#


پرچم داران هوشمندی که به عنوان بهترین گوشی موبایل شناخته شده اند

30 ژانویه 2018 بدون نظر 1995 بازدید

پرچم داران هوشمندی که به عنوان بهترین گوشی موبایل شناخته شده اند

پرچم داران هوشمندی که به عنوان بهترین گوشی موبایل شناخته شده اند

شش ماهه دوم سال میلادی را باید به عنوان زمانی معرفی کنیم که بیشتر کمپانی های تولیدکننده گوشی هوشمند توانسته اند پرچمداران خود را معرفی نمایند. بیشتر کمپانی هایی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارند در پائیز هر سالی اقدام به رونمایی و معرفی محصول جدید خود می نمایند. در حال حاضر کمپانی های بسیاری گوشی های پرچمدار خود را راهی بازار کرده اند و در این میان می توان به شیائومی و وان پلاس اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم برخی از پرچمدارانی را که در سال گذشته میلادی وارد بازار شده اند و عنوان برترین را برای خود به دست آورده اند معرفی کنیم.

کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار می شود وزمان آغاز به کار در روزهای پایانی فصل زمستان می باشد میزبان حضور کمپانی های بسیاری همچون هواوی، سامسونگ، ال جی و همچنین سونی می باشد که قرار است در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را رونمایی کنند. در میان کانی های قدرتمندی که حضور دارند کمپانی سونی نیز توانسته قدرت رقابتی خود را با معرفی گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نشان دهد.

در این میان کمپانی هواوی نیز بیکار نبوده و سعی کرده با معرفی سری پی گوشی های هوشمند خود با نام پی۱۰ قدرت خود را نشان داده و به رقابت با کمپانی های دیگر بپردازد. اگر تمایل دارید با این گوشی های هوشمند آشنا شوید بهتر است با ما همراه باشید تا به طور خلاصه در خصوص برترین گوشی های پرچم داری که تولید شده اند کمی صحبت کنیم.

۱ـ گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس سامسونگ

زمانی که گوشی گلکسی نوت۷ به مشکل برخورد سامسونگ تصمیم گرفت گوشی هوشمند دیگری را تولید نماید که دیگر مشکلات این گوشی هوشمند را نداشته باشد و بتواند رضایتمندی کاربران را به دنبال داشته باشد. دو گوشی گلکسی اس۸ و نسخه پلاس آن پرچمدارانی بودند که سامسونگ تلاش بسیاری برای بهبود آن ها انجام داده است. سامسونگ در طراحی این مدل از پرچم داران خود از صفحه نمایش اولد استفاده کرده است که به علت خمیدگی اطراف آن بدون حاشیه می باشد و نبود حاشیه موجب شده است اندازه صفحه نمایش به میزان قابل توجهی افزایش داشته باشد.

این افزایش اندازه صفحه نمایش بدون اینکه در ابعاد گوشی تغییری به وجود آورد موجب شده تا کاربران و منتقدان بسیاری این مدل از پرچم داران سامسونگ را گزینه ای ایده آل و مناسب در نظر بگیرند. در خصوص این مدل از گوشی های هوشمند سامسونگ از تراشه اسنپدراگون۸۳۵ استفاده شده است که قرار گیری آن در کنار تراشه ای که مخصوص آن است و با نام اکسینوس۸۸۹۵ شناخته می شود موجب جذب افراد بیشماری به سمت این مدل از گوشی های هوشمند شده و فروش بسیار خوبی را برای سامسونگ به ارمغان آورده است.

۲ـ گوشی هوشمند اچ تی سی یو۱۱

کمپانی اچ تی سی پس از اینکه دو کمپانی کره ای ال جی و سامسونگ پرچم داران خود را معرفی کردند اقدام به رونمایی از گوشی هوشمند اچ تی سی یو۱۱ کرد که در طراحی آن از صفحه نمایش های معمولی که دارای حاشیه های زیادی است استفاده کرده ولی این گوشی هوشمند دارای فناوری جدیدی است که تا پیش از آن در خصوص گوشی های دیگر دیده نشده بود.

فناوری جدیدی که در خصوص اچ تی سی یو۱۱ استفاده شده موجب می شود کاربران با فشار دادن لبه های گوشی در دو سمت آن بتوانند دستورات خود را به این وسیله به گوشی منتقل کنند. کمپانی اچ تی سی پس از اینکه توانست گوشی های پیکسل را به فروش برساند به سراغ فروش گوشی های وشمند سری یو رفت و در این بخش توانست موفقیت هایی را به دست بیاورد. رقم بالایی که برای فروش گوشی های سری یو این کمپانی به ارمغان آمد موجب شد تا این شرکت بتواند وضعیت اقتصادی خود را کمی بهبود ببخشد.

۳ـ گوشی هوشمند وان پلاس۵ تی

یکی از کمپانی هایی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است کمپانی وان پلاس می باشد. این کمپانی مدرن توانسته با در طول مدتی که فعالیت خود را آغاز کرده گوشی هایی را تولید کند و مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار بگیرد. این کمپانی در خصوص گوشی های خود قیمت پائینی را در نظر گرفته است و این مساله موجب شده تا گوشی های هوشمند آن مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.

البته نا گفته نماند این کمپانی در خصوص وان پلاس۵ تی کاهش قیمت کمی داشته و توانسته همپای دیگر رقبا قیمت مناسبی را برای پرچم دار خود تعیین کند. وان پلاس۵ تی به عنوان گوشی ای شناخته می شود که شش ماه پس از وان پلاس۵ وارد بازار شده است و در خصوص آن کمپانی وان پلاس از هیچ حاشیه ای استفاده نکرده است و این ویژگی موجب شده تا بتواند به عنوان یک گوشی قدرتمند با دیگر پرچمدارانی که به وسیله کمپانی های دیگر عرضه شده اند به رقابت بپردازد.

۴ـ گوشی هوشمند گلکسی نوت۸

زمانی که گلکسی نوت۷ وارد بازار شد مشکلات بسیار زیادی برای آن به وجود آمد. این گوشی هوشمند زمانی که دچار آتش سوزی و انفجار شد سامسونگ را برآن داشت تا تولید این مدل از گوشی های هوشمند خود را به صورت کاملی متوقف نماید. این مساله موجب شد تا کره ای ها درصدد تولید گوشی باکیفیت و بهتری باشند و بتوانند گلکسی نوت۸ را عرضه نمایند. در طراحی این گوشی هوشمند نیز از صفحه نمایش بدون حاشیه استفاده شده است که تمام پنل جلویی آن را در بر میگیرد. پردازنده ای که در این گوشی هوشمند به کار رفته یکی از قدرتمند ترین تراشه هایی است که سامسونگ تولید نموده است.

۵ـ گوشی هوشمند آیفون۸ و۸ پلاس اپل

اپل در سال۲۰۱۷ توانست دو گوشی هوشمند آیفون۸ و نسخه پلاس آن را وارد بازار کند اما آیفون۱۰ موجب شد تا فروش این دو محصول جدید وابستگی بسیاری به آن داشته باشد. برای اینکه آیفون۸ و نسخه پلاس آن بتوانند از شارژ سریع پشتیبانی نمایند اپل از بدنه شیشه ای در طراحی آن استفاده کرده است که موجب حیرت کاربران این کمپانی شده است که تا کنون از آیفون هایی با بدنه آلومینیومی استفاده می کردند. اپل در خصوص این گوشی های هوشمند از طراحی قدیمی خود استفاده کرده است و تراشه به کار رفته در آن A11 بایونیک می باشد. در این دو گوشی هوشمند اپل دوربین به کار برده شده را بسیار بهبود بخشیده است و محصولی کاربردی و با کیفیت ارائه کرده است.

۶ـ آیفون۱۰ اپل

یکی از جدیدترین گوشی های هوشمندی که اپل آن را تولید کرده است آیفون۱۰ می باشد که اپل برای دهمین سالگرد تولید آیفون های خود آن را طراحی کرده است. اپل در خصوص این محصول تغییرات بسیار زیادی را اعمال کرده است که یکی از مهمترین ان ها پنل اولدی می باشد که در خصوص آیفون ایکس به کار برده است. فیس آیدی موجود در این گوشی هوشمند قابلیت دیگری است که در آیفون ایکس وجود دارد و کاربرد بسیار مناسبی از این گوشی ارائه داده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *