نرم افزار دوربین گلکسی نوت ۹ بهبود می یابد

بهبود یافتن دوربین گلکسی نوت ۹ فقط از نظر نرم ‌افزاری

روزهای پایانی هفته ‌ی پیش، خبرگزاری Ice Universe به گفته منابع داخلی کمپانی سامسونگ اعلام نمود که گوشی پرچمدار تازه سری نوت یعنی گلکسی نوت ۹ در قسمت دوربین، یک به روزرسانی نرم ‌افزاری خواهد داشت.

این نقل قول با صحبت های روزهای اول سال جاری مبنی بر این که ماژول دوربین دوگانه ‌ی پشتی استفاده ‌شده در گوشی گلکسی اس ۹ پلاس در مدل آینده سامسونگ هم استفاده خواهد شد، تطبیق دارد. احتمال دارد که در گلکسی نوت ۹ از دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شود؛ دوربین اورجینال از لنز با دیافراگم متغیر با دامنه ‌ی f/1.5 و f/2.4 پشتیبانی خواهد نمود و دوربین دوم این محصول از یک لنزی با دیافراگم ثابت با f/2.4 مثل نمونه ای که قبل از این در گلکسی اس ۹ پلاس دیده می شد، استفاده می ‌کند.

این منبع توضیح داد تغییرات خوبی که سامسونگ در گوشی پرچمدار ‌بعدی خود ایجاد می ‌کند، می بایست با تغییراتی فوق العاده به همراه یک سری نرم افزارهای جدید همراه باشد.

با توجه به این ترقی ها، امکان دارد این بهبودی کارکرد به خط تولید پرچمدار تازه سامسونگ در سال ۲۰۱۸ انتقال پیدا کرده باشد، اگرچه امکان دارد که  Samsung در مراسمUnpacked  بعدی به این عملکرد اشاره ‌ای نداشته باشد. می بایست تا آن زمان، منتظر مراسم رونمایی از Galaxy Note 9  بمانیم.

گلکسی اس ۹ با ادعای دوربین آپدیت شده روانه بازار شد که تا به حال حاضر هم یکی از بهترین دوربین‌ ها در این فناوری به حساب می آید؛ با توجه به این بهبود نرم ‌افزاری می بایست برای نگهداری قابلیت رقابت گلکسی نوت ۹ در حوزه تصویربرداری کماکان تا سال بعد کافی باشد.

هم اکنون کمپانی سامسونگ نگاهی به امکان استفاده از ماژول دوربین سه‌ گانه در مدل های ۲۰۱۹ خود شامل خانواده گلکسی اس ۱۰ و سری A دارد.

از گلکسی نوت ۹ آخر این هفته رسما و به طور قانونی در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد و به احتمال زیاد تا روزهای پایانی ماه جاری میلادی (اواسط شهریور) به‌ فروش می رسد.

از من بپرس 2

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago