Categories: اپل

ساعت مچی اپل با کنترل بند مچ دست جدید Kardia روانه بازار می شود.

گروه Kardia برای ساعت اپل می خواهد فراتر از برنامه “سلامت” و به فناوری پزشکی پوشیدنی واقعی حرکت کند.

تولید کنندگان پوشیدنی یک بازی بزرگ را در مورد “سلامت” و “تناسب اندام” صحبت می کنند، اما این تولید کننده ی لوازم جانبی جدید برای ساعت اپل به دنبال آن است که به میزان قابل توجهی با الکتروکاردیوگرام درجه دار (ECG) افزایش یابد.

AliveCor در حال حاضر لوازم جانبی ECG مورد تأیید FDA را برای گوشی شما می سازد و شرکت هم اکنون تکنولوژی خود را به Apple Watch منتقل می کند.

Kardia Band تقریبا چیزی است که به نظر می رسد: یک بند برای ساعت اپل. اما جادو، ECG پزشکی درجه است که در آن ساخته شده است. Kardia Band همچنین می تواند میزان ضربان قلب خود را با استفاده از سنسور یکپارچه ضبط کند، در حالی که اکثر پوشه های موجود با مانیتور ضربان قلب از یک LED برای ردیابی قلب شما استفاده می کنند.

چراغ LED این پوشه ها مویرگ های شما را روشن می کند و سپس فرکانس جریان خون شما را اندازه گیری می کند. همانطور که Sharon Profis CNET چندین سال پیش کشف کرد، می تواند نشانه مناسب و معقول برای استراحت ضربان قلب باشد، اما هنگامی که ضربان قلب شما بالا است، اغلب خوب نیست.

و این جایی است که Kardia Band وارد می شود. این نه تنها میزان ضربان قلب شما را کنترل می کند، بلکه به طور مستقیم با برنامه Kardia ارتباط برقرار می کند که داده ها را از طریق یک الگوریتم تجزیه و تحلیل برای تشخیص حضور فیبریلاسیون دهلیزی می کند. این اساسا یک اصطلاح فانتزی برای یک ضربان قلب بی حد و حصر است و این یک علت معمول سکته مغزی است.

 

برنامه Kardia به شما هشدار می دهد زمانی که همه چیز برای ضربان قلب معمولی روشن شده است و شما می توانید یادداشت های صوتی را همراه با هر خواندن داشته باشید. ایده یادداشت صوتی این است که اجازه دهید پزشکان و مراقبین می دانند اگر میزان ضربان قلب در انتهای یک قهوه ساده یا به علت چیزی به طور بالقوه بیشتر هشدار دهنده باشد.

AliveKor در حال حاضر یک داشبورد ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای محصول کنونی ECG خود را فعال می کند، به پزشک اجازه می دهد تا به خواندن شما دسترسی پیدا کند، و Kardia در همان سیستم کار خواهد کرد.

حتی اگر بیش از حد در مورد مراقبتهای فشرده پزشکی در مورد چیزها نگران نباشید، Kardia Band با برنامه سلامت اپل کار می کند تا خواندن دقیق تر ضربان قلب را برای شمارش گام و میزان کالری دریافت کند.

 

ویک گوندوترا، مدیرعامل AliveCor و معاون ارشد ریاست اجتماعی در گوگل، در بیانیه ای اعلام کرد که گروه کاردیا “معرفی گروه های پوشیدنی MedTech” و همچنین “آینده سلامت قلبی فعال” است.

در حال حاضر، معلوم نیست که چقدر Band هزینه خواهد داشت. اما واضح است که AliveCor واگن کار خود را به گروه کارتدی متصل می کند: این شرکت نامی از ECG AliveCor Mobile خود را به Kardia Mobile تغییر می دهد.

پوریا

Share
Published by
پوریا

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago