#


نمایش گلکسی اس۹ مینی مجهز به۴ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون۶۶۰

6 آوریل 2018 بدون نظر 1419 بازدید

نمایش گلکسی اس۹ مینی مجهز به۴ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون۶۶۰

رویت گلکسی اس۹ مینی مجهز به تراشه اسنپدراگون۶۶۰ و رم۴ گیگابایت

به تازگی در آزمون گیک بنچ گوشی هوشمند گلکسی اس۹ مینی رویت شده که سامسونگ آن را با شماره مدل SM-G8750 در حالی به ثبت رسانده که دارای چهار گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون۶۶۰ می باشد و می تواند به عنوان یک گوشی هوشمند خوب و ایده آل کارایی داشته باشد.

برخی از کمپانی های مشهور اقدام به عرضه نسخه ی ارزان قیمت پرچم داران خود کرده اند؛ کمپانی هواوی گوشی میان رده پرچم داران سری پی و میت را در حالی عرضه می کند که دارای پسوند لایت می باشند و در کنار آن کمپانی سونی مدل کامپکت گوشی های رده بالای سری اکسپریا را رونمایی می کند که دارای قیمت بسیار کمی هستند. در این میان سامسونگ نیز بیکار نبوده و گوشی هوشمندی را با پسوند مینی ارائه داده اشت، در سال۲۰۱۴ میلادی این کمپانی کره ای گوشی گلکسی اس۵ مینی را راهی بازار کرد و بعد از آن تنها شایعاتی که در خصوص مدل مینی پرچم داران سری گلکسی اس سامسونگ بود که هیچگاه چهره واقعی برای خود پیدا نکرد.

چنانچه اطلاعاتی که منتشر شده از آزمون گیک بنچ صحیح باشد این کمپانی کره ای نسخه مینی پرچم داران جدید خود را با شماره مدل SM-G8750 عرضه خواهد کرد و قصد دارد این گوشی را مجهز به پردازنده اسنپدراگون۶۶۰ کوالکام نموده و وارد بازارهای جهانی نماید. تراشه اسنپدراگون۶۶۰ کوالکام دارای هشت هسته پردازشی می باشد و در خصوص آن از واحد پردازش گرافیکی آدرنو۵۱۲ استفاده شده که رندر محتوای گرافیکی وظیفه او می باشد.

پیش تر تنها در خصوص پرچم داران بود که از رم۴ گیگابایتی استفاده می شد و گوشی های میان رده با حافظه ی کمتری وارد بازار می شدند؛ اما کمپانی های تولید کننده دیگر از این روند پیروی نمی کنند و برخی از کمپانی های فعال در این عرصه همچون شیائومی و وان پلاس گوشی های میان رده ای را معرفی می کنند که دارای ظرفیت۸ گیگابایت رم می باشد. به همین دلیل می توان قبول کرد که گوشی هوشمند گلکسی اس۹ مینی دارای چهار گیگابایت رم باشد.

با توجه به شایعاتی که مطرح شده  گوشی میان رده ای که به تازگی به وسیله سامسونگ طراحی شده مجهز به سیستم عامل اندروید اوریو می باشد که توقع می رود با رابط کاربری این کمپانی به صورت شخصی سازی شده درآمده باشد. هم اکنون جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند سامسونگ منتشر نشده است اما اگر بخواهیم آخرین گوشی مینی این کمپانی را به عنوان ملاک در نظر بگیریم که تنها سه ماه پس از ورود گلکسی اس۵ رونمایی شد انتظار آن می رود که گوشی مینی گلکسی اس۹ ماه ژوئن و یا جولای وارد بازار گردد. البته این احتمال تنها زمانی می تواند صحت داشته باشد که محصول دیده شده نسخه مینی گلکسی اس۹ سامسونگ باشد و نام دیگری برای معرفی آن در نظر گرفته نشود. با در نظر گرفتن روندی که به وسیله دیگر کمپانی های تولید کننده در خصوص ارائه گوشی هوشمند در پیش گرفته اند احتمال آن وجود دارد که سامسونگ در خصوص  گوشی میان رده پرچم داران کهکشانی خود از صفحه نمایش۵ اینچی استفاده کرده و شاید همچون این دو گوشی پرچم دار دارای طراحی بدون حاشیه نیز باشد؛ البته ناگفته نماند میان رده های اخیر سری گلکسی ای هم دارای صفحه نمایش بدون حاشیه هستند.

به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که گلکسی اس۹ مینی نیز دارای صفحه نمایش کشیده می باشد که نسبت ابعاد تصویر در نظر گرفته شده برای آن۱۸.۵ به۹ می باشد. به دلیل استفاده از باتری با ظرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر در گلکسی اس۹ احتمال آن وجود دارد که سامسونگ در خصوص نسخه مینی این گوشی هوشمند از باتری ای با ظرفیت کمتر استفاده کند. احتمال دارد که ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده در حدود۲۵۰۰ تا۲۷۵۰ میلی آمپر ساعت باشد که البته می توان گفت برای این مدل از گوشی های میان رده سامسونگ بسیار مناسب می باشد و می تواند قدرت عملکردی مناسبی را برای این گوشی فراهم کند.

قبل از اینکه از خرید پرچم داران جدید سامسونگ و یا گوشی های گلکسی ای۸ و نسخه پلاس آن منصرف شوید باید این نکته را اعلام کنیم که مشاهده این گوشی جدیدی با شماره مدل SM-G8750 الزاما به این معنا نمی باشد که قرار است نسخه مینی گلکسی اس عرضه شود و احتمال آن وجود دارد که سامسونگ در حال توسعه ی گوشی دیگری باشد که با این نام آن را به ثبت رسانده است. به هر حال باید منتظر ماند تا این کمپانی کره ای جزئیات بیشتری را در خصوص این مدل از گوشی های میان رده خود ارائه کند تا بتوان با قاطعیت بیشتری در خصوص آن نظر داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *