#


نحوه غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز ۱۰

25 جولای 2017 بدون نظر 875 بازدید

نحوه غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز ۱۰

نحوه غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ یکی از سرویس های شرکت ماکروسافت است و در ویندوز ۱۰ به روز رسانی خودکار به طور پیش فرض فعال است و کامپیوتر شما همیشه دارای آخرین و بهترین امکانات است. با به روز رسانی خودکار، شما مجبور نیستید برای به روزرسانی های آنلاین جستجو کنید و همچنین نیاز نیست که شما نگران ایجاد نقص در رایانه خود یا پاک شدن درایور های خود باشید. در بروز رسانی طور خودکار ویندوز به روز رسانی های مهم زمانی که در دسترس قرار می گیرد نصب می شوند. اما برخی از کاربران نمی خواهند بهروزرسانی خودکار را امتحان کنند زیرا ممکن است سیستم و منابع که آنها برای انجام کار خود نیاز دارند مصرف کند.
در ویندوز ۸.۱ و ویندوز های قبل مایکروسافت به کاربران اجازه می داد تا به طور کامل به روز رسانی خودکار را خاموش کنند. متاسفانه در ویندوز ۱۰، مایکروسافت هیچ گزینه ای در دسترس کاربران عادی برای خاموش کردن به روز رسانی خودکار قرار نداده است. اما یک راه حل برای خاموش کردن به روز رسانی خودکار در ویندوز ۱۰ وجود دارد. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. در قسمت جستجو ویندوز کلمه services.msc را جستجو کنید
غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

۲. در لیست سرویس ها کلمه Windows Update را پیدا کنید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10
۳. بر روی Windows Update دابل کلیک کنید. در پنجره ظاهر شده در قسمت Startup type گزینه Disabled را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

۴. ابتدا بروی Apply و سپس Ok کلیک کنید.

پس از انجام موارد بالا دیگر روند به روز رسانی به صورت خودکار در کامپیوتر شما شروع نمی شود و این بدان معنی است که شما هرگز به روز رسانی های جدیدی از مایکروسافت دریافت نخواهید کرد. اگر می خواهید تغییرات انجام شده را به برگردانید، همان گام های قبلی را دنبال کنید و در پنجره Windows Update به جای گزینه «Disable» گزینه «Automatic» را انتخاب کنید تغییرات را اعمال کنید.
اگر رایانه شما به یک شبکه متصل شده باشد که در آن به روز رسانی ها توسط سیاست گروه مدیریت می شود، ممکن است قادر به ایجاد تغییر در تنظیمات بروزرسانی ویندوز نباشید. برای اطلاعات بیشتر، با قسمت پشتیبانی سازمان خود تماس بگیرید. اگر شما یک مدیر هستید، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر تنظیمات مرتبط با به روز رسانی ویندوز را تغییر دهید.
۱. در قسمت جستجو ویندوز کلمه Edit group policy را جستجو کنید.
۲. در پنجره Local Group Policy Editor پوشه زیر بروید:

Computer Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Windows Update

غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

۳. روی تنظیماتی که نیاز دارید تغییر دهید کلیک کنید و با توجه به نیازهای خود تنظیمات را پیکربندی کنید.

 



دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *