#


رونمایی از آیفون دو سیم کارته در آینده ای نه چندان دور

1 آگوست 2018 بدون نظر 1535 بازدید

رونمایی از آیفون دو سیم کارته در آینده ای نه چندان دور

تایید رونمایی از آیفون ۲۰۱۸ با دو سیم کارت در نسخه نهایی بتا iOS 12

همانگونه که اطلاع دارید امسال اپل می خواهد سه گوشی آیفون معرفی و آن را وارد بازار جهانی کند. بر اساس خبرها و شایعه هایی که در فروردین ماه به وجود آمده است گفته شده که احتمالا برای نخستین بار یک آیفون با دو سیم کارت عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد گفته شده است که آیفون ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش OLED با دو سیم کارت وارد بعضی از بازارها خواهد شد. از آن زمان به بعد، دیگر در خصوص آیفون ۲۰۱۸ دو سیم کارته صحبتی عنوان نشد. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در سایت خبری ۹to5Mac، احتمال عرضه ی آیفون دو سیم کارته را تایید کرده است. همچنین در این گزارش وجود اسلات دومی جهت کار گذاشتن سیم کارت تایید شده است.

در نهایت انتظار می رود آیفون ۲۰۱۸، با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت وارد بعضی از بازارها خواهد شد و این مسئله به این معناست که آیفون دو سیم کارته به اسلات تک سیم کارت و یا eSIM محدود نخواهد شد.

چنانچه چیزی که در خصوص سیستم عامل iOS 12 بتا عنوان شده است، صحیح باشد، این بار اولی نیست که اپل در سیستم عامل بتای خود پشتیبانی از سخت افزار و نرم افزار در آینده را نشان می دهد.

سخه‌ی firmware هوم پاد Apple هم طراحی صفحه نمایش آیفون ۱۰ را برملا کرد و نسخه ی بتا iOS 11 نیز انیموجی، خصوصیات مربوط به به روزرسانی ایرپاد و فیس آیدی را حتی پیش از معرفی آن ها رونمایی کرد. همینطور نسخه نهایی بتا iOS 12 خبر از قابلیت شارژ بی سیم آیفون با کیس ایرپاد می دهد که قرار است به زودی رونمایی گردد.

انتظار می رود Apple در شهریور ماه در رویداد بزرگی، از آیفون ۲۰۱۸ به طور رسمی رونمایی کند. آیفون ۱۰ ایکس با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED و آیفون ۶.۱ اینچی با صفحه نمایش LCD، همراه با آیفون ۱۰ مدل ۵.۸ اینچی، سه گوشی آیفون ۲۰۱۸ اپل ارائه خواهد شد. البته قبل نیز ذکر شده بود که رونمایی آیفون ۶.۱ اینچی باصفحه نمایش Full Active LCD تا آذرماه به تعویف افتاده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *