سایرین دارد.

۲-بازاریابیان محتوای متنی را از جمله تاثیرگذارترین فعالیت ها در شرایط حال و آینده کسب وکار انتخاب کرده اند . طبق بررسی های انجام شده که  در نظرسنجی شرکت کرده اند حدود ۷۶ درصد از شرکت کنندگان بر این عقیده بوده اند که هدف نهایی تولید محتوا آگاهی از برند است ، ۶۱ درصد بر این عقیده بوده اند که هدف نهایی تولید محتوا تولید کردن سرنخ و یا لید است و ۳۹ درصد از شرکت کنندگان معتقدند که بهبود نتیجه جست و جو در موتورهای جست و جو هدف نهایی تولید محتوا است .

این نظرسنجی ها نشان داده است که نگرش مدیران نسبت به بازاریابی محتوا به کلی تغییر کرده است . پنج سال پیش تنها هدف از بازاریابی محتوا این است که رتبه سایت بهبود پیدا کند و اما با نظرسنجی های انجام شده اعلام شده است که الان تنها ۵۱ درصد از شرکت کنندگان به دنبال افزایش فروش به عنوان نرخ بازگشت سرمایه محتوا بوده اند . همین نشان داده است که بازاریابی محتوا در طولانی مدت خوب جواب می دهد.

۳-استفاده کاربران از جست و جوهای صوتی در حال بیش تر شدن است و بیش تر مردم از دستیارهای صوتی الکسا و یا سیری می خواهند تا آهنگ موردنظر آن ها را پخش کند و یا به آن ها پیش بینی را از وضع آب و هوا نشان دهد. این روش جست و جو بین مردم در حال گسترش است و افراد بیش تری از آن ها استفاده می کنند.

امروزه بیش تر از میلیاردها جست و جوی صوتی با استفاده از دستیارهای صوتی صورت می گیرد . در سال گذشته تنها ۱۱ درصد از بازاریابان در بازاریابی محتوا جست و جوی صوتی را لحاظ کرده اند و اما پیش بینی شده است که تا سال آینده بیش تر از ۵۰ درصد از جست و جو ها به صورت صوتی صورت گیرد و این بدان معنا است که اضافه کردن کلمه های کلیدی به متن بسیار اهمیت خواهد داشت .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *