#


نگاهی به ایسوس ذن فون مکس پلاس

6 فوریه 2018 بدون نظر 1631 بازدید

نگاهی به ایسوس ذن فون مکس پلاس

نگاهی به ایسوس ذن فون مکس پلاس

کمپانی ایسوس به تازگی گوشی میان رده ای را معرفی کرده است که دارای بدنه ای فلزی می باشد و در خصوص صفحه نمایش آن هیچ حاشیه ای دیده نمی شود و کمپانی سازنده دوربینی دوگانه را در این گوشی میان رده استفاده کرده است. در حال حاضر گوشی های هوشمند قیمت بسیار بیشتری نسبت به سال های گذشته دارند و کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت دارند استانداردهای جدیدی را وارد بازار گوشی های هوشمند نموده است. در دوره ای کاربران با پرداخت۵۰۰ دلار می توانستند یکی از گوشی های بالارده را برای خود خریداری نمایند اما در حال حاضر کمپانی های تولید کننده برای پرچم داران محصولات خود قیمت بالاتر از هزار دلار را تعیین کرده اند. ایسوس به عنوان یک کمپانی تایوانی در زمینه تولید گوشی های هوشمند نام و آوازه زیادی ندارد اما قیمتی که برای گوشی های هوشمند خود در نظر گرفته است موجب شده تا برگ برنده مهمی در دست داشته باشد.

ایسوس ذن فون مکس پلاس را به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده اقتصادی معرفی کرده است که در طراحی آن از دوربین دوگانه استفاده شده است و باتری آن نیز ظرفیت بالایی دارد و می تواند در برابر خواسته بسیاری از کاربران پاسخ دهی مناسبی داشته باشد. ایسوس در سال های گذشته تعداد زیادی گوشی هوشمند معرفی کرده است اما به دلیل حضور رقبای قدرتمند تر این گوشی ها نتوانسته اند خود را آنگونه که باید نشان دهند. در این مطلب قصد داریم در خصوص این گوشی هوشمند میان رده کمی صحبت کرده و مشخصات آن را عنوان کنیم تا کاربران علاقه مند بتوانند با آگاهی بیشتری آن ها را انتخاب نمایند.

طراحی ذن فون مکس پلاس ایسوس

ایسوس در طراحی این مدل از گوشی های خود به مانند مدل های قبلی عمل کرده است ولی تفاوتی که این مدل با دیگر گوشی های این کمپانی دارد عرض کمتر و طول بیشتری می باشد که در طراحی آن به کار رفته است. صفحه نمایش این گوشی۵.۷ اینچ می باشد که می توان آن را به راحتی در دست گرفت و کاربرانی که برای نخستین بار از این گوشی استفاده می کنند به خوبی این موضوع را می توانند درک کنند. در مورد لبه های پشتی این دستگاه ایسوس انحنا را به کار گرفته است و این مساله موجب می شود تا این گوشی خوش دست تر باشد. وزنی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است۱۶۰ گرم یم باشد و در طراحی آن از آلومینیوم استفاده شده است و باتری آن نیز بزرگ می باشد.

ضخامتی که این مدل از گوشی های ایسوس دارد به علت باتری بزرگی است که در آن مورد استفاده قرار گرفته است. طول و عرضی که برای این گوشی در نظر گرفته شده برابر است با۱۵۲.۶ و۷۳ میلی متر که برای یک گوشی هوشمند میان رده گزینه ای معقول به نظر می رسد. قاب پشتی که برای این گوشی به کار رفته آلومینیومی می باشد و به صورت یکسره تا قسمت جلویی دستگاه کشیده شده و موجب ایجاد طراحی زیبایی شده است. شیشه استفاده شده در پنل جلویی D2.5 می باشد که البته هنوز اطلاعی در خصوص ضد خش بودن آن وجود ندارد. با توجه به تصاویری که در مورد این گوشی هوشمند وجود دارد حاشیه ای که برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده بسیار معقول می باشد و توانسته به میزان۷۵ درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص دهد.

کلید پاور در طرف راست کوشی قرار داده شده است و کلید تغییر صدا نیز در کنار آن جای گرفته ولی در این گوشی هوشمند درگاهی برای یو اس بی نوع سی در نظر گرفته نشده است و این کمپانی برای اینکه بتواند تقارن را در گوشی خود به وجود بیاورد دو خروجی صدا در دو سمت درگاه میکرو یو اس بی قرار داده است. محل قرار گیری درگاه سیم کارت به همراه کارت حافظه در لبه سمت چپ گوشی می باشد و با توجه به ادعای ایسوس این گوشی می تواند کارت حافظه میکرو یو اس دی به میزان۲ ترابایت را نیز ساپورت نماید. ایسوس در این مدل از گوشی های خود از جک۳.۵ میلی متری صدا استفاده کرده است. حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه تعبیه شده است و عمق زیادی را نیز دارا می باشد و اندازه این حسگر موجب شده تا کاربران به سختی بتوانند از آن استفاده نمایند.

صفحه نمایش

در حال حاضر کمپانی ها از صفحه نمایش های با کیفیت استفاده می کنند تا بتوانند به واسطه آن ارتباط خوبی با کاربران خود برقرار نمایند. اگر یک کمپانی از صفحه نمایشی با کیفیت پائین در خصوص گوشی های هوشمند خود استفاده نماید موجب می شود کاربر از کار با این دستگاه تجربه خوبی نداشته و آن محصول در زمینه فروش نیز نمی تواند به موفقیت بسیاری دست پیدا کند. صفحه نمایش به کار رفته در ذن فون مکس پلاس۵.۷ اینچی می باشد که نسبت تصویر آن۱۸ به۹ می باشد. ایسوس در خصوص رزولوشن این صفحه نمایش از رزولوشن فول اچ دی استفاده کرده است و تراکم تصویر در این گوشی چیزی در حدود۴۲۴ پیکسل بر هر اینچ می باشد. صفحه نمایش این گوشی میان رده کیفیت مناسبی دارد و در خصوص طراحی ان از حاشیه های بسیار کمی استفاده شده است.

دوربین ذن فون مکس پلاس ایسوس

این دستگاه دارای دوربین دوگانه ای می باشد که دارای دو سنسور۱۶ و۸ مگاپیکسلی است و می تواندد تصاویر را با کیفیت بسیار زیادی ثبت نماید. لنز به کار رفته در دوربین۱۶ مگاپیکسلی دارای استاندارد لازم و F/2.0 می باشد و سنسور۸ مگاپیکسلی مجهز به لنز واید۱۲۰ درجه است که امکان ثبت تصاویر را با کیفیت بسیار زیادی برای کاربران فراهم می کند و موجب می شود تا کاربران بتوانند با استفاده از این دوربین های دوگانه تصاویر واید را نیز داشته باشند. دوربین این دستگاه مجهز به سیستم فوکوس خودکار می باشد و می تواند بر روی سوژه مورد نظر فوکوس کرده و بهترین تصویر را برای کاربر ثبت نماید.

دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسور۸ مگاپیکسلی می باشد و زاویه دید لنز به کار رفته در آن۱۴۰ درجه و F/2.0 می باشد. دوربین سلفی این دستگاه مجهز به پانوراما سلفی می باشد که موجب می شود تصاویر به میزان۲۷۹ درجه با بالاترین عرض و در پنج حالت مختلف تصویر برداری شوند و بهبود رنگ و ارتقای کیفیت پوست در آن ها صورت گرفته باشد. قابلیت های در نظر گرفته شده در این دوربین موجب می شود تا لکه هایی که بر روی پوست وجود دارد حذف شوند و چشم ها با حالت زیبایی دیده شوند و فرم صورت سوژه بهتر از قبل دیده شود. البته باید عنوان کنیم دوربینی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است کمی ضعیف است و نمی توان آن را گزینه ای ایده آل برای یک گوشی میان رده دانست. دوربین های به کار رفته در این گوشی نمی توانند در شرایطی که نور کافی وجود ندارد عملکرد مناسبی داشته باشند و این مورد را می توان در مورد سنسور دوربین سلفی نیز عنوان کرد.

باتری ذن فون مکس پلاس ایسوس

باتری به کار رفته در ذن فون مکس پلاس دارای ظرفیت۴۱۳۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که در نزدیکی آن پردازنده کم مصرفی قرار داده شده است. باتری این گوشی هوشمند از شارژدهی بسیار مناسبی برخوردار می باشد و دارای حجم زیادی است که موجب شده وزن این گوشی زیاد باشد و کمی سنگین به نظر برسد. عمر باتری این گوشی زیاد نیست و شاید پردازنده آن را مقصر اصلی کاهش عمر باتری به شمار آورد. استفاده از این پردازنده های پر مصرف موجب شده تا شارژ باتری زود خالی شود و نیاز به شارژدهی مجددا داشته باشید البته در صورتی که شارژ باتری کامل باشد کاربر می تواند به مدت یازده ساعت از گوشی خود برای تماشای فیلم هایی با کیفیت اچ دی استفاده نماید. کاربران برای انجام کارهای روزمره خود می توانند از ذن فون مکس پلاس به عنوان گزینه ای مناسب استفاده نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *