#


نمایش اچ تی سی یو۱۲ پلاس با طراحی بدون حاشیه

4 آوریل 2018 بدون نظر 1431 بازدید

نمایش اچ تی سی یو۱۲ پلاس با طراحی بدون حاشیه

اچ تی سی و نمایش یو۱۲ پلاس با طراحی بدون حاشیه

کمپانی اچ تی سی ماه آینده میلادی گوشی پرچم دار یو۱۲ پلاس را معرفی خواهد کرد و در حال حاضر نیز تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند به نمایش گذاشته شده است. شایعات بسیار زیادی در خصوص گوشی های هوشمندی که در سال جاری میلادی به وسیله کمپانی اچ تی سی معرفی می شود وجود دارد. کارشناسان زیادی ادعا کرده اند که در سال جاری میلادی گوشی هوشمند و پرچم دار یو۱۲ به وسیله این کمپانی تایوانی رونمایی نمی گردد و گوشی یو۱۲ پلاس به عنوان جایگزین آن معرفی خواهد شد. در اصل گوشی یو۱۲ پلاس به عنوان پرچم دار سری یو به وسیله این کمپانی جایگزین یو۱۱ پلاس خواهد شد که در شش ماهه دوم سال گذشته میلادی معرفی و راهی بازارهای جهانی شد.

طی روزهای اخیر تصاویر رندری از قاب های طراحی شده برای این گوشی هوشمند اچ تی سی منتشر شده است؛ اینگونه به نظر می رسد که قاب های نام برده شده در نسخه تایوانی فروشگاه و سایت یاهو در معرض فروش قرار خواهد گرفت. کاربرانی که علاقه مند به دریافت این قاب ها هستند باید در نظر داشته باشند که این مدل از قاب ها تنها برای گوشی هوشمند اچ تی سی یو۱۲ طراحی شده اند اما همانگونه که پیش تر نیز عنوان کردیم احتمال بسیار کمی وجود دارد مکه گوشی هوشمندی به وسیله اچ تی سی معرفی گردد و به احتمال زیادی پرچم دار جدیدی که به وسیله این کمپانی وارد بازار می شود با نام تجاری یو۱۲ پلاس معرفی خواهد شد.

البته ناگفته نماند برخی از کارشناسان و تحلیلگران ادعا کرده اند که این کمپانی تایوانی در سال جاری تنها یک گوشی پرچم دار را رونمایی خواهد کرد. علت این مساله می تواند زیان دهی قسمت موبایل باشد که موجب شده کمپانی اچ تی سی در سیاست های واحد موبایل خود تجدید نظر کند و سیاست تازه ای را در پیش بگیرد. کمی دور از انتظار به نظر می رسد که جدیدترین پرچم دار کمپانی اچ تی سی از توانایی شارژ بی سیم بهره مند باشد؛ در حال حاضر پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم سریع به وسیله گوشی های رده بالا به عنوان یک روند معمول تبدیل شده که تمام تولیدکنندگان از آن پیروی می کنند و ناگفته نماند بعضی از تولیدکنندگان همچون هواوی و اچ تی سی در تولید محصولات خود چندان نسبت به آن توجه ندارند.

نسخه ای که از گوشی هوشمند اچ تی سی یو۱۲ پلاس به نمایش گذاشته شده به رنگ آبی متالیک می باشد و دارای صفحه نمایشی کشیده است که نسبت ابعاد تصویر آن۱۸ به۹ می باشد. علیرغم مدل لایف که قبلا در مورد آن اعلام شده بود دارای بریدگی در بالای صفحه نمایش می باشد؛ در خصوص طراحی نسخه اچ تی سی یو۱۲ پلاس حاشیه ای که در یالای صفحه نمایش آن وجود دارد باقی مانده است و اینگونه به نظر می رسد که این گوشی دارای ضخامت یکسانی در حاشیه ی بالا و پائین خواهد بود.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین دوگانه ای قرار داده شده است که به صورت افقی چینش شده است و سنسور اثر انگشت هم در پنل پشتی قرار گرفته که بسیار جلب توجه می کند. پیش از این در خصوص گوشی هوشمند یو۱۱ که در نیمه اول سال گذشته میلادی معرفی شده بود حسگر اثر انگشت در قسمت پائین حاشیه صفحه نمایش قرار گرفته بود اما نسخه پلاس این گوشی که دارای حاشیه باریک تری است دارای سنسور اثر انگشت در پنل پشتی می باشد. احتمال آن وجود دارد که پرچم دار جدید اچ تی سی به عنوان نخستین گوشی رده بالایی باشد که به وسیله کمپانی اچ تی سی با دوربین دوگانه رونمایی می شود.

گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که نسخه ی پایه ی این گوشی پرچم دار دارای رم۶ گیگابایتی و حافظه داخلی۶۴ گیگابایت می باشد. این موضوع در حالی است که حافظه ی داخلی نسخه ی رده بالای آن دو برابر بیشتر می باشد و ناگفته نماند که در خصوص دیگر مشخصات سخت افزاری هیچ تفاوتی با نسخه۶۴ گیگابایتی ندارد.

تراشه اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام به عنوان یک بخش دیگر از مشخصات فنی این گوشی پرچم دار اچ تی سی را شامل می شود. تراشه اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام دارای هشت هسته پردازشی می باشد و کوالکام در طراحی و توسعه آن از فرایند ساخت۱۰ نانومتری استفاده کرده است. از ویژگی های دیگری که اچ تی سی یو۱۲ پلاس دارا می باشد ویژگی اج سنس می باشد. اچ تی سی در سال گذشته میلادی گوشی هایی با قابلیت اج سنس عرضه کرده است و با توجه به اندازه فشاری که کاربر بر لبه های این گوشی هوشمند وارد می کند می تواند دستورات و برنامه های مختلفی را اجرا کند. برای مثال کاربران می توانند برای اجرای سریع تر برنامه دوربین و یا عکاسی لبه های این گوشی را بفشارند و به این ترتیب برنامه ها عملکرد سریع تری خواهند داشت.

در خصوص این گوشی هوشمند باید بگوئیم به احتمال بسیار زیادی دارای سیستم تشخیص چهره اختصاصی می باشد که مانند دیگر پرچم داران جدیدی که در بازار وجود دارد از این روند تبعیت خواهند کرد. احتمال دیگری که در خصوص این گوشی هوشمند مطرح شده این است که دارای دوربین سلفی دوگانه می باشد که برای احراز هویت کاربران از آن استفاده می شود. با در نظر گرفتن شایعات این مدل قرار است در اوایل ماه می عرضه شود و ماه ژوئن برای به فروش رسیدن این گوشی هوشمند تعیین شده است. حال باید منتظر ماند و دید که اچ تی سی در خصوص این گوشی هوشمند چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت و این گوشی جدید با چه ویژگی ها و قابلیت هایی عرضه خواهد شد و نام رسمی ای که برای آن در نظر گرفته می شود چه می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *