#


مجله تایم برترین گجت های سال۲۰۱۷ را معرفی کرد

برترین گجت
5 دسامبر 2017 يك نظر 2015 بازدید

مجله تایم برترین گجت های سال۲۰۱۷ را معرفی کرد

مجله تایم برترین گجت های سال۲۰۱۷ را معرفی کرد

مجله تایم هرساله در مورد برترین گجت هایی که در دنیای دیجیتال عرضه می شوند را معرفی می نماید و لیستی از آن ها را منتشر می کند. امسال نیز این مجله به رویه خود ادامه داده و برترین گجت هایی را که در سال۲۰۱۷ موجود بودند را معرفی کرده است.

کمپانی های بسیاری همچون سامسونگ و مایکروسافت و اپل هستند که همواره تلاش می کنند تا برای پیشرفت محصولات خود راه های جدیدتری را پیدا کنند. این کمپانی ها در مورد موارد مختلفی همچون سخت افزارها و بخش های نرم افزاری توانسته اند پیشرفت های خیره کننده ای را داشته باشند و یا محصولاتی را معرفی نمایند که کاملا جدید هستند و کاربردهای بسیار زیادی را دارا می باشند.

گجت هایی در دنیای دیجیتال معرفی شده اند که به عنوان تغییراتی مهم در این دنیای مدرن به شمار می روند. امسال اکثر کمپانی ها سعی کردند تا دستیارهای صوتی پیشرفته ای را معرفی نمایند و یا گوشی هایی معرفی شدند که از هر لحاظی قابلیت برتر شناخته شدن را داشتند. در این مقاله قصد داریم ده نمونه از برترین گجت هایی را که وارد دنیای دیجیتال شده اند و طرفداران بسیاری را برای خود داشته اند را معرفی نمائیم.

۱ـ نینتندو سوئیچ

درست از زمانی که کنسول های بازی اختراع شدند بازیکنان این بازی ها باید برای ادامه کار خود یکی از دو گزینه ای که پیش رو داشتند را انتخاب می کردند. آن ها باید یا مقابل تلویزیون می نشستند و یا اینکه صفحه نمایشی کوچک را در دست می گرفتند. زمانی که نینتندو سوئیچ وارد دنیای بازی شد بیشتر این محدودیت ها از بین رفتند. این وسیله بازی نخستین کنسولی است که بازیکنان بازی های رایانه ای می توانند آن را در حال حرکت نیز مورد استفاده قرار دهند و یا در منزل از آن برای انجام بازی استفاده کنند.

برترین گجت

برترین گجت

در طراحی این کنسول بازی از تبلتی استفاده شده است که صفحه نمایش آن به اندازه۶.۲ اینچ می باشد. در دو سمت این کنسول بازی شیارهایی قرار داده شده است که با استفاده از آن می توان دسته های مخصوص نینتندو را وصل کرده و بازی را انجام داد. در مورد این کنسول بازی از یک داک استفاده شده است که هنگام حضور در خانه می توان تبلت را درون این داک گذاشته و به شکل کنسول های بازی سنتی می توان از آن استفاده کرد.

۲ـ آیفون۱۰ اپل

اپل پس از مدتی که وعده اش را داده بود موفق شد آیفون جدید خود را وارد دنیای دیجیتال نماید و با قیمتی بسیار بالاتر از مدل های پیش از آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. به طور حتم صفحه نمایش بدون حاشیه ای که در آیفون۱۰ اپل به کار رفته به همراه سیستم احراز هویت یا همان تشخیص چهره موجب پدید آمدن استاندارد جدید و مدرنی در مورد گوشی های دیجیتالی شده است. بسیاری از افراد هستند که در مورد سیستم امنیتی گوشی خود دچار تردید می باشند اما سیستم تشخیص چهره ای که اپل در این محصول خود به کار برده است می تواند به اشکال خلاقانه ای مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. وجود این سیستم امنیتی قوی در کنار باتری ای که عمر طولانی تری دارد و نمایشگر بزرگی که در آن گنجانده شده است موجب شده آیفون۱۰ اپل به عنوان یکی از برترین گجت های دنیای دیجیتال معرفی شود.

۳ـ لپ تاپ سرفیس مایکروسافت

نخستین تجربه ای که کمپانی مایکروسافت در زمینه تولید لپ تاپ های واقعی داشت موجب خلق یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی بود.سرفیسی که مایکروسافت تولید آن را بر عهده داشت دارای وزن بسیار سبک بوده و از طراحی زیبایی نیز برخوردار است. صفحه نمایشی که در این لپ تاپ به کار رفته دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و باتری تعبیه شده در آن از عمر طولانی تری برخوردار است.

مایکروسافت از این لپ تاپ جدید خود برای نمایش دادن ویندوز۱۰ اس بهره می برد. این ویندوز به عنوان جدیدترین سیستم عاملی است که ویندوز عرضه داشته و تنها می تواند اپلیکیشن هایی که در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت وجود دارد را به اجرا در بیاورد. ممکن است برخی از کاربران ویندوز۱۰ اس از محدودیت هایی که این سیستم عامل دارد رضایت کامل نداشته باشند به همین دلیل کمپانی مایکروسافت زمان محدودی را برای کاربران تعیین کرده که سرفیس خود را به ویندوز۱۰ پرو مجهز کنند و سیستم عامل آن را ارتقا دهند.

برترین گجت

برترین گجت

۴-DGI اسپارک

دی جی آی توانسته برای اینکه استفاده از پهپادها را کاربردی تر و ساده تر نماید پهپاد کوچکی را تولید نماید که کاربران معمولی بتوانند از آن به راحتی استفاده نمایند. این پهپاد کوچک که به نام اسپارک شناخته می شود مزایای بسیاری دارد که مهمترین این مزایا مسیریابی بدون نیاز به کنترل از راه دور می باشد. برای اینکه بتوانید پهپاد کوچک اسپارک را به پرواز در بیاورید تنها کافی است دکمه ای که در پشت آن قرار داده شده است را دو بار بفشارید. با این کار پهپاد شما می تواند از روی دست شما بلند شده و به پرواز دربیاید.

این پهپاد قابلیت هدایت به وسیله دست را نیز دارد و شما می توانید پهپاد اسپارک خود را در پائین ترین و یا بالاترین ارتفاع پرواز دهید. همچنین می توانید از تکان دادن بازوی خود استفاده کنید و جهتی مشخص را برای پرواز کردن آن تعیین کنید. اگر شرایطی که اسپارک قرار است پرواز کند مطلوب باشد می توانید عملکرد بی نقصی را از این پهپاد کوچک شاهد باشید.

۵ـ گلکسی اس۸ سامسونگ

استانداردی که برای گوشی های هوشمند باید وجود داشته باشد در پرچمدارانی که کمپانی سامسونگ عرضه کرده وجود دارد . در مورد گلکسی اس۸ سامسونگ از یک صفحه نمایش خمیده استفاده کرده است که بسیار چشم نواز و خیره کننده است و باعث شده این گوشی هوشمند به عنوان یک گوشی دیجیتالی و هوشمند در سال۲۰۱۷ شناخته شود.

برترین گجت

برترین گجت

صفحه نمایش خمیده این گوشی از نوع امولد می باشد که یکی از بهترین انواع صفحه نمایش ها به شمار می رود. کمپانی سامسونگ در مورد این گوشی جدید و پرچمدار خود بسیاری از نرم افزارهایی را که هیچ ضرورتی ندارند حذف کرده و موجب شده کاربران احساس بهتری در مورد استفاده از آن داشته باشند.

۶ـ دستیار صوتی اکو آمازون

کمپانی آمازون در سال۲۰۱۴ میلادی برای نخستین بار دستیار صوتی اکو را به وجود آورد که باعث شد گجت هایی که با صدا کار می کردند شکل واقعی تری به خود گرفتند اما این انتهای راه نبود و سه سال پس از آن کمپانی آمازون نسل جدیدتر اکو را تولید کرد که نسبت به سری قبل پیشرفت های بیشتری را داشتند. این محصول جدید نسل دوم آمازون اکوهایی بود که وارد بازار شده بودند و مورد استفاده افراد بسیار زیادی قرار گرفتند.

۷ـ اپل واچ۳

اپل در زمینه تولید ساعت های هوشمند نیز توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد و آخرین مدلی که از ساعت های هوشمند خود را عرضه کرده توانسته در رده برترین گجت های سال۲۰۱۷ میلادی قرار بگیرد. این ساعت هوشمند از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار بوده و دارای پردازنده های بسیار سریعی بوده و ارتفاع سنج بارومتریک نیز در آن قرار داده شده است. این ساعت می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران را به زیبایی پاسخگو باشد.

برترین گجت

برترین گجت

۸ـ سونی آلفا ایکس

کمپانی سونی به تازگی موفق به تولید دوربین دیجیتالی شده است که در آن آینه به کار نرفته است و نسبت به مدل های پیش از خود بهبودهای بسیار زیادی را دارد و قیمت آن بسیار ارزان تر از آلفاa9 می باشد. وضوح تصویر در این مدل از دوربین های دیجیتالی بسیار بالا بوده و سرعتی که در مورد فوکوس خودکار دارد بسیار بیشتر از نسل های پیش از آن می باشد. این دوربین دیجیتال با توجه به قابلیت هایی که دارد توانسته یکی از برترین گجت های دنیای دیجیتال شناخته شود و مورد استفاده افراد بسیاری قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *