#


ویژگی های شگفت انگیز گلکسی اس۹ سامسونگ

27 فوریه 2018 بدون نظر 1591 بازدید

ویژگی های شگفت انگیز گلکسی اس۹ سامسونگ

قابلیت های خارق العاده گوشی های کهکشانی جدید سامسونگ

پس از مدتی که در انتظار پرچم داران جدید سامسونگ بودیم در نهایت این گوشی های هوشمند در کنگره جهانی موبایل که چند روزی است کار خود را آغاز کرده رونمایی شده و ویژگی های مهمی از آن ها عنوان شده است. طراحی این مدل از گوشی های سامسونگ هیچ تفاوتی نسبت به مدل پیش از آن ندارد ولی سامسونگ سعی کرده ویژگی های بیشتری را در مورد این دو گوشی کهکشانی خود داشته باشد و بیشترین تمرکز خود را بر روی این مساله گذاشته است.

کمپانی کره ای سامسونگ اعتقاد دارد که کهکشانی های این کمپانی قادر است در برقراری ارتباط کاربران با گوشی های هوشمند تغییرات عمده ای را به وجود آورده و از جنبه های مختلف نسبت به آن ها بهبود داشته باشد و موجب شود کاربران بتوانند بهترین و بیشترین استفاده را از این محصولات داشته باشند. در ادامه قصد داریم برخی از این ویژگی های مهم را نام ببریم تا بتوانید آشنایی بیشتری با آن ها داشته باشید و بهتر بتوانید با این دو گوشی هوشمند کار کنید.

داشتن طراحی ساده اما موثر و کاربردی

گوشی های هوشمند و جدید سامسونگ از لحاظ صفحه نمایش بهبود یافته اند و در طراحی آن ها از صفحه نمایش های اینفینیتی دیسپلی استفاده شده است که در واقع به عنوان امضای این کمپانی شناخته می شود و می تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه دهد. سامسونگ در خصوص صفحه نمایش این گوشی های جدید از محافظ گوریلا گلس۵ استفاده کرده است اما این محافظ تفاوتی با نسل پیش از آن دارد و آن هم این است که نسبت به قبل کمی باریک تر شده است. برای اینکه این گوشی ها ظاهر یکدست و یکپارچه ای را داشته باشند و سنسورهای عنبیه نیز پنهان شوند به همین دلیل صفحه نمایش آن ها در مقایسه با نسل قبل از آن تیره تر شده اند و این مساله به ظاهر زیبای آن ها کمک بسیار زیادی کرده است. طراحی ظاهری این دستگاه ها شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس۸ دارد که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته و کاربرانی که علاقه مند به این گوشی ها باشند می توانند یکی از چهار رنگ خاکستری تیتانیومی و مشکی نیمه شب و آبی مرجانی و بنفش یاسی را برای خود سفارش دهند.

قابلیت فیلم برداری آهسته یا اسلوموشن

قابلیت فیلم ‌برداری صحنه آهسته گوشی هوشمند گلکسی اس۹ که با نام سوپر اسلوموشن معرفی می شود، تجربه ‌ای خاص را در لحظات مختلف برای شما به ارمغان خواهد آورد. با سرعت بالایی که دوربین این گوشی هوشمند دارد، این امکان برای شما فراهم است لحظاتی خوب و خاطره انگیز را با جزئیات بسیار به ثبت برسانید.

زمانی که از این قابلیت استفاده می کنید می‌ توانید فیلم برداری تا۹۶۰ فریم بر ثانیه را برای خود داشته باشید. صحنه ‌های آهسته ا‌ی که به وسیله دوربین این گوشی تولید می شود چهار برابر آهسته تر از نمونه ‌هایی است که در گوشی های پرچم دار دیگر ثبت شده است. این گوشی قابلیتی را برای کاربران فراهم می کند که تصاویر تولید شده را به ‌عنوان فایل‌ های گیف ثبت و ذخیره نمایند و یا ‌آن ‌ها را به صورت تصاویر پس ‌زمینه در گوشی های خود به کار بگیرند.

ثبت عکس در شرایط نوری کم

ادغام دو لنز که دارای گشودگی دیافراگم F2.4 و F1.5هستند می تواند تصاویر بسیار خوبی را در شرایطی که نور محیط کم است برای کاربران فراهم کند. فناوری دیافراگم دوگانه ا‌ی که در گلکسی اس۹ به کار رفته قابیلت تطبیق خود با محیط را دارا می باشد و در تصویر برداری با کیفیت کمک بسیاری به کاربران خواهد کرد. به همین دلیل در شرایطی که نور محیط کم است نیز می ‌توان تصاویر خوب و جالبی را ثبت نمود.

همچون چشم‌ های انسان، دوربین گلکسی اس۹ این قابلیت را دارد که خود را به شکلی  تنظیم نماید که مقدار مناسبی از نور را به لنز‌های به کار رفته در دوربین برساند. به همین دلیل اهمیتی ندارد که کاربران در ساحلی آفتابی حضور دارند و یا به شامِ تولدِ دعوت شده و نور کمی در محیط وجود دارد؛ در هر شرایط نوری‌ با استفاده از گلکسی اس۹ این قابلیت وجود دارد که تصاویر بسیار شفاف و واضحی را به ثبت رساند.

بیان احساسات به وسیله قابلیت AR emoji

فناوری تشخیص چهره که در گلکسی اس۹ به کار رفته این اجازه را به کاربران خواهد داد تا تصویر واقعی یا کارتونی از خود ثبت کرده و آن را به شکل اموجی درآورده و مورد استفاده قرار دهند. زمانی که یک تصویر سلفی از خود ثبت کنید دستگاه می تواند با نقشه ‌برداری از کلیه نقاطی که بر روی صورتِ شما وجود دارد، نقشه ‌ای دو بعدی را ثبت کرده و تجزیه و تحلیل نموده و پس از آن این نقشه را به مدلی سه‌ ‌بعدی تبدیل خواهد کرد. به همین علت، این امکان را دارید احساسات خود را به شکل اموجی ‌های سه ‌بعدی در دید رس دیگران قرار دهید.

AR Emoj  قابلیت شخصی سازی را به صورت کامل دارد و کاربران این امکان را دارند تا به‌ راحتی آن ‌ها را با دیگر افراد به اشتراک گذاشته و یا به ‌عنوان تصویر زمینه در خصوص صفحه ‌ی اصلی و خانگی و یا حتی قفل گوشی خود به کار بگیرند.

دستیار صوتی بیکسبی

به کارگیری و تعامل بیشتر برنامه هوش‌ مصنوعی بیکسبی در گوشی هوشمند گلکسی اس۹ این اجازه را به کاربران داده است تا با به کارگیری از دوربین و قابلیت های واقعیت‌ افزوده، راهنمایی و اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص جهان اطراف در اختیار کاربران قرار دهد.

زمانی که کاربر به وسیله دوربین به یک وسیله اشاره داشته باشد، بیکسبی با شناسایی آن وسیله و شیء، می تواند اطلاعات مربوط به آن را ارائه دهد. این قابلیت تنها به شناخته اجسام منتهی نمی گردد و کاربران این امکان را دارند با قرار دادن دوربین گوشی روی متن، ترجمه ای از آن را به دست آورده و به راحتی از آن استفاده نمایند.

دوربین دوگانه گلکسی اس۹ پلاس

گوشی هوشمند گلکسی اس۹ پلاس دارای دو لنز۱۲ مگاپیکسلی می باشد که با گشودگی دیافراگم۱.۵ و۲.۴،می تواند تجربه خوبی از فیلم ‌برداری و عکس ‌برداری را نسبت به دیگر گوشی های همرده‌ خود ارائه دهد و کارایی بیشتری داشته باشد. همزمان با استفاده از دوربین دوگانه، تثبیت‌ کننده مکانیکی دوگانه ای که در این گوشی به کار رفته می تواند تصاویر با کیفیت و شفاف را برای کاربرانی که دارای دست ‌هایی لرزان هستند ثبت نموده و آن را تضمین نیز خواهد کرد.

قابلیت های فوکوس زنده و Background Blur می تواند توانایی های خلاقانه‌ تری را در زمینه دستکاری تصاویر در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در سال های قبل کاربران تنها قابلیت این را داشتند عمق میدان و اندازه تاری پس‌ زمینه را درست کنند؛ اما در حال حاضر قابلیت این وجود دارد علاوه بر موارد ذکر شده اشکال مورد نظر را هم بر روی تصاویر انجام داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *