#


هفت ویژگی احتمالی Google Pixel 2 و Pixel XL 2

هفت ویژگی احتمالی Google Pixel 2 و Pixel XL 2
12 جولای 2017 بدون نظر 1259 بازدید

هفت ویژگی احتمالی Google Pixel 2 و Pixel XL 2

جدای از iPhone 8 و Galaxy Note 8، یک جفت اسمارت فون دیگر نیز قابل پیش بینی می باشند. دستگاه های Pixel 2 و Pixel XL2 که دنباله روی دو اسمارت فون مورد استقبال از سمت گوگل که سال گذشته معرفی شدند.

همچنین به دنبال نسل دوم اسمارت فون های پیکسل، شایعات، خبرچینی ها و شنیده هایی نیز وجود دارد. این شایعات می تواند توجه کاربرانی که به دستگاه های گوگل علاقه مند هستند و منتظر خرید آن می باشند را جلب کند.

به نظر می رسد اطلاعات زیادی در مورد پیکسل های بعدی وجود دارد و همچنین می توان برآورد تجربی نسبت به چیز هایی که نمی دانیم بدست آورد. با این وجود، برخی از برترین و برجسته ترین ویژگی های پادشاه های اندرویدی را مرور خواهیم کرد.

 

۱- صفحه نمایش بدون حاشیه

صفحه نمایش بدون حاشیه

گوگل قبلا نیز نشان داده است که ترسی از ساخت اسمارت فون های بزرگ ندارد؛ دستگاه Nexus 6 گویای این ماجرا است. اما احتمالا Pixel XL 2 در مقایسه با نکسوس های ۲۰۱۴ جذاب تر خواهد بود.

نام کدگذاری شده ی دستگاه Taimen که همان دستگاه پیکسل بزرگتر می باشد، انتظار می رود که از طراحی کم حاشیه ای همانند دستگاه های تازه وارد در دنیای اندرویدی، بهره خواهد برد. طبق شایعات، Google Pixel XL 2 با صفحه نمایش ۶ اینچی تنها اندکی بلندتر و عریض تر از Google Pixel کنونی می باشد؛ بله، منظور نسخه کوچک پیکسل کنونی بود!

همچنین از جنس بدنه نیز بدون شک ترکیبی از فلز و شیشه خواهد بود. به علاوه انتظار می رود که گوگل نسبت استفاده ی از این دو را به همین شکل کنونی حفظ کند؛ یعنی بدنه ی تمام فلزی به همراه پنل شیشه ای در قسمت بالای پشت دستگاه.

 

 

۲- صفحه نمایش با نسبت ۲ به ۱؛ همانند مد روز!

صفحه نمایش با نسبت 2 به 1

به نظر می رسد گوگل به دو شرکت پیشگام در معرفی صفحه نمایش ۲:۱ یعنی سامسونگ و ال جی ملحق شود. طبق گزارشات، نسخه ی بزرگتر پیکسل از صفحه نمایشی در خور طراحی بدون حاشیه اش بهره می برد.

هرچه سازندگان بیشتری به این طراحی متوسل شوند، محتوای مناسب برای این نسبت صفحه نمایش نیز افزایش خواهد یافت.

 

 

۳- فریم حساس به فشار

فریم حساس به فشار

بر اساس سخنان HTC، استفاده از فریم حساس به فشار در طراحی تلفن همراه مورد استقبال گوگل قرار گرفته است!

درست همانند آنچه در HTC U11 به کار رفته، به نظر می رسد می توانید با فشردن گوشی پیکسل جدید در دست خود، رفتاری از پیش تعیین شده از دستگاه خود مشاهده کنید.

درحالی که همچنان این قابلیت جدید و عجیب و غریب در حال یافتن جای پای خود به عنوان یک ویژگی بدرد بخور در اندروید می باشد، استفاده ی از آن در پرچمداران گوگل در پاییز امسال می تواند به معنای ارائه ی آن به سیل عظیمی از مخاطب و پذیرش بیشتر آن باشد.

 

 

۴- سخت افزار قدرت مند

سخت افزار قدرت مند

با وجود پرچم دار بودن Pixel 2 و Pixel XL 2، مشخصات قدرت مندی نیز خواهند داشت.

دو دستگاه جدید مجهز به بهترین چیپست موجود، مانند Snapdragon 832 و یا بهتر از آن خواهند بود. همچنین حداقل دارای ۴GB حافظه ی رم، حافظه ی داخلی پر سرعت و دوربین عالی خواهند بود.

با این تفاسیر، نسل دوم پیکسل نیز در دسته ی بهترین های اندروید قرار خواهند گرفت.

 

 

۵- اندروید خام به همراه برخی ویژگی های منحصر به فرد

اندروید خام به همراه برخی ویژگی های منحصر به فرد

همانطور که Google Assistant و Pixel launcher منحصرا برای پیکسل ایجاد شده بودند، جای تعجبی نیست که گوگل ویژگی هایی مخصوص Pixel 2 و Pixel XL 2 ارائه دهد.

این ها روشی برای گوگل می باشند که تمایز میان دستگاه های پیکسل از بقیه اسمارت فون های اندرویدی را آشکار سازد.

 

 

۶- رنگبندی جذاب و متفاوت

رنگبندی جدید و متفاوت

طبق گزارش David Ruddock نویسنده ی سایت Android Police؛ گوگل در نظر دارد رنگ بندی جذابی برای نسل دوم موبایل های پیکسل ارائه دهد. اما خبری از اینکه چه رنگ هایی خواهند داشت و یا تولید انبوه خواهند شد در دسترس نیست.

سال گذشته، شرکت گوگل دو دستگاه Pixel و Pixel XL را در رنگ های کاملا سیاه “Quite Black”، خیلی نقره ای “Very Silver” و واقعا آبی “Really Blue” در بازار عرضه کرد. بنابراین دور از ذهن نیست که گوگل بار دیگر از نام های خاصی برای رنگ بندی دو پرچمدار جدید خود استفاده کند.

 

 

۷- قیمت های بالا!

قیمت های بالا

حتما در نظر دارید که تمامی ویژگی های ذکر شده را به ارزانی بدست نخواهید آورد. جنس مرغوب قیمت خاص خودش را نیز خواهد داشت؛ و اگر شایعات درست باشند، اسمارت فون های جدید گوگل قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

فعلا خبری از اینکه چقدر گرانترند وجود ندارد اما انتظار می رود نسخه ی بزرگتر پیکسل به دلیل طراحی به روز و ویژگی های منحصر به فردش (چه سخت افزاری و چه نرم افزاری) نسبت به نسخه ی دیگر از قیمت بالاتری برخوردار باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *