#


شارژ هفته ای مزیتی برای لپ تاپ های دارای پردازشگر آرم

شارژ هفته ای
6 دسامبر 2017 يك نظر 1451 بازدید

شارژ هفته ای مزیتی برای لپ تاپ های دارای پردازشگر آرم

شارژ هفته ای مزیتی برای لپ تاپ های دارای پردازشگر آرم

طی روزهای اخیر در دنیای دیجیتال اتفاقات بسیار مهمی روی داده است که در این بین می توان به تجهیز لپ تاپ های مدرن به پردازنده ای مدرن تر اشاره کرد. کمپانی مایکروسافت به همراه شرکای تجاری خود همچون کوالکام و چند کمپانی دیگر که در زمینه تولید سخت افزارهای کاری فعالیت دارند پس از مدت های زیادی که به دنبال تولید لپ تاپ های مدرن تر بودند موفق شدند اولین لپ تاپ هایی را که از پردازنده آرم در بخش سخت افزاری آن ها به کار رفته است را تولید نمایند.

شب گذشته کوالکام کنفرانسی را برگزار کرده بود که در این کنفرانس تری میرسون که به عنوان نایب رئیس این کمپانی در بخش ویندوز و تولیدات مایکروسافت معرفی می شود بیان کرد تمام کاربرانی که از کامپیوترهایی استفاده می کنند که ویندوز۱۰ بر روی آن نصب شده است و از پردازنده اسنپدراگون در بخش سخت افزاری آن استفاده شده است علیرغم اینکه می توانند از کامپیوتر خود ساعات زیادی را به صورت مداوم استفاده نمایند با این حال هفته ای یک بار می توانند آن را شارز نموده و به کار گیرند.

شارژ هفته ای

شارژ هفته ای

تری میرسون از این کامپیوترها با عنوان تغییر دهنده بازی نام می برد و معتقد است این کامپیوترها می توانند کاربردهای دیگری نیز داشته باشند. کریستیانو امون نیز که به عنوان مدیر اجرایی ارشد کمپانی کوالکام شناخته می شود در صحبت هایی اشاره کرده است که با استفاده از این دستاورد و فناوری جدید لپ تاپ هایی که از ویندوز۱۰ به عنوان سیستم عامل آنها استفاده شده اند این امکان را پیدا می کنند که به جای تبلت ها نیز به کار روند و در زمینه های کاری و سرگرمی بسیاری به کار برده شوند.

لپ تاپ هایی که یکسره حالت اتصال دارند عنوانی است که کمپانی مایکروسافت به همراه کوالکام در خصوص لپ تاپ های جدید خود مورد استفاده قرارمی دهند. این دسته از لپ تاپ های همواره اتصال داشته دارای وزن بسیار کمی می باشند که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در طراحی این مدل از لپ تاپ ها از هیچ فنی استفاده نشده است و دارای مودم های پر سرعتی هستند که به عنوان نسل چهارم موبایل شناخته می شوند. عمر باتری این دسته از لپ تاپ های بیست ساعته بسیار بالا بوده و از نرم افزارهای معمولی ویندوز۱۰ نیز پشتیبانی می نمایند و تمام این عوامل در کنار یکدیگر موجب شده تا بتوانند همواره روشن بوده و اتصال داشته باشند که همین امر نیز کارایی این دسته از لپ تاپ ها را بسیار افزایش می دهد.

قابلیت اتصال مداوم این لپ تاپ ها باعث می شود تا کاربران در سفرهای خود هیچ نیازی به همراه داشتن شارژر نداشته باشند و این لپ تاپ ها می توانند مانند گوشی های هوشمند تنها هفته ای یکبار نیازمند شارژ باشند. اپراتور اسپرینت هم یکی دیگر از کمپانی هایی بود که در این کنفرانس حضور پیدا کرده بود وعده داده تا هرچه زودتر داده های نامحدود و قابلیت پشتیبانی مناسب را در مورد این لپ تاپ ها فراهم خواهد کرد و کاربران می توانند به راحتی و آسانی این برنامه ها را فعال نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

ایسوس نوواگو نخستین دستگاهی است که از این فناوری جدید استفاده خواهد کرد. یکی دیگر از قابلیت های مهم این لپ تاپ ها پشتیبانی از سیم کارت های الکترونیکی است البته ناگفته نماند سیم کارت های نانو هم می توانند در این لپ تاپ ها اجرا شوند. بیشترین حافظه داخلی که در این لپ تاپ ها استفاده شده است۲۵۶ گیگابایت می باشد و حافظه رم استفاده شده در آن۸ گیگابایت است. در این لپ تاپ های جدید از پردازنده اسنپدراگون۸۳۵ نیز استفاده شده است که می تواند با سرعت بسیار زیادی اطلاعات داده شده به این لپ تاپ را پردازش نماید.

شارژ هفته ای

شارژ هفته ای

ایسوس نوواگو

این دسته از لپ تاپ های ایسوس دارای یک قلم لمسی می باشد و قابلیت پشتیبانی از ویندوز هلو را نیز دارد. قیمتی که برای این دسته از لپ تاپ در نظر گرفته شده است با توجه به نسخه پایه که دارای حافظه رم۴ گیگابایتی است و حافظه داخلی به کار رفته در آن۶۴ گیگا بایت است۵۹۹ دلار می باشد. نسخه دوم این دسته از لپ تاپ ها که دارای حافظه رم۸ گیگابایتی است و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن۲۵۶ گیگابایت می باشد با قیمت بالاتری نسبت به نسخه پایه به فروش خواهند رسید و بر اساس احتمالات بسیاربا قیمت۷۹۹ دلار وارد بازار خواهند شد.

شارژ هفته ای

شارژ هفته ای

کوین فراست که به عنوان نائب رئیس ارشد قسمت سیستم های شخصی در کمپانی اچ پی معرفی می شود در رویدادی که برگزار شده از یک لپ تاپ جدید که تولید کمپانی اچ گی است و نام آن اچ پی Envy x2 می باشد معرفی نموده است.

بدنه ای که در مورد این دسته از لپ تاپ ها به کار رفته است مانند سرفیس از نوع فلزی است و باتری های آن می توانند بیست ساعت را به صورت مداوم کارایی داشته باشد. ضخامتی که برای این لپ تاپ ها در نظر گرفته شده است۶.۹ میلی متر است که موجب می شود باریکی آن به اندازه یک آیفون به نظر برسد. در این کنفرانس چند محصول دیگر نیز از سوی کمپانی ها معرفی شد که نشان می دهد استفاده از فناوری اتصال مداوم با استقبال بسیاری روبرو شده است و می تواند جایگزین مناسبی برای دستگاه های جدید باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *