#


نگاهی نزدیک به میت۱۰ پرچمدار هواوی چینی

هواوی
29 نوامبر 2017 يك نظر 1835 بازدید

نگاهی نزدیک به میت۱۰ پرچمدار هواوی چینی

نگاهی نزدیک به میت۱۰ پرچمدار هواوی چینی

کمپانی چینی هواوی موفق شده در خصوص گوشی هی هوشمند خود مدل جدیدتری را عرضه کند که ویژگی های بینظیری را دارا می باشد. این گوشی هوشمند دارای واحد پردازش عصبی بوده و صفحه نمایشی که در آن به کار رفته بدون هیچ گونه حاشیه ای می باشد و از ان می توان به عنوان یک رقیب پر قدرت در مورد بهترین گوشی هایی که در بازار وجود دارد نام برد.

کمپانی چینی هواوی در زمینه تولید گوشی های هوشمند موفق شده سری میت را که تفاوت فاحشی با دیگر محصولات این کمپانی دارد را وارد بازار نماید. صفحه نمایش هایی که هواوی در خصوص سری میت به کار برده است در اندازه بزرگ بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی از لحاظ ساخت هستند. این کمپانی در بین سری میت خود هواوی میت۱۰ را نیز تولید کرده است که قابلیت های بسیار زیادی نسبت به دیگر مدل های تولیدی این کمپانی دارد.

در این مقاله قصد داریم به صورت اختصار به بررسی این فبلت جدید هواوی بپردازیم و مشخصاتی که این گوشی هوشمند جدید دارد را بیان کنیم تا کاربرانی که به استفاده از گوشی های هوشمند هواوی علاقه دارند بتوانند با آن بیشتر آشنا شده و برای کار با آن راحتی بیشتری داشته باشند.

طراحی میت۱۰ هواوی

کمپانی هواوی در مورد طراحی پرچمدار جدید خود شیشه و فلز را با یکدیگر ترکیب کرده و در این مورد همچون دیگر کمپانی ها عمل کرده است. صفحه نمایشی که در این گوشی هوشمند به کار رفته هیچ گونه حاشیه ای را ندارد و برای آن کمپانی هواوی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند از نمایشگر سایز بزرگ تر استفاده نماید. تنها عیبی که برای این گوشی می توان برشمرد عدم استفاده از شارژ بی سیم است. هواوی شیشه و فلز را با یکدیگر ادغام کرده است تا یک تجربه بی بدیل را برای کاربران میت۱۰ فراهم کند. اگر جزو افرادی هستید که از وجود اثر انگشت بر روی پنل شیشه ای گوشی هوشمند خود حس خوبی ندارید بهتر است از یک قاب برای پوشاندن قسمت پشتی دستگاه خود استفاده کنید.

هواوی

نمایشگری که هواوی در میت۱۰ استفاده کرده است با ابعاد۵.۹ اینچ می باشد اما با این حال نسبت تصویر آن۱۸ به۹ نیست و در مقایسه با رقبای دیگر خود کمی عریض تر دیده می شود و کاربران برای در دست گرفتن آن کمی استرس خواهند داشت که مبادا از دستشان لیز خورده و به زمین بیفتد. همین عرض زیاد موجب می شود به راحتی نتوانید آن را در یک دست نگه دارید اما طراحی زیبایی که در ظاهر آن به کار رفته موجب شده از داشتن این گوشی احساس رضایت داشته باشید.

هواوی در خصوص نحوه چیدمان دوربینی که در پنل پشتی میت۱۰ قرار گرفته از چیدمانی به شکل عمودی استفاده کرده است و موجب شده این گوشی از نظر ظاهری دارای یک ترکیب و بافت زیبا و متفاوت باشد. شیشه گوریلاگلسی که در پشت این گوشی به کار رفته است موجب شده میت۱۰ هواوی به عنوان یک گوشی لوکس و زیبا به نظر بیاید.

در مورد طراحی میت۱۰ هواوی سنسور اثر انگشت را در پنل جلویی این دستگاه قرار داده است تا بتواند در طراحی پنل جلویی این دستگاه بهتر عمل نماید. کلید هوم تعبیه شده در دستگاه در قسمت پائین پنل جلویی تعبیه شده است و از لحاظ زیبایی به حاشیه باریک قسمت جلوی گوشی هیچ آسیبی را وارد نکرده است. این دو بخش در کنار یکدیگر ترکیب فوق العاده ای را برای میت۱۰ به وجود آورده اند.

هواوی

نمایشگر میت۱۰

کمپانی هواوی هم مانند دیگر کمپانی هایی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند حضور دارند از نمایشگر اولد در مورد گوشی های خود استفاده کرده است. این کمپانی چینی وعده داده که در سال۲۰۱۸ میلادی بیشتر محصولاتی را که تولید خواهد کرد به نمایشگرهای اولد مجهز خواهند بود. از آنجایی که تولید کننده برای پنل های اولد بسیار کم است و این پنل ها قیمت بالایی را دارا می باشند به همین جهت استفاده از این نوع پنل ها در مورد گوشی هایی که قیمت ارزان تری دارند به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

در حال حاضر میت۱۰ دارای نمایشگر۵.۹ اینچی بوده که از نوع IPS LCD می باشد. نسبت تصویر در مورد میت۱۰ برابر با۱۶ به۹ است  و رزولوشن به کار رفته برای نمایشگر این گوشی از نوع کیو اچ دی است. صفحه نمایشی که هواوی در میت۱۰ به کار برده بدون حاشیه می باشد که همین موضوع موجب شده یک گوشی زیبا و جذاب را در دست داشته باشید.

اسپیکر به کار رفته در میت۱۰ هواوی

از آنجایی که گنجاندن اسپیکر در گوشی های جدید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است هواوی نیز در مورد پرچمدار گوشی های خود خروجی صوتی بالایی را به وجود آورده است. در مورد میت۱۰ می توانید دو اسپیکری که یکی از آن ها در لبه پائینی قرار گرفته ودیگری به عنوان بلندگویی است که در مواقع مکالمه به کار می رود و در قسمت حاشیه بالایی گوشی وجود دارد. میزان صدایی که از اسپیکر موجود در قسمت پائینی دستگاه خارج می شود بسیار بیشتر و قوی تر از صدایی است که از اسپیکر مخصوص مکالمه خارج می شود. اسپیکری که در قسمت بالایی دستگاه تعبیه شده نقش بسیار زیادی در خروج صدای استریو دارد و اگر انگشت خود را بر روی این اسپیکر کوچک و ضعیف قرار دهید می توانید تاثیر و نقش بسزای آن را درک کنید.

هواوی

دوربین هواوی میت۱۰

کمپانی هواوی در مورد میت۱۰ از دوربین دوگانه در پنل پشتی آن استفاده کرده است که به صورت عمودی در پشت دستگاه چیده شده اند. در خصوص دوربین این دستگاه از دو سنسور۱۲ مگاپیکسلی رنگی و سنسور۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید استفاده شده است که سنسور۱۲ مگاپیکسلی آن دارای لرزشگیر اپتیکال بوده و موجب می شود تا در هنگام تصویر برداری تصاویر بهتری را ثبت نمائید.

کمپانی هواوی برای نخستین بار در مورد دوربین میت۱۰ خود از موتور پردازش تصویر که تنها مختص این کمپانی است استفاده کرده است و موجب شده این گوشی در مورد پردازش تصاویر نویز کمتری را داشته و با سرعت بالاتری این کار را انجام دهد.دوربین به کار رفته در هواوی میت۱۰ به قدری کیفیت بالایی دارد که موجب شده این گوشی هوشمند به تنها گوشی مبدل شود که می تواند تصاویر سیاه و سفید جذابی را ثبت نماید. قابلیت های بسیاری برای این دوربین در نظر گرفته شده که هر کاربری را علاقه مند می کند تا یک میت۱۰ برای خو تهیه نموده و از دوربین های موجود در آن استفاده لازم را ببرد.

این کمپانی چینی در مورد دوربین سلفی خود نیز خوب عمل کرده و یک سنسور۸ مگاپیکسلی را برای آن در نظر گرفته است. این دوربین نیز به مانند دوربین دوگانه پنل پشتی میت۱۰ قابلیت ایجاد تصاویر پرتره را داشته و می تواند جزئیات را ثبت نماید. یکی دیگر از ویژگی های میت۱۰ ایجاد تصاویر پانوراما به صورت سه بعدی است که موجب شده این گوشی قدمی از رقبای خود بالاتر برود.

باتری هواوی میت۱۰

ظرفیت باتری به کار رفته در میت۱۰ نسبت به نسل های پیش از آن تغییری نکرده و ظرفیت باتری این گوشی هوشمند۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که برای جلوگیری از طولانی شدن زمان شارژ آن کمپانی هواوی از تکنولوژی شارژ سریع که۵ ولت می باشد استفاده کرده است.

گوشی میت۱۰ هواوی می تواند در صورت داشتن شارژ کامل به مدت زمان۹ ساعت برای کاربران کار کند اما اگر از این گوشی برای انجام کارهایی که سنگین هستند استفاده کنید شارژ آن سریع تر کاهش پیدا خواهد کرد.ین گوشی هوشمند در برابر مایعات و گرد و غبار از مقاومت بسیار پائینی برخوردار است و موفق شده گواهی IP53 را دریافت نماید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *