سامسونگ گلکسی نوت ۸ با امتیاز ۱۷۹۰۰۰ در بنچمارک AnTuTu

مدت زیادی از ظهور دستگاه سامسونگ گلکسی نوت ۸ در سایت بنچمارک GFXBench نمی گذرد. حال این فبلت کمپانی سامسونگ در تست بنچمارک AnTuTu نیز مشاهده شده است.

قابل ذکر است که نسخه ی مشاهده شده در تست های AnTuTu مخصوص منطقه ی ایالات متحده می باشد که به چیپست Snapdragon 835 مجهز است. این چیپست از واحد پردازش مرکزی هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Adreno 540 استفاده می کند.

نسخه ی دیگر این فبلت که به بازار های جهانی عرضه خواهد شد کمی متفاوت است. این نسخه از چیپست Exynos 8995 به همراه پردازنده ی گرافیکی Mali-G71 استفاده خواهد نمود.

طبق مستندات منتشر شده در AnTuTu، دستگاه Galaxy Note 8 از صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۲۲۰×۱۰۸۰ برخوردار بوده که تصاویری با کیفیت FHD+ عرضه می کند. البته کاربران می توانند در صورت نیاز این رزولوشن را به QHD+ که ۲۹۶۰×۱۴۴۰ می باشد، تغییر دهند. همچنین Note 8 به ۶GB رم مجهز بوده و حافظه ی داخلی ۶۴GB برای آن در نظر گرفته شده است.

البته همان طور که GFXBench از پذیرفتن دوربین دوگانه در پشت این دستگاه امنتا کرد، AnTuTu نیز تنها یک سنسور دوربین ۱۲ مگا پیکسلی در پشت این دستگاه را نشان می دهد. در قسمت جلویی نیز دوربینی با رزولوشن ۸MP برای سلفی و تماس تصویری قرار داده شده است. قابل ذکر است که این فبلت به طور پیش فرض به اندروید نسخه ی ۷.۱.۱ مجهز می باشد.

برخی از ویژگی های این دستگاه در این مستندات مشاهده نمی شوند. مثلا انتظار می رود سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی Super AMOLED برای Note 8 استفاده کرده باشد. این کمپانی بار دیگر از نسبت ۱۸:۹ که پیش از این بر روی Samsung Galaxy S8 و Samsung Galaxy S8+ به کار برده بود، استفاده می کند.

دستگاه Galaxy Note 8 یک هفته ی دیگر، یعنی در تاریخ ۲۳ آگوست توسط سامسونگ معرفی خواهد شد. در ضمن این دستگاه امتیاز ۱۷۹۰۰۰ را در تست های بنچمارکینگ AnTuTu کسب کرده است. لازم به ذکر است که ابتدای سال جاری، اسمارت فون Galaxy S8 رتبه ای بالاتر از ۲۰۵۰۰۰ به ثبت رساند.

محمد علي

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago