#


معرفی نخستین شارژر بی سیم Qi با قابلیت لایتینگ

16 ژانویه 2018 بدون نظر 1689 بازدید

معرفی نخستین شارژر بی سیم Qi با قابلیت لایتینگ

معرفی نخستین شارژر بی سیم Qi با قابلیت لایتینگ

کمپانی LXORY طی روزهای اخیر شارژر بی سیم Qi را که می تواند از قابلیت لایتینگ پشتیبانی نماید را معرفی کرده است که قرار است به زودی با برچسب قیمتی۳۰ دلار به فروش رسیده و در اختیار افراد قرار بگیرد. کمپانی LXORY تنها در زمینه تولید شارژرهای بی سیم فعالیت ندارد  ولی در حال حاضر یکی از تولیدات مهم این کمپانی شارژر بی سیم است که دارای درگاه ورودی لایتینگ می باشد. این شارژر بی سیم مدرن نخستین تولید این کمپانی در زمینه تولید شارژرهای بی سیم به شمار می رود اما می تواند موجب شود تا این کمپانی به توسعه چشمگیری دست پیدا کند.

شارژرهای بی سیمس که به وسیله کمپانی های دیگر وارد بازار شده اند دارای درگاه یو اس بی و همچنین یو اس بی نوع C هستند. برخی از شارژرها نیز دارای درگاه اختصاصی هستند که از آن برای متصل شدن به منبع برق بهره می برند. در بین کلیه تولیدکنندگان شارژرهی بی سیم تنها کمپانی LXORY است که از درگاه لایتینگ اپلپ در دستگاه جدید خود استفاده کرده است و به وسیله آن می توانید گوشی های هوشمند خود را که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند شارژ نمائید.

تجهیز شارژری به این قابلیت به این معنا می باشد که کاربرانی که دارای گوشی آیفون هستند دیگر نیازی نیست اقدام به خرید کابل جدید میکرو یو اس بی نمایند تا بتوانند به وسیله آن پد شارژ خود را به منبع برق متصل کنند. کمپانی LXORY در خصوص پد شارژ جدید خود دو ورودی میکرو یو اس بی و همچنین  یو اس بی نوع C را قرار داده است که نشان می دهد قادر است طیف وسیعی از کاربران را تحت پوشش خود قرار دهد و دستگاه های هوشمند ان ها را شارژ نماید.

پد شارژی که به تازگی به وسیله این کمپانی تولید شده دارای خروجی یو اس بی نوع ای نیز می باشد که داشتن این خروجی موجب می شود تا کاربران بتوانند به وسیله کابل گوشی های خود را شارژ نمایند و این مساله برای افرادی است که گوشی های ان ها از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

در خصوص پد شارژ LXORY باید بگوئیم ایراداتی نیز دارد که یکی از مهمترین آن ها به همراه نداشتن آداپتور دیواری است برای اینکه بتوانید به پد متصل شوید. این مساله در همان نگاه اول می تواند نظر شما را به خود جلب نماید و یکی از مهمترین ایرادات این شارژر محسوب می شود. یکی دیگر از مشکلاتی که در خصوص این پد شارژ وجود دارد خروجی پدهای شارژ آن است که هر کدام پنج وات قدرت دارند و این نشان دهنده آن است که کاربران نمی توانند از شارژ بی سیم سریعی که به وسیله کمپانی های اپل و سامسونگ تولید شده استفاده کنند چرا که برای استفاده از این شارژ باید توان خروجی پد چیزی در حدود۷.۵ تا۹ وات را داشته باشد.

برای این پد شارژ نکات منفی دیگری نیز وجود دارد که یکی از مهمترین ان ها نداشتن تائیدیه یMFI اپل می باشد که همین مساله موجب شده تا در خصوص کیفیت این محصول کمی ابهام وجود داشته باشد و نتوان به راحتی این محصول را برای فروش و استفاده کاربران معرفی کرد.

پد شارژ جدید کمپانی LXORY در حال حاضر با قیمت۲۸ دلار فروخته می شود که این مبلغ برای پد دوگانه ای که دارای چند درگاه کاربردی است قیمت بسیار خوبی می باشد ولی این برای زمانی است که کاربران بتوانند با سرعت پائینی که این پد برای شارژ دارد کنار آمده و آن را قبول نمایند. در صورتی که کاربران به دنبال پد شارژ قوی تری باشند بهتر است که پول بیشتری را هزینه نمایند تا بتوانند مورد مناسبی را تهیه نمایند اما این پد می تواند برای افرادی که با سرعت کم شارژ کردن مشکلی ندارند گزینه ای مناسب به شمار بیاید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *