#


جی برد و عرضه هدفون های بی سیم X3 و Freedom

24 دسامبر 2017 2 نظر 1577 بازدید

جی برد و عرضه هدفون های بی سیم X3 و Freedom

جی برد و عرضه هدفون های بی سیم X3 و Freedom

کمپانی جی برد که در زمینه طراحی و تولید هدفون چند سالی است فعالیت های گسترده ای دارد توانسته دو هدفون جدید را که بی سیم هستند را ارائه نماید. این دو هدفون با نام X3 و Freedom عرضه می شوند که کمپانی تولید کننده آن ها را بیشتر برای ورزشکاران و افرادی که فعالیت های زیادی دارند تولید کرده است. افرادی که به هنگام ورزش کردن به استفاده از هدفون علاقه مند هستند مسلما با برند جی برد آشنایی دارند. این کمپانی توانسته در زمینه تولید هدفون های بی سیم و وایرلس موفق شده به شهرت جهانی دست پیدا کند.

هدفون هایی که پیشتر به وسیله این کمپانی تولید شدند با نام جی برد ایکس۲ شناخته می شوند و توانسته اند نظر مثبت کاربران بسیاری را به خود جلب کنند. این دسته از هدفون های جی برد توانست در مدت زمان عرضه خود به عنوان یک هدفون محبوب و مورد علاقه ورزشکاران شناخته شود که ترجیح می دادند به جای رفتن به سراغ هدفون های دیگر این مورد را برای خود انتخاب نمایند.

در حال حاضر این کمپانی هدفون ایکس۳ را به همراه هدفون فوق العاده فری دم عرضه کرده است که قابلیت های بسیاری دارد. این کمپانی سعی کرده مشکلاتی که در مدل های پیشین وجود داشت را در مدل های جدیدتر از بین ببرد و علاوه بر قابلیت های پیشین ویژگی های منحصر بفرد جدیدی را به این هدفون ها بیافزاید.

اولین مساله ای که هنگام مواجهه با هدفون ایکس۳ موجب جلب نظر شما می شود تغییر قیمتی است که در آن به وجود آمده است. کمپانی جی برد تصمیم دارد تا هدفون های جدید خود را ارزان تر از نمونه های قبلی عرضه کند و این کاهش قیمت را می توان به خوبی مشاهده کرد چرا که نسبت به هدفون های ایکس۲ کاهش قیمت بسیار قابل توجه می باشد.

هم اکنون کمپانی های بسیاری هستند که در زمینه تولید هدفون ها فعالیت دارند اما جی برد تصمیم گرفته به جای افزایش قیمت به تعهداتی که نسبت به مشتریان دارد و برآورده کردن خواسته های هدفون هایی با کیفیت بالا و قیمت پائینی عرضه نماید. زمانی که جعبه ایکس۳ خود را باز می کنید متوجه کاربردی بودن این هدفون خواهید شد.

افرادی که فعالیت های زیادی در طول روز دارند بهتر می توانند از هدفون های جدید جی برد استفاده نمایند و در واقع این هدفون ها برای افرادی که عاشق صدا هستند نیز عملکرد مناسبی دارد اما بیشترین استفاده از این هدفون ها به وسیله ورزشکاران و فعالان می شود.

کمپانی جی برد برای تبلیغ هدفون های جدید خود از برندون جانسون و لاورن فلش من که به عنوان ورزشکارانی فعال شناخته می شوند استفاده نموده تا بتواند ورزش کارانه بودن این هدفون ها را واقعی تر نشان دهد. کمپانی جی برد در مورد هدفون فری دم خود که به عنوان یک هدفون رده بالا به وسیله این کمپانی تولید شده است قیمت بالاتری را در مقایسه با هدفون ایکس۳ تعیین کرده است. جی برد در طراحی هدفون فری دم خود سعی کرده آن را تنها مخصوص ورزش کاران طراحی نکرده و همه افراد بتوانند از آن در طول روز خود استفاده نمایند.

هدفون های ایکس۳ و فری دم از گوش نخواهند افتاد

در مورد هدفون هایی که مخصوص افراد  ورزشکار و فعالان تولید می شوند باید به نحوی طراحی شود که درون گوش به خوبی قرار بگیرد. طراحان کمپانی جی برد تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا بتوانند در مورد طراحی این هدفون های بی سیم به خوبی عمل نمایند چرا که به دلیلی نداشتن سیم باید به شکلی طراحی شوند که در درون گوش به خوبی قرار گرفته و امکان افتادن آن ها به حداقل برسد.

جی برد در طراحی ایکس۲ توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و هدفون خود را به گونه ای طراحی نماید که امکان افتادن آن وجود نداشته باشد. هدفون های جدید جی برد نیز از این لحاظ به عنوان یک هدفون بینظیر شناخته می شوند و افراد و کاربران می توانند به راحتی آن را درون گوش خود جای دهند.

کمپانی جی برد برای اینکه مانع از افتادن هدفون ها از گوش شود اندازه آن ها را نسبت به نسل پیش از خود کوچکتر کرده است. کوچک شدن گوشی ها موجب شده تا ورزشکارانی که به هنگام ورزش کلاه بر سر می گذارند بتوانند بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهند.

هدفون فری دم از این نظر بهتر از ایکس۳ می باشد؛ چرا که باتری این هدفون بر روی ریموت قرار داده شده است. ایرپادهای هدفون فری دم دارای اندازه کوچک تری نسبت به فری دم هستند و به همین دلیل راحت تر نیز در گوش شما جای می گیرند و امکان افتادن آن ها نیز بسیار پائین می باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در مورد هدفون های جدید جی برد وجود دارد می توان به سری های متنوعی که در جعبه آن ها قرار دارد اشاره کرد. در مورد این هدفون ها پنج مدل سری قرار داده شده که سه مدل از آن ها معمولی بوده و به اندازه های بزرگ، متوسط و همچنین کوچک تقسیم می شود اما در کنار آن دو مدل دیگر نیز وجود دارد که یکی از این دو مدل قلاب انعطاف پذیری دارد و موجب می شود تا در داخل گوش شما به راحتی قرار گرفته و نیفتد.

هدفون های جی برد ویژگی های دیگری نیز دارند که یکی از این ویژگی ها چگونگی قرار گیری این هدفون ها بر روی گوش شما می باشد. این هدفون ها درست همچون هدفون های بی سیمی که در بازار وجود دارد به وسیله یک سیم قابلیت اتصال به یکدیگر را پیدا می کنندو کاربران می توانند سیم آن را در پشت گردن خود آویزان نمایند و به این ترتیب از هدفون خود استفاده لازم را ببرند.

ویژگی دیگری که در خصوص هدفون های جی برد می توان نام برد وجود اپلیکیشن مای سوند است که می تواند بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس کارکرد خود را به خوبی داشته باشد. در این هدفون های جدید اکولایزری تعبیه شده است که موجب می شود کاربران به هر نحوی که تمایل دارند صداهای پخش شده از هدفون را به صورت شخصی دربیاورند.

وجود اپلیکیشن مای سوند

در هدفون های جدید جی برد از بلوتوث۴.۱ استفاده شده است که موجب می شود شما به صورت همزمان بتوانید ازاتصال دو دستگاه به هدفون خود استفده کنید. به عنوان مثال می توانید تبلت و گوشی هوشمند خود را در آن واحد به هدفون متصل کرده و از آن استفاده نمائید. اگر دو نفر این هدفون ها را داشته باشند می توانند در یک زمان هدفون ها را به یک دستگاه متصل کرده و از شنیدن موسیقی به وسیله آن نهایت لذت را ببرند.

باتری هدفون های جدید جی برد

در تمام محصولات دیجیتالی باتری به عنوان یک مساله مهم و ضروری شناخته می شودو کمپانی جی برد نیز توانسته در این زمینه به خوبی عمل نمایدو این کمپانی مدعی است که دارندگان هدفون ایکس۳ می توانند هر بار که آن را شارژ می نمایند هشت ساعت به صورت مداوم موسیقی گوش دهند.

مدل فری دم این هدفون ها با هر بار شارژ به شما این امکان را می دهد که چهار ساعت کامل به شنیدن موسیقی پرداخته و از ان استفاده نمائید. شارژری که در هدفون فری دم استفاده می شود در واقع نقش یک پاور بانک را نیز دارد و به کاربران این اجازه را می دهد که با اتصال آن چهار ساعت دیگر به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند.

در مورد هدفون ایکس۳ باید بگوئیم شارژر آن موجب شده تا نکته ای منفی در مورد این هدفون وجود داشته باشد. درون جعبه این هدفون شارژری وجود دارد که عملیات انجام شارز آن شباهت بسیار زیادی به شارژر دستبندهای سلامتی دارد. برای شارژ کردن ایکس۳ باید ریموت را بر روی شارژر گذاشته و به وسیله یک کابل میکرو یو اس بی اقدام به شارژ هدفون می نمائید.

صدایی که از این هدفون ها خارج می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و می توان از آن ها استفاده خوبی داشت. برای این هدفون ها باید یک نکته منفی دیگر را نیز عنوان کرد که عبارت است از قطع شدن گاه به گاه ارتباط میان هدفون با دستگاه آن که می تواند کمی در توسعه این هدفون تاثیر داشته باشد. اگر از این نکته منفی کوچک بگذریم می توان این هدفون ها را نمونه های فوق العاده ای در بازار دانست حتی با وجود اینکه به شارژر مخصوص خود نیازمند هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *