#


وان پلاس۶ و استفاده از دوربینی قدرتمند برای رقابت با آیفون۱۰ و پیکسل۲

14 می 2018 بدون نظر 2163 بازدید

وان پلاس۶ و استفاده از دوربینی قدرتمند برای رقابت با آیفون۱۰ و پیکسل۲

تجهیز گوشی هوشمند وان پلاس۶ به دوربینی قدرتمند برای رقابت با دوربین گوشی های پرچم دار جهان

وان پلاس در خصوص گوشی وان پلاس۶ خود از دوربینی قدرتمند استفاده کرده که می تواند به رقابت با دوربین گوشی های پرچم داری همچون پیکسل۲ و گلکسی اس۹ و همچنین آیفون۱۰ بپردازد و تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را برای کاربران ثبت نماید.

به تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی در خصوص این محصول وان پلاس منتشر شده که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای دوربین پرقدرتی است که می تواند عملکرد بسیار بهتری نسبت به دوربینی که در حال حاضر در محصولات پرچم دار دیگر کمپانی ها وجود دارد داشته باشد. وان پلاس به زودی وان پلاس۶ را رونمایی خواهد کرد و علاقه مندان به این محصولات می توانند با ویژگی های آن آشنایی بیشتری داشته باشند. در خصوص این گوشی هوشمند از قابلیت ها و سخت افزار جدیدی استفاده شده است که سیستم دوربین دوگانه جدید یکی از این ویژگی های مهم می باشد.

با در نظر گرفتن تیز تبلیغاتی جدید در مورد این گوشی هوشمند مشخص می شود که وان پلاس بر روی ارتقا و بهبود عملکرد دوربین این گوشی هوشمند توجه زیادی نشان داده است و محصولی بسیار قدرتمند را روانه بازار خواهد کرد.

در این تیزر تبلیغاتی از کلیه کاربران توییتر تقاضا شده که با دقت به تصاویر نگاه کرده و حدس بزنند به وسیله کدام یک از گوشی های اپل آیفون۱۰ و یا گلکسی اس۹ و پیکسل۲ و وان پلاس۶ ثبت شده اند. این چهار گوشی به عنوان برترین های جهان در زمینه دوربین شناخته شده اند و انتخاب آن ها برای رقابت به هیچ عنوان امری تصادفی نبوده است. با در نظر گرفتن این مساله اینگونه به نظر می رسد که وان پلاس۶ دارای دوربین بسیار با کیفیتی بوده که در مقایسه با دیگر رقبای خود از قیمت کمتری نیز برخوردار است و کاربران می توانند به راحتی آن را در اختیار داشته باشند.

هم اکنون این انتظار وجود دارد که دوربین اصلی به کار رفته در وان پلاس۶ به اندازه۲۰ مگاپیکسل باشد و با توجه به اطلاعات منتشر شده گشودگی دیافراگم لنز این دوربین f/1.7 باشد. با توجه به این اطلاعات دوربین دومی که در این گوشی هوشمند دیده می شود دارای سنسور۱۶ مگاپیکسلی می باشد البته این نکته را نیز باید عنوان کنیم که هنوز معلوم نیست وان پلاس از چه نوع سنسوری در این خصوص استفاده کرده است اما شایعات و گمانه زنی های بسیاری به تازگی مطرح شده که نشان می دهد لنز دومی که در دوربین این گوشی هوشمند به کار رفته از نوع لنزهای تله فوتو می باشد.

این نکته را نیز باید عنوان کنیم که دوربین بهبود پیدا کرده وان پلاس۶ دارای تراشه اسنپدراگون۸۴۵ می باشد و حافظه رمی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است در دو نسخه ی۶ و۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *