#


نرم افزارهای غیرضروری که بهتر است از گوشی تلفن هوشمندتان پاک شوند

27 فوریه 2019 بدون نظر 2088 بازدید

نرم افزارهای غیرضروری که بهتر است از گوشی تلفن هوشمندتان پاک شوند

بعضی از نرم افزارها در تلفن هوشمند وجود دارند که جز نرم افزار غیر ضروری اند و  تنها فضا اشغال می کند و کارایی نخواهد داشت.این نرم افزارها باعث می شود تا هم شارژ باتری زودتر تمام شود و هم در عملکرد گوشی اختلال ایجاد می شود.بهتر است برای پاک سازی تلفن هوشمند این نرم افزارها را حذف کنید.

بررسی چند تا از نرم افزار غیر ضروری

۱-فیسبوک:فیسبوک نرم افزاری است که باعث می شود بتوانید با دوستان و اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید.فیسبوک این قابلیت را دارد تا شما را از تمامی اخبار ، حوادث و مناسبت ها اگاه کند اما این کار برای شما هزینه هایی را در بردارد و باعث می شود تا شارز باتری تان کم شود.

نرم افزار غیر ضروری

برای استفاده از فیسبوک می توانید میانبران وب سایت را روی گوشی خود داشته باشید در این صورت مصرف باتری شما کم تر خواهد شد.این میانبر کمک می کند تا شما خیلی راحت به صفحه فیسبوک تان دسترسی یابیدپس بهتر است این نرم افزار غیر ضروری را از تلفن هوشمند خود پاک کنید.

۲-نرم افزارهای اب و هوا:از پرمصرف ترین نرم افزارها در تلفن های هوشمند همین نرم افزارهای اب و هواست.این نرم افزارها علاوه بر این که می توانند اطلاعات جامعی را درباره  وضعیت اب و هوا به شما بدهد ،میزان شارژ گوشی تانرا هم تا حد زیادی پایین می اورد.

بهتر است این نرم افزارها را پاک کنید و هر زمان که دوست دارید تنها می توانید از Google Now استفاده کنید تا اطلاعات هواشناسی را در اختیار شما قرار دهد پس می توانید این نرم افزار غیر ضروری را از تلفن هوشمند خود پاک کنید.

۳-انتی ویروس: در مورد گوشی های هوشمند باید بگوییم نیاز به انتی ویروس نداریم زیرا این گوشی ها خود امن هستند .خود سیستم عامل اندروید می تواند از گوشی شما در مقابل بدافزارها حفاظت کند.گوگل خود می تواند بدافزارها را سریعا حل کند.پس بهتر است مواظب برنامه هایی که دانلود می کنید باشید تا نیازی به انتی ویروس ها نداشته باشید و ان ها را بتوانید این نرم افزار غیر ضروری را حذف کنید.

۴-نرم افزارهای پاک سازی: نرم‌افزارهای پاک‌ سازی، به شما وعده ی دستگاهی پاکیزه همراه با افزایش کارایی گوشی را به کاربران می‌دهند. این درست است که نرم ‌افزارهای پاک‌ سازی داده‌های بدون استفاده  مربوط به نرم‌افزارهای پاک شده را حذف می‌کنند؛ اما، نیازی به نصب نرم‌افزارهای مخصوص برای این کار نیست و می توانید نرم افزار غیر ضروری برای پاک سازی را پاک کنید.

برای پاک سازی می توانید به قسمت تنظیمات بروید و از ان جا وارد Storage می شوند..بعد از ان گزینه ای به نام Cached data لمس کنید و به پیامی که نشان داده می شود Ok را بزنید به این ترتیب عملیات پاک سازی صورت می گیرد.

نرم‌افزارهای پاک‌ سازی مصرف باتری خیلی زیادی دارند. هم چنین، تبلیغات  داخل این نرم‌افزارها، باعث افزایش ترافیک های اینترنتی می شوند پس خودتان سریعا برای پاک سازی ان ها اقدام کنید.

۵-مرورگر پیش فرض: مرورگرهای پیش‌فرض دستگاه‌ها معمولا کمبودهای زیادی به همراه دارند. به همین خاطر، انتخاب‌های بسیار بهتری برای مرورگر پیش ‌فرض اندروید وجود دارد. مرورگر مورد نظر خود را از فروشگاه گوگل نصب کنید .

سپس به قسمت تنظیمات بروید و از ان جا نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید سپس دکمه ی Clear Cache را بزنید تا فایل های شما شروع به پاک سازی کنند.با این کار دیگر نیاز به نرم افزار غیر ضروری مرورگر ندارید و می توانید ان را پاک کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *