عرضه آیفون های۲۰۱۹ اپل مجهز به صفحه نمایش اولد

آیفون های مدل۲۰۱۹ اپل با استفاده از صفحه نمایش اولد وارد بازار خواهند شد

گزارش هایی که به تازگی در خصوص ایفون های جدید اپل منتشر شده نشان می دهد که اپل تصمیم گرفته هر سه گوشی آیفون جدید خود را مجهز به صفحه نمایش اولد نموده و در سال۲۰۱۹ وارد بازار نماید.

کوپرتینونشین ها تصمیم گرفته اند سری جدید آیفون های خود را که ویژه سال۲۰۱۹ طراحی شده به صفحه نمایش های اولد مجهز نمایند. اگر این اتفاق به وقوع بپیوندد هز سه مدل گوشی آیفونی که به تازگی طراحی شده اند دارای صفحه نمایش اولد خواهند بود. این خبر از سوی منابع معتبری همچون خبرگزاری ETNews تایید شده است. با توجه به شایعاتی که پیشتر انتشار یافته بود اپل تصمیم گرفته در سال۲۰۱۸ میلادی سه گوشی ایفون جدید را معرفی و عرضه نماید که دو مدل از این گوشی ها دارای صفحه نمایش اولد بوده و گوشی شوم از نظر قیمتی کمی ارزان تر خواهد بود و از نمایشگر ال سی دی بهره خواهد برد. با توجه به ظواهر امر اینگونه به نظر می رسد که این کمپانی آمریکایی تصمیم گرفته آیفون های مدل۲۰۱۹ را در حالی رونمایی و عرضه کند که از صفحه نمایش اولد در آن ها استفاده شده است.

با تصمیمی که کوپرتینونشین ها اتخاذ کرده اند به نظر می رسد دوران سخت و دشواری برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان صفحه نمایش های ال سی دی پیش رو خواهد بود. زمانی که خبر این تصمیم گیری جدید اپل منتشر شد سهام کمپانی ژاپن دیسپلی به میزان ده درصد دچار افت شد. البته کمپانی های دیگر نیز دچار این بحران شده و سهام آن ها با افت همراه بوده که می توان کمپانی شارپ را نام برد. این کمپانی به عنوان یکی از تامین کنندگان صفحه نمایش های ال سی دی که با کمپانی اچل همکاری می کرد افت۴ درصدی را برای سهام خود تجربه کرد.

هم اکنون کمپانی اپل برای اینکه بتواند صفحه نمایش های اولد ایفون۱۰ را تامین کند به کمپانی رقیب یعنی سامسونگ اتکا داردو آیفون۱۰ به عنوان اولین گوشی هوشمندی می باشد که اپل آن را به همراه تکنولوژی صفحه نمایش اولد روانه بازار کرده است. با در نظر گرفتن خبر تصمیم جدید کمپانی اپل احتمال آن وجود دارد این دو شرکت با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند.

از من بپرس 2

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago