Categories: خبر

معاون وزیر ارتباطات: ۱۸۰۰ میلیارد تومان به مشترکان مخابرات بازگردانده می شود

بازگرداندن ۱۸۰۰میلیارد تومان به مشترکان توسط مخابرات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک مصاحبه خبری در مورد این که مخابرات بعد از تغییر خط مشترک از سیم کشی قدیمی به فیبر نوری مشترکان را وادار می ‌کند تا از مخابرات سرویس بگیرند، گفت: این کار خلاف قانون است و در این خصوص به مخابرات تذکراتی را داده ‌ایم. به طور مثال در سال های قبل در یک کابل مسی چندین سرویس ‌دهنده اینترنتی فعالیت می کردند که مخابرات از تمامی آن ها می ‌خواست از این به بعد از مخابرات سرویس خود بگیرند ولی بعد از فرمان رگولاتوری تعیین شده در تمامی برگردان‌ ها هر سرویس‌ دهنده هر اندازه پورت داشته مجدداً در اختیار بگیرد.

معاون وزیر ارتباطات تأکید کرد: به روز شدن فناوری دور از دسترس نیست و مخابرات تا به امروز تقریباً دوازده هزار کابل را برگردان کرده است.

حسین فلاح جوشقانی در جواب به پرسش دیگری درباره این که مخابرات در فروش خط تلفن ثابت سرویس اینترنت را هم الزاماً به مشتری ارائه می دهد بیان کرد: این کار هم خلاف قانون است و به مخابرات تذکر داده ایم که این کار را باید متوقف نماید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با تأثیر سه حکم دیوان عدالت اداری بر روی قیمت گذاری ها و عکس العمل مخابرات گفت: حذف آبونمان ۷۰۰ میلیارد تومان در طول یک سال درآمد مخابرات را کاهش داده است و بابت سال های قبل هم مخابرات می بایست ۱۸۰۰میلیارد تومان به مشترکان خود بازگرداند.

حسین فلاح جوشقانی تصریح کرد: این کار موجب می ‌شود تا مخابرات به این فکر بیفتد که خط‌وطی که کارکرد مناسبی ندارند را تخلیه نماید، به این دلیل که نگهداری از آن ها برای مخابرات هیچ گونه سودی در بر ندارد.

فلاح در رابطه با اعلام اسامی شرکت‌ های ارزش افزوده که سی و سه میلیارد تومان از دو میلیون مشترک همراه اول اضافه بر سازمان دریافت نموده بودند گفت: شکایتی را در این مورد به مراجع قضایی فرستاده ایم که بعد از به نتیجه رسیدن اسامی متخلفان حتماً اعلام خواهد شد.

از من بپرس 2

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago