#


رشد۱۵ درصدی فروش لپ تاپ در سال جاری میلادی

17 مارس 2018 بدون نظر 1519 بازدید

رشد۱۵ درصدی فروش لپ تاپ در سال جاری میلادی

میزان فروش لپ تاپ در سال جاری با رشد۱۵ درصدی روبه رو خواهد بود

مینگ چی کو به عنوان تحلیلگر ارشد  KGIاحتمال داده است که در میان تولیدات اپل، مک ‌بوک از میزان فروش بیش‌تری در سال۲۰۱۸ بهره مند خواهد بود.

بر اساس گزارشی که مینگ چی کو منتشر کرده، مک‌ بوک اپل در مقایسه با آیپد و آیفون از پیشرفت بهتری در زمینه فروش برخوردار گشته است. احتمالات تحلیلگران نشان دهنده آن است که فروش لپ ‌تاپ مک در سال جاری میلادی۱۳ تا۱۶ درصد توسعه پیدا خواهد کرد؛ این مساله در حالی می باشد که آیپد چیزی در حدود۷ تا۱۰ درصد فروش خواهد داشت و آیفون، در بالاترین میزان تا۶ درصد می تواند در فروش توسعه پیدا کند.

در ماه ‌های گذشته، چجت های پوشیدنی اپل از بالاترین رشد در زمینه فروش بهره مند بوده‌اند و KGI احتمال می دهد که فروش مک‌ بوک در سال۲۰۱۸ قابلیت این را دارد در مقایسه با سال۲۰۱۷، از رشد بیشتری بهره مند باشد.

مساله ای که بسیار قابل توجه می باشد این است که در بیشتر مواقع، شش ماهه دوم سال مخصوص فروش محصولات و تولیدات کوپرتینویی ها می باشد. این بالا رفتن میزان فروش در درجه نخست به دلیل برنامه ‌ریزی و تغییر نگرش کمپانی اپل در خصوص طراحی و ساخت لپ تاپ های جدید مک‌ بوک از ماه ژوئن می باشد. از هنگامی که  کمپانی اپل اقدام به عرضه نسخه های جدید مک‌ بوک نموده است، مشاهده می کنیم  که فروش آن۸۰ درصد در مقایسه با محصولات قبلی افزایش چشمگیری داشته است.

استریت اینسایدر در این خصوص عنوان کرده است:

تحلیلگر ارشد KGI نظر مساعدی در خصوص مک‌ بوک اپل دارد. براساس نظریه ای که از سوی او مطرح شده، احتمال آن وجود دارد که در سال۲۰۱۸ بالاترین نرخ رشد فروش این محصول که چیزی در حدود۱۳ تا۱۶ درصداست به ارمغان بیاید. علاوه براین توقع آن می‌ رود که فروش تولیدات آیفون فقط۴ تا۶ درصد و آیپد۷ تا۱۰ درصد نسبت به قبل بتوانند به رشد دست پیدا کنند.

در خصوص توسعه ی فروش مک‌ بوک های اپل،KGI  اعتقاد دارد که نسخه های تاچ بار مک‌ بوک پرو، به صورت ویژه از فروش بالاتری برخوردار می باشند و این مساله به عنوان یکی از مهمترین دلایل موفقیت آن ها به شمار می رود. این مساله از نظر مالی می ‌تواند به عنوان یک خبر خوب تلقی شود؛ به علت آنکه لپ ‌تاپ ‌های تاچ بار به عنوان گران ‌قیمت‌ ترین نسخه های لپ تاپ های مک‌ بوک به وسیله اپل تولید می شوند و می توانند محصولات بسیار خوبی به شمار بروند.

مینگ چی کو به عنوان تحلیلگر ارشد این موسسه تحقیقاتی عنوان کرد که در مسیر تولید لپ ‌تاپ‌ های سال جاری اپل، مک‌ بوک ایر با هزینه مناسب نیز وجود دارد. قبل از این، دیجی‌ تایمز گزارشی را منتشر کرده بود که مک‌ بوک رتینا۱۳ اینچی هم در حال ورود به بازار می باشد. شایعات دیگری نیز مطرح شده است که نشان ازانجام اصلاحات کوچکی در تولیدات حال حاضر در مسیر تولید مک‌ بوک خواهند داشت. این لپ تاپ های جدید می توانند کارایی بهتری را داشته باشند و موجب جلب نظر کاربران گردند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *