نمایشگاه الکامپ محلی برای ارائه فناوری

تبدیل شدن الکامپ به محل معرفی تکنولوژی های نوین

جمشید جم، عضو شورای مرکز سازمان نظام صنفی رایانه ای بر این اعتقاد است که نمایشگاه الکامپ محلی برای ارائه فناوری می باشد.

عضو شورای مرکز سازمان نظام صنفی رایانه ای بیان کرد: اینکه برخی از افراد حضورشان در این دوره از نمایشگاه الکامپ کمرنگ شده است، به خاطر مشکلات ارزی و تحریم های بین المللی بوده و یک امر طبیعی به شمار می رود. البته رشد کسب و کارهای نوپا خوب بوده است.

جمشید جم در ادامه عنوان کرد: سال جاری و با توجه به رشد و و پیشرفت شبکه های اجتماعی و انواع مختلف اطلاع رسانی ها و فروشگاه های انلاین بسیاری مردم انتخاب های خود را از این راه ها انجام می دهند. به همین دلیل نمایشگاه الکامپ اغلب فرصتی برای معرفی محصولات نوین و فناوری های جدید است.

جم از توسعه بخش تکنولوژی کشورمان همپا بارشد جهانی این بخش خوشحالی خود را اعلام کرد و افزود: حضور سی شرکت تولید کننده داخلی در نمایشگاه امسال علامت خوبی برای کمک به توسعه و رشد کشور است.

عضو شورای مرکز سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: حضور شرکت های سازنده فیبر نوری، کابل های مخابراتی و دیگر امکانات مخابرات و زیر ساخت ها نشانگر تلاش ها برای پیشرفت و خودکفایی در این بخش است.

این فعال فناوری اطلاعات در ادامه گفت: در سال جاری کسب و کارهای نوپا و شرکت های نرم افزاری خود را معرفی نموده اند و محصولاتی را عرضه کرده اند که نشان دهنده پیشرفت این بخش می باشد.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال الکامپ بستر خدمات آنلاین به خوبی مهیا شده است و به خوبی پیشرفت این بخش همه جا احساس می شود.

جمشید جم ابراز امیدواری کرد با رفع شدن مانع ها و مشکلات ارزی و به سامان رسیدن اقتصاد ایران عرصه توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر کسب و کارهای نوپا بیشتر مهیا گردد.

از من بپرس 2

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago