#


عرضه­ ی احتمالی گلکسی نوت۹ سامسونگ مجهز به رم۸ گیگابایتی

27 می 2018 بدون نظر 2037 بازدید

عرضه­ ی احتمالی گلکسی نوت۹ سامسونگ مجهز به رم۸ گیگابایتی

تجهیز گلکسی نوت۹ سامسونگ به رم۸ گیگابایتی

سامسونگ در حال حاضر بر روی فبلت جدیدی کار می کند که قصد دارد طی چند ماه آینده آن را رونمایی کند. هم اکنون این کمپانی کره ای تنها در خصوص پرچم دار خود یعنی گلکسی اس۹ از بالاترین ظرفیت داخلی استفاده کرده که۲۵۶ گیگابایت می باشد.

با در نظر گرفتن گمانه زنی های مطرح شده این گونه به نظر می رسد که سامسونگ تمایل دارد در خصوص فبلت جدید خود فراتر رفته و نسخه۵۱۲ گیگابایتی را در مورد آن عرضه کند. علیرغم این مساله کاربران فبلت گلکسی نوت۹ سامسونگ می توانند حافظه دستگاه خود را به وسیله درگاه میکرو اس دی ارتقا دهند. در خصوص این میزان حافظه­ ی داخلی بهتر است سامسونگ از رم۸ گیگابایتی بهره مند گردد تا بتواند کنترل بهتری در خصوص کاربرد و عملکرد این گوشی هوشمند داشته باشد. اگر چنین امری تحقق پذیرد این گوشی هوشمند را می توان در زمینه ذخیره سازی محتوا گزینه بسیار مناسب و کاربردی معرفی کرد.

البته ناگفته نماند کلیه اطلاعاتی که منتشر شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده است و این احتمال وجود دارد که فبلت جدید سامسونگ به شکل محدود در بازارهایی همچون بازار چین به فروش برسد و در اختیار کاربران قرار بگیرد. سامسونگ پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد نسخه­ جهانی این فبلت را به همراه۶ گیگابایت رم و۶۴ گیگابایت حافظه ­ی داخلی عرضه نماید. بازارهای آمریکا میزبان فبلت جدید این کمپانی کره ای خواهد بود که دارای پردازنده­ ی اسنپدراگون۸۴۵ می باشد اما این محصول در بازارهای دیگر در حالی عرضه خواهد شد که در بخش سخت افزاری آن از پردازنده­ ی اکسینوس۹۸۱۰ استفاده شده است.

نسخه های اصلی این فبلت جدید تنها در زمینه تراشه و میزان حافظه با یکدیگر تفاوت ندارند و می توان در خصوص دوربین آن ها نیز در بازارهای مختلف اختلاف هایی را شاهد بود. با در نظر گرفتن زمانی که برای رونمایی احتمالی از گلکسی نوت۹ و همچنین عرضه­ ی آخرین نسخه­ ی اندروید پی مسلما سامسونگ در خصوص سیستم عامل این دستگاه از اندروید۸.۱ استفاده کرده و با این سیستم عامل آن را رونمایی خواهد کرد اما این قابلیت برای آن در نظر گرفته شده است که در مدت زمان کمی نسخه بالاتری در دسترس بوده و ارتقا بیابد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *