#


نگاهی به هدفون بی سیم Bragi The Dash Pro

23 دسامبر 2017 بدون نظر 1615 بازدید

نگاهی به هدفون بی سیم Bragi The Dash Pro

نگاهی به هدفون بی سیم Bragi The Dash Pro

کمپانی آلمانی Bragi هدفون بی سیم جدیدی را با نام The Dash Pro  طراحی کرده است که ویژگی های بسیار ممتازی نسبت به هدفون های موجود در بازار دارد و همین مساله موجب شده تا متفاوت تر از دیگر هدفون ها دیده شود. کمپانی براگی در سال۲۰۱۳ میلادی فعالیت های دیجیتالی خود را غاز کرد و دفتر مرکزی خود را در شهر مونیخ قرار داد.

نخستین هدفونی که این کمپانی آلمانی تولید کرد به نام the Dash می باشد که بسیار قبل تر از ایرپادهای اپل تولید شدند و به عنوان نخستین هدفونی های بی سیم شناخته شوند. هدفون های اولیه ای که به وسیله این کمپانی تولید شدند با وجود بلند پروازانه بودن معایب و مشکلات بسیار زیادی داشتند که به هنگام استفاده خود را نشان دادند.

شارژدهی این هدفون ها بسیار ضعیف بود و برای برقراری ارتباط با گوشی های هوشمند نیز مشکلات بسیار زیادی داشت. وجود این مسائل موجب شد تا هدفون دش نتواند به عنوان یک هدفون جذاب و مدرن شناخته شود. کمپانی برگی برای اینکه بتواند مشکلات مربوط به هدفون اولیه خود را برطرف کند تحقیقات بسیار زیادی را انجام داد.

زمانی که مشکلات نسخه اولیه هدفون این کمپانی برطرف شد کاربران با مدل هدفون دش پرو مواجه شدند که نسخه بهبود یافته نسل پیشین خود می باشد. در این مقاله می خواهیم هدفون بهبود یافته برگی را بررسی کنیم و ببینیم که آیا این کمپانی موفق شده هدفونی بی سیم و بدون عیبی را روانه بازار کند یا اینکه این هدفون نیز دارای مشکلاتی می باشد.

طراحی هدفونThe Dash Pro

کمپانی برگی از یک جعبه که به رنگ آبی و مشکی است برای بسته بندی هدفون دش پرو استفاده کرده است و زمانی که کاربران این جعبه را باز کنند یک هدفون کاملا لوکس را پیش روی خود خواهند داشت. پس از اینکه جعبه را باز گریدید با یک کیس مواجه خواهید شد که هدفون ها در آن قرار داده شده اند و این کیس می تواند نظر را شما را در وهله اول به خود جلب کنند. جنسی که کمپانی برگی برای کیس هدفون استفاده کرده است آلومینیومی می باشد که نشان این کمپانی به خوبی و با کیفیت بالا بر روی آن حک شده است.

محفظه ایی که هدفون ها در آن قرار گرفته اند به صورت کشویی در کیس جای گذاری شده و کاربران در صورت نیاز می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. کیس هدفون دش پرو علیرغم محافظت از هدفون های شما به عنوان یک پاور بانک نیز عمل می نماید و می تواند هدفون های شما را پنج بار به صورت کامل شارژ نماید.

اگر بخواهید کیس و هدفون های خود را شارژ کنید می توانید از کابل میکرو یو اس بی که در جعبه قرار داده شده است استفاده نمائید. البته نا گفته نماند که هر کابل میکرو یو اس بی دیگری نیز قابلیت اتصال به کیس و هدفون را دارد و می تواند شارژدهی مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

کمپانی برگی در مورد طراحی هدفون ها نیز بسیار زیبا عمل کرده است. شاید در نگاه اول این هدفون از نظر کاربران بزرگ به نظر برسد اما با توجه به شکل خاصی که دارد می تواند به صورت کامل درون گوش قرار گرفته و هیچ مشکلی با سایز بزرگ آن نخواهید داشت.

کمپانی برگی برای اینکه نحوه قرار دادن هدفون ها داخل کیس به راحتی انجام شود اتصالی را درون آن قرار داده که برای هر هدفون به صورت جداگانه می باشد و کاربران می توانند به سادگی هدفون ها را در جای مخصوص خود بگذارند.

بر روی هر کدام از هدفون های دش پرو چراغی تعبیه شده است که موجب دیدن وضعیت هدفون می باشد. در کنار این بر روی کیس نیز شیاری وجود دارد که نور چراغ ها را به خوبی نشان می دهد و این مساله موجب پدید آمدن ظاهری بسیار زیبا و شیک برای بسته بندی هدفون شده است.

در جعبه ای که برای بسته بندی هدفون دش پرو در نظر گرفته شده است شش عدد سری وجود دارد که شکل سه تا از این سری ها به صورت معمولی می باشد اما سه سری دیگر زائده های را دارند که موجب می شود تا هدفون در زمان قرار گیری در گوش راحت باشد و به سادگی از گوش نیفتد. زمان هایی که در حال ورزش هستید می توانید از این سری ها برای هدفون خود استفاده کرده و خیال تان بابت افتادن سری ها راحت باشد.

سری هایی که در بسته بندی هدفون قرار دارند دارای اندازه های متنوعی هستد که به تناسب گوش خود می توانید هر کدام از آن ها را به کار بگیرید. زمانی که این هدفون را برای اولین بار در گوش خود قرار دهید ممکن است کمی با آن احساس راحتی نداشته باشید اما پس از اینکه سری مناسب گوش خود را پیدا کردید می توانید به سادگی و خیلی راحت این هدفون را در گوش خود قرار داده و از کاربردی که دارد نهایت لذت را ببرید.

یکی دیگر از نکاتی که در خصوص هدفون دش پرو باید عنوان کنیم حافظه داخلی آن است که به میزان۴ گیگابایت می باشدو می توان به راحتی اطلاعات و موسیقی ها را به صورت Local در آن ذخیره کرد. اگر قصد داشته باشید تا آهنگی را بر روی هدفون خود داشته باشید تنها باید کیس آن را به رایانه متصل کرده و کلیه آهنگ هایی را که تمایل دارید به آن منتقل کنید.

هدفون دش پرو برگی قابلیت ضد آبی را دارد و می توانید از آن در زمان هایی که در حال شنا هستید نیز استفاده کنید. این قابلیت یکی دیگر از نکاتی است که موجب تمایز این هدفون از دیگر هدفون های وایرلس می باشد و می توان تا عمق یک متری از آن استفاده کرد.

عملکرد دش پرو برگی

کیفیت صدایی که این مدل از هدفون ها دارد موجب شده تا به عنوان یک هدفون خوب شناخته شود و می توان به صراحت گفت هدفون کیفیت صدای این هدفون نسبت به نسل پیشین آن بسیار بهبود یافته است و اگر کاربر این هدفون سری مناسبی را انتخاب نماید می تواند از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردار باشد. چرا که سری مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت صدای هدفون داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های هدفون دش پرو کامپیوتری بودن آن است که بر اساس آن می تواند ترجمه همزمان را برای کاربر به همراه داشته باشد. ترجمه همزمانی که در این هدفون قرار داده شده است موجب می شود تا هدفون دش پرو نسبت به دیگر هدفون های بی سیم موجود در بازار متفاوت به نظر برسد.

نرم افزار iTranslate موجود در هدفون باعث می شود تا ترجمه به صورت درست انجام شود که این نرم افزار در مورد دستگاه های اندروید و آی او اس کاربرد دارد. قیمت بالای این هدفون به همراه بروز رسانی هایی که کمی برای کاربران وقت گیر است می تواند به عنوان نکات منفی آن به شمار برود اما نکات مثبت آن بسیار بیشتر بوده و باتری فوق العاده ای که برای آن در نظر گرفته شده است می تواند موجب کارایی بهتر این هدفون باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *