#


شیائومی می مکس ۳ در راه است

3 آگوست 2018 بدون نظر 1827 بازدید

شیائومی می مکس ۳ در راه است

زمانی به فروش شیائومی می میکس۳ نمانده است

با توجه به آگهی منتسب به شیائومی می میکس ۳، انتظار می رود که فروش این موبایل در تاریخ بیست و چهارم شهریور شروع خواهد شد. یکی دیگر از نسل های تلفن های همراه هوشمند بدون حاشیه ‌ی سری Mi Mix شیائومی، به احتمال زیاد ماه بعد تحت عنوان Xiaomi Mi Mix 3 وارد بازار خواهد شد. خبری مربوط به فروش تلفن های همراه هوشمند تازه چینی ‌ها در این اواخر به دست وب‌ سایت Androidpure  رسیده است که مشخص می کند شیائومی می میکس ۳ به احتمال زیاد در تاریخ پانزدهم سپتامبر (۲۴ شهریور) به طور رسمی ارائه خواهد شد. انتظار می رود که این تلفن همراه در آغاز در کشور چین عرضه شود؛ ولی به تازگی شیائومی با رونمایی جهانی گوشی های پرچم ‌دار خود در شهرهایی نظیر لندن، این کار را کنار گذاشته است.

با توجه خبر منتشر شده، به احتمال زیاد حاشیه ‌ی پایین صفحه نمایش گوشی پرچم ‌دار تازه چینی ‌ها، نازک تر از مدل پیشین باشد و در این صورت، نسبت تصویر به بدنه ‌ی بالاتری را به نسبت شیائومی می میکس ۲ ارائه کند. صفحه نمایش Mi Mix 2 به ‌لطف کناره های نازک خود، در حدود ۹۱.۳ درصد از پنل جلوی گوشی را پر کرده است. هم اکنون Oppo Find X  با نسبت تصویر به بدنه‌ ی ۹۳.۸ درصدی، کم‌ حاشیه‌ ترین تلفن همراه هوشمند جهان به حساب می آید، ولی امکان دارد می میکس ۳ این وضعیت را جا به جا کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد خصوصیت ها و مشخصات فنی، تلفن همراه هوشمند تازه Xiaomi در دست نیست، ولی پیش بینی می  شود تا قسمت بزرگی از مشخصات می میکس ۳ با تلفن همراه هوشمند Mi 8 Explorer Edition برابر باشد، در هر حال فعلاً می بایست در انتظار برملا شدن اطلاعات بهتری در مورد محصول پریمیوم چینی ‌ها در آستانه ‌ی رونمایی از آن باشیم. با توجه به شایعات پیشین، به احتمال زیاد شیائومی پرچم ‌دار تازه خود را در دو نمونه استاندارد و سرامیکی به فروش می رساند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *