#


حضور گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن برای دریافت تائیدیه FCC

14 ژانویه 2018 بدون نظر 1677 بازدید

حضور گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن برای دریافت تائیدیه FCC

حضور گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن برای دریافت تائیدیه FCC

سامسونگ برای اینکه بتواند پرچمدارن جدید خود را با نام های گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس را در ایالات متحده عرضه نماید تائیدیه FCC را دریافت کرد و این دو گوشی بالاخره پس از مدت ها دیده شدند. چندی پیش مشخصات و ویژگی های سخت افزاری پرچمداران جدید سامسونگ افشا شده بود و پس از آن نیز تصویر جعبه این گوشی منتشر شد و در حال حاضر نیز سامسونگ توانسته برای ایم دو گوشی هوشمند جدید خود تائیدیه FCC را دریافت نماید و وعده عرضه آن را به زودی داده است.

با توجه به اطلاعات موجود گوشی هوشمند گلکسی اس۹ با شماره سریال SM-G960U وارد بازار خواهد شد و نسخه پلاس آن نیز با شماره مدل SM-G965U در اختیار کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت. کمپانی کره ای سامسونگ برای نامیدن پرچمداران کهکشانی جدید خود از روندی که در خصوص نسل های پیش از آن داشته پیروی کرده است. سامسونگ در طراحی این مدل از گوشی های هوشمند خود از چهار رنگ جذاب استفاده کرده است و اسکنر عنبیه موجود در آن به صورت بهبود یافته مورد استفاده قرار گرفته است.

باندهای ارتباطی مختلفی در این مدل از گوشی های سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از هر کدام از مدل های این گوشی هوشمند تنها یک نسخه عرضه خواهد شد که قابلیت هماهنگی با کلیه اپراتورهای ارتباطی موجود در ایالات متحده را دارا می باشد و می تواند با آن ها سازگاری داشته باشد. وب سایت دروید لایف اعلام کرده بر روی بدنه این گوشی لیبل اف سی سی نصب می شود اما هنوز هم اطلاعات دقیقی در مورد این مدل از پرچمداران سامسونگ وجود ندارد.

در خصوص مشخصات و ویژگی های سخت افزاری این گوشی های هوشمند می تواند از وجود سنسور۱۲ مگاپیکسلی نام برد که در پنل پشتی آن قرار گرفته است. سامسونگ در مورد نسخه۵.۸ اینچی گوشی کهکشانی خود از دوربین دوگانه استفاده نکرده است و دوربینی که در آن قرار داده شده است دارای لنزی می باشد که دیافراگم آن متغیر F1.5 بوده و می تواند در شرایط مختلف تغییر کند.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند دوربین سلفی با سنسور۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است که حاشیه قسمت بالای صفحه نمایش تعبیه شده است و کاربران می توانند تصاویر سلفی مناسبی را با استفاده از این دوربین ثبت نمایند. دوربین ثانویه قرار داده شده در این دستگاه دارای قابلیت فوکوس خودکار می باشد و می تواند تصاویر خوبی را ثبت نماید. رم قرار داده شده در گلکسی اس۹ به میزان۴ گیگابایت می باشد و در این گوشی هوشمند۶۴ گیگابایت حافظه قرار داده شده است. صفحه نمایش به کار رفته برای گلکسی اس۹ به مانند نسل پیشین آن از نوع +Quad HD می باشد و رزولوشن به کار برده شده برای آن تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت.

بر اساس گفته های برخی از منابع سامسونگ در خصوص این مدل از گوشی های هوشمند خود از بلندگوهای استریو استفاده کرده است که موجب می شود AKG به کار رفته در آن ها تقویت یافته تر از پیش باشند. هدفونی هم که در داخل جعبه قرار داده شده است به وسیله این قابلت بهبود یافته است و می تواند پاسخگویی خوبی را داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که در گلکسی اس۹ قرار داده شده است اسکنر عنبیه می باشد که موجب می شود این مدل از گوشی های سامسونگ  کاربردی تر ظاهر شوند.

در مورد نسخه پلاس این مدل از گوشی سامسونگ باید بگوئیم دارای نمایشگری به ابعاد۶.۲ اینچ می باشد و زمانی که به بازار عرضه شود دارای دوربین دوگانه ای خواهد بود. فبلت گلکسی اس۹ پلاس دارای۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود و پیش بینی های اعلام شده نشان می دهد که سامسونگ به کلیه نظریات و انتقادات کاربران خود توجه داشته و سعی کرده از این نظریات در طراحی محصول جدید خود استفاده کامل نماید.

حسگر اصلی موجود در این دو گوشی هوشمند در بخش پائینی دوربین اصلی در پنل پشتی قرار داده شده است و این مساله در حالی است که در خصوص نسل پیش از آن حسگر اثر انگشت در کنار دوربین اصلی تعبیه شده بود و از آنجایی که سامسونگ در طراحی مدل های کهکشانی خود آن ها را به صورت کشیده تولید نموده است و این مساله موجب می شد تا کاربران به راحتی نتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

با توجه به این موارد می توان گفت گوشی های هوشمند گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن می تواند به عنوان دو گوشی هوشمند فوق العاده شناخته شود و رضایت کاربران را به خوبی جلب نماید. دوربین به کار رفته در این گوشی هوشمند می تواند تصاویر با کفیتی را برای کاربران ثبت نماید و عملکرد مناسبی را داشته و به علت سیستم پردازش قوی می تواند اطلاعات دریافتی را به خوبی پردازش نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *