#


عرضه گلکسی اس۹ با قمیتی بسیار بیشتر نست به نسل پیش از آن

5 فوریه 2018 يك نظر 1599 بازدید

عرضه گلکسی اس۹ با قمیتی بسیار بیشتر نست به نسل پیش از آن

عرضه گلکسی اس۹ با قمیتی بسیار بیشتر نست به نسل پیش از آن

عرضه جدیدترین پرچم داران کمپانی سامسونگ در روزهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است به گونه ای که در مورد آن گمانه زنی های بسیاری در خصوص کهکشانی های جدید این کمپانی مطرح می شود. در حال حاضر نیز گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد اعضای جدید سری گلکسی اس سامسونگ با قیمت یکصد و چهل دلاری خود روانه بازار خواهند شد. کمتر از یک ماه دیگر به رونمایی رسمی سامسونگ از جدیدترین پرچمدارانش وقت باقی مانده است و افراد بسیاری منتظر هستند تا در خصوص این گوشی های هوشمند که سامسونگ مدتی است در حال تلاش بر روی آن ها می باشد اطلاعات بیشتری را به دست بیاورند.

گزارش جدیدی که در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است ادعا کرده سامسونگ در خصوص قیمت پرچم داران جدید خود کمی افزایش قیمت داشته و آن ها را با برچسب قیمت یکصد و چهل دلاری وارد بازار خواهد کرد و کاربران علاقه مند با پرداخت این مبلغ می توانند از جدیدترین محصول این کمپانی کره ای استفاده نمایند. با توجه به جزئیاتی که مطرح شده است گلکسی اس۹ سامسونگ دارای قیمت پایه۷۸۹ پوند که برابر است با۱۱۱۴ دلار وارد بازار خواهد شد. این مبلغ در حالی برای این گوشی هوشمند تعیین می شود که نسل پیش از آن یعنی گلکسی اس۸ کمتر از این مبلغ به فروش رسیده است.

سامسونگ در خصوص کهکشانی های جدید خود یکصد و چهل دلار افزایش قیمت داشته است و با این قیمت محصولات خود را روانه بازار خواهد کرد. هنوز در مورد قیمت نهایی گلکسی اس۹ پلاس صحبتی مطرح نشده است و مشخص نمی باشد که این گوشی هوشمند چقدر نسبت به نسل پیش از خود افزایش قیمت خواهد داشت اما احتمال دارد برچسب قیمتی که در خصوص این محصول در نظر گرفته می شود چیزی در حدود۸۸۹ پوند باشد که معادل۱۲۵۵ دلار می باشد و می توان گفت سامسونگ قیمت بالایی را در خصوص پرچم داران جدید خود به کار گرفته است.

نکاتی که در حال حاضر در مورد نسل جدید گوشی های هوشمند سامسونگ ذکر می شود با مواردی که پیش ازاین گفته شده است هماهنگی بسیار زیادی دارد و می توان گفت موارد عنوان شده با گفته های قبلی تفاوت چندانی ندارد. گزارشات آتی اینگونه نشان می دهد که سامسونگ در خصوص جدیدترین پرچم داران خود به دوربین آن اهمیت بسیار زیادی داشته و همین مساله موجب شده تا این مدل از گوشی های سامسونگ به عنوان یکی از گران ترین گوشی های سری گلکسی اس مبدل گردد. این مساله موجب می شود تا بالاتر رفتن قیمت این مدل از گوشی های هوشمند سامسونگ در بازارهای مختلف جهانی دور از انتظار نباشد و به عنوان یک گوشی با کیفیت و کاربردی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

با در نظر گرفتن اطلاعاتی که یکی از وب سایت های معتبر در خصوص مدل گلکسی اس۹ اعلام کرده است انتظار آن می رود که کره ای ها این گوشی را با برچسب قیمتی۸۵۰ دلار در بازارهای ایالت متحده به فروش برسانند. با توجه به این مساله می توان انتظار داشت نسخه پلاس این گوشی هوشمند مرز دک هزار دلاری را برای فروش در این بازار رد کند و به عنوان یک گوشی هوشمند کاربردی با امنیت بالا به فروش برسد. اگر احتمالاتی که در مورد این دو مدل گوشی سامسونگ عنوان شده است درست باشد این کمپانی راه سختی را در پیش خواهد داشت و باید دلایل قانع کننده ای را عنوان کند که به وسیله آن کاربران محصولات خود را مجاب به خرید و استفاده کهکشانی های جدید نماید.

اگر خلاف این موضوع انجام شود این دو گوشی هوشمند نمی توانند آمار فروشی بالاتر از نسل قبلی خود داشته باشند. اگر نسل پیشین پرچم داران سامسونگ را تهیه کرده باشید باید این نکته را در نظر داشته باشید که این کمپانی در خصوص پرچم داران جدید خود از طراحی جدیدی استفاده نکرده است ولی این گوشی های هوشمند در مورد دوربین به کار رفته در آن ها بسیار بهتر و قدرتمندتر از نسل پیشین خود خواهند بود و سخت افزاری که در طراحی آن ها به کار رفته است بسیار بهتر از مدل های دیگر این کمپانی می باشد.

یکی از مهمترین خصوصیات این مدل از گوشی های سامسونگ تراشه اکسینوس۹۸۱۰ می باشد که در میانه این دو گوشی هوشمند به کار گرفته شده است و نقش قلب تپنده این گوشی ها را بر عهده دارد و این دو گوشی مجهز به این تراشه در بازارهای آسیا و اروپا عرضه می گردند. در خصوص این تراشه باید بگوئیم دارای هشت هسته می باشد که توان پردازشی بالایی را دارد و زمانی که در حالت تک هسته ای قرار می گیرد می تواند بیشتر از دو برابر و زمانی که در حالت چند هسته ای قرار دارد قادر است۴۰ درصد بهتر از نسل پیش از خود عملکرد داشته باشد. تراشه اکسینوس۹۸۱۰ چند وقت قبل به صورت کاملا رسمی به وسیله سامسونگ معرفی گردیده و در طراحی آن نسل دوم مراحل ساخت۱۰ نانومتری FinFET این کمپانی توسعه و بهبود پیدا کرده است.

نسل جدید گوشی های هوشمند سامسونگ در حوزه عکاسی با استفاده از اعداد و ارقام موجب سردرگمی کاربران نمی شوند. در خصوص اس۹ سامسونگ از دوربین تک استفاده کرده است و دوربین اصلی آن که در پنل پشتی قرار دارد دارای لنز۱۲ مگاپیکسلی می باشد و دهانه دیافراگم آن قابلیت تغییر را دارد. در خصوص نسخه پلاس این مدل از گوشی های سامسونگ دوربین دوگانه ای به کار گرفته شده است که لنزهای آن هر کدام۱۲ مگاپیکسل می باشد. می توان به گوشی تاشوی لوکس این کمپانی که به نام W2018 معرفی می شود اشاره کرد که در مورد آن نیز از ترکیب این چنینی استفاده شده است. سامسونگ رد مورد پنل پشتی این دستگاه نیز تغییراتی را ایجاد کرده است و حسگر اثر انگشت آن به قسمت زیرین دوربین اصلی منتقل شده است و این کار موجب می شود تا کاربران دسترسی راحت تری به آن داشته باشند. چینشی که برای دوربین دوگانه گلکسی اس۹ پلاس به کار رفته به صورت عمودی می باشد و همین مورد موجب شده تا جلوه ای خاص از این گوشی به وجود بیاید.

ایوان بلس ادعا کرده است که کمپانی سامسونگ در تاریخ۱۶ مارس پرچم داران جدید خود را روانه بازار خواهد کرد؛ البته باید عنوان کنیم این زمان تنها به فروش این دو گوشی هوشمند در بازارهای ایالت متحده اختصاص می یابد. یکی دیگر از تفاوت هایی که میان این دو گوشی هوشمند وجود دارد این است که گلکسی اس۹ پلاس دارای حافظه رم بیشتری می باشد اما گلکسی اس۹ به مانند نسل پیش از خود دارای رم۴ گیگابایتی می باشد و البته این را نیز باید بگوئیم که این میزان حافظه قابلیت ارتقا را دارد و کاربران با توجه به نیاز خود می توانند میزان حافظه رم آن را افزایش دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *