#


رکورد ده هزار دلاری بیت کوین؛ آیا سرمایه گذاری در آن قابل اعتماد است؟

بیت کوین
8 دسامبر 2017 بدون نظر 1649 بازدید

رکورد ده هزار دلاری بیت کوین؛ آیا سرمایه گذاری در آن قابل اعتماد است؟

رکورد ده هزار دلاری بیت کوین؛ آیا سرمایه گذاری در آن قابل اعتماد است؟

ارز دیجیتالی بیت کوین که از آغاز فعالیت خود توانسته رکوردهای بسیاری را برای خود ثبت کند این بار نیز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این ارز دیجیتال از مرز ده هزار دلار نیز فراتر رفته و افزایش قیمت آن بسیار زیاد بوده به طرزی که در روز بیست و هشتم نوامبر توانسته صعودی چشمگیر داشته و از ده هزار دلار نیز فراتر برود.

ارز دیجیتالی بیت کوین در ژانویه سال۲۰۱۷ با قیمتی معادل هزار دلار در بازارهای اقتصادی معامله می شد اما رشدی که از ابتدای سال جاری داشت بسیار چشمگیر و بی سابقه است و توانسته صعود بالایی را تجربه نماید. این پول در واقع یک واحد پول مجازی است و از آن به عنوان راهی برای پرداخت دیجیتال استفاده می شود و برای اجرای آن از رمزنگاری و شبکه ای از رایانه های استفاده می شود که موجب می شود راهی امن و مطمئن برای پرداخت محسوب گردد.

بیت کوین

بیت کوین

برای اینکه نقل و انتقالات این پول های دیجیتالی که هیچ نمونه واقعی همچون سکه و اسکناس ندارد امکان یابد باید در شبکه تائیدیه آن به دست بیاید. بانک مرکزی که یک نهاد مرجع پولی به شمار می رود هنوز در مورد بیت کوین هیچ گونه سیاستی را بیان نکرده است و طبق صحبت هایی که شده قرار بر این است که سند ارزهای رمزنگاری شده سال آینده معرفی و رونمایی شوند و وارد بازار های اقتصادی گردند.

معاونت بانک مرکزی آقای ناصر حکیمی در خصوص بیت کوین نظریاتی را ابراز داشته است که در این صحبت ها عنوان کرده بیت کوین به عنوان یک ارز رسمی شناخته نمی شود و تا زمانی که سیاست رسمی در مورد آن اعلام نشده است مردم باید در زمینه سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال احتیاط های لازم را داشته باشند. ارز دیجیتال بیت کوین در ایران به اندازه بسیار محدودی عرضه می شود که آن هم تنها به وسیله برخی از صرافی ها می باشد البته عرضه این ارز دیجیتال از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین نیز وجود دارد که در این روش هم عرضه آن بسیار محدود است.

ارز دیجیتالی بیت کوین دارای نوسانات بسیاری در بازار می باشد که بانک مرکزی با توجه به این نوسانات به سرمایه گذاری افراد در آن هشدارهای لازم را داده است. فردی که به عنوان معامله گر ارز دیجیتالی بیت کوین می باشد بیان کرده با توجه به شرایط نامناسبی که کسب و کار در بازارهای جهانی وجود دارد بیت کوین بهترین مکان برای درآمدزایی به شمار می رود. دولت ایران مخالفتی با بیت کوین ندارد اما در خصوص سرمایه گذاری در آن به مردم هشدار می دهد.

بیت کوین

بیت کوین

برخی از افرادی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند این ارز دیجیتال را نوعی حباب معرفی می نمایند که با توجه به نظر آن ها این ارز هیچ پایان خوبی را نخواهد داشت. با وجود تمام هشدارها و توصیه هایی که در خصوص سرمایه گذاری در بیت کوین عنوان شده است این ارز دیجیتال توانسته طرفداران و سرمایه گذارارن بسیاری را برای خود پیدا کند.

اغلب افرادی که در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند آن را به عنوان یک کالای سرمایه ای می دانند که سودآوری خوبی را برای آن ها به همراه خواهد داشت. استقبال از این پول دیجیتالی و تقاضا برای آن طی ماه های اخیری که پشت سر گذاشتیم موجب شد تا بیت کوین بتواند به رکورد تازه ای دست پیدا کند و از مرز ده هزار دلار نیز عبور کند.

برخی از افراد نیز معتقدند که بیت کوین در اصل یک حباب است ولی منتقدان این نظریه اعتقاد دیگری دارند و آن هم این است که تا وقتی افراد از بیت کوین به عنوان یک راه برای سرمایه گذاری استفاده کنند این ارز دیجیتالی با افزایش قیمت روبرو خواهد بود و باید منتظر رکوردهای جدیدی در خصوص آن باشیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتالی دیگری نیز وجود دارند که می توان از آن ها به عنوان جایگزینی برای بیت کوین استفاده کرد. این ارزهای دیجیتالی نیز توانسته اند در دوران کاری خود سودآوری قابل توجهی را به همراه داشته باشند و می توان با دغدغه کمتری از آن ها استفاده کرد. در ادامه چند مورد از این ارزهای دیجیتالی را نام می بریم که برخی از آن ها در مدت های طولانی نیز می توانند سودی بیشتر از بیت کوین را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورند.

ارز دیجیتالی اتر

این ارز دیجیتالی از انواع ارزهای سودآور بوده و امنیت بالاتری را نیز دارا می باشد. ارزش کلی که برای اتر تعیین شده است بیست و هشت میلیارد دلار است که همین ارزش بالا موجب شده به عنوان دومین ارز دیجیتالی با ارزش در جهان امروزه شناخته شود. در روزهای اغازین سال هر اتر قیمتی معادل هشت دلار را داشت و با این قیمت خرید و فروش می شد اما در حال حاضر این قیمت بسیار بالاتر رفته و به۳۰۰ دلار نیز ارتقا یافته است.

بیت کوین

بیت کوین

ارز دیجیتالی Omise Go

این ارز دیجیتالی هم یکی دیگر از ارزهایی است که می تواند جایگزین خوبی برای بیت کوین به شمار بیاید و به نوعی یکف پول دیجیتال تبدیل می شود که امکان تمام پرداخت های آنی را به ارمغان می آورد.

ارز دیجیتالی و رمز پایهQTUM

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که سودآوری قابل ملاحظه ای را به همراه دارد به وسیله شرکت کیو تی یو ام ارائه می شود که توکن آن هم به همین نام شناخته می شود. این ارز دیجیتالی هم به عنوان یک سرمایه گذاری معتبر شناخته می شود که می تواند بسیار مورد توجه افراد قرار بگیرد.

ارز دیجیتالی رمز پایهRialto.ai

در سال۲۰۱۷ میلادی ارزهای دیجیتالی بسیاری خود را معرفی کرده و وارد بازارهای جهانی شدند. معرفی ارزهای دیجیتال مختلف موجب شد تا افراد از ارزهای دیجیتال استفاده بیشتری را داشته باشند ولی از سوی دیگر عرضه این ارزهای دیجیتالی باعث شد تا مبادلات بسیاری با تاخیر های مداوم و یکسره انجام شوند.

ارز دیجیتالی و رمز پایه پمبی کوین

افرادی که قصد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتالی را دارند باید در نظر داشته باشند که ریسک بسیاری برای سرمایه گذاری در آن وجود دارد چرا که امکان دارد کمپانی عرضه کننده این ارز دیجیتالی نتواند به اهدافی که تعیین کرده است دست پیدا کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *