#


معرفی گوشی گیمینگ ROG Phon توسط ایسوس

10 ژوئن 2018 بدون نظر 1583 بازدید

معرفی گوشی گیمینگ ROG Phon توسط ایسوس

رونمایی ایسوس از جدیدترین گوشی گیمینگ به نام ROG Phon

کمپانی ایسوس طی مراسم کامپیوتکس۲۰۱۸ اقدام به معرفی گوشی گیمینگ جدید خود به نام ROG Phone نموده است. به دلیل علاقه ای که کاربران بسیاری به بازی های رایانه ای دارند در حال حاضر تب گیمینگ بیشتر از هر وقت دیگری در میان افراد شیوع پیدا کرده و کمپانی های بسیاری تصمیم به تولید گوشی های گیمینگ گرفتند.

کمپانی ایسوس نیز یکی از شرکت های فعال در عرصه دیجیتال است که نسبت به این مساله کاملا واقف بوده و در رویداد کامپیوتکس۲۰۱۸ از جدیدترین گوشی گیمینگ خود به نام ROG Phone پرده برداری کرده است. این گوشی به عنوان اولین گوشی ایسوس معرفی می شود که به صورت ویژه در زمینه انجام بازی طراحی و تولید می شود.

گوشی گیمینگ راگ فون همچون دیگر پرچم دارانی که در سال جاری میلادی راهی بازار شدند دارای پردازنده ی بالارده ی کوالکام به نام اسنپدراگون۸۴۵ می باشد. ایسوس برای اینکه بتواند در بهره وری این تراشه تغییری ایجاد کرده و آن را ارتقا دهد کمی سرعت کلاک آن را بالاتر برده است و از۲.۸ گیگاهرتز به ۲.۹۶ گیگا هرتز رسانده است.در خصوص واحد گرافیکی راگ فون ایسوس از تراشه ی آدرنو۶۳۰ استفاده کرده است. حافظه ای که برای این دستگاه مخصوص بازی در نظر گرفته شده می تواند با توجه به نظر و انتخاب کاربران متفاوت باشد و بین۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب نمایند.

در خصوص نمایشگر ROG Phone ایسوس از پنل۶ اینچی بهره برده که از نوع امولد می باشد و وضوح تصویر بالایی را به ارمغان می آورد و قابلیت پشتیبانی از محتوای اچ دی آر را نیز دارا می باشد.ایسوس در مورد رم این گوشی گیمینگ از حافظه ی رم۸ گیگابایتی استفاده کرده که موجب ی شود اغلب کاربران دیگر نیازی نداشته باشند. دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی بوده و از دو سنسور ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی نیز در دوربین پشتی دستگاه استفاده شده است.

گوشی گیمینگ ROG Phone دارای باتری ای به ظرفیت۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که می تواند شارژدهی بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد. این مساله موجب می شود تا بازی کنان به راحتی و با آسودگی خیال هم بازی های خود را انجام دهند و هم در دنیای وب گشتی زده یا برنامه های ویدئویی را تماشا کنند.

البته ایسوس تنها به این قابلیت ها اکتفا نکرده و امکانات دیگری را نیز در خصوص گوشی گیمینگ ROG Phone به کار برده است. یکی از مهم ترین این ویژگی ها حالت ایکس مد می باشد که کاربران برای فعال شدن آن می توانند گوشه های دستگاه را فشار دهند. زمانی که این حالت متوقف شود کلیه اپلیکیشن هایی که در پس زمینه وجود دارند به همراه پردازنده و رم می توانند موجب اجرای بهتر بازی شوند و در این زمینه تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت. در کنار گوشی گیمینگ راگ فون لوازم جانبی قرار داده شده است که موجب می شود این گوشی به صورت برجسته ای دیده شود. یکی از لوازم های جانبی قرار داده شده در بسته این گشی کنترلر بازی می باشد که می توان آن را به دو سمت گوشی متصل کرده و به این ترتیب گیمرها قادر خواهند بود با استفاده از دکمه های فیزیکی بازی خود را به انتها برسانند. کنترلر در نظر گرفته شده برای این گوشی گیمینگ به نام گیم وایس کنترلر معرفی می شود که از سوی ایسوس در کنار این گوشی ارائه خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *