#


جستجویی سریع و هوشمندانه و انتخاب ملک با نرم افزار خلاقانه اینپین

9 می 2018 بدون نظر 2067 بازدید

جستجویی سریع و هوشمندانه و انتخاب ملک با نرم افزار خلاقانه اینپین

اینپین نرم افزاری هوشمند و خلاقانه برای سرچ سریع ملک

به تازگی اپلیکیشنی وارد دنیای نرم افزارها شده که به نام اینپین شناخته می شود و قادر است جستجو برای یافتن ملک را با سرعت بالا انجام داده و تکنولوژی واقعیت افزوده را در کنار الگوریتم های توسعه یافته ای که مخصوص جستجو است وارد کار کرده و ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد.

تکنولوژی های به کار رفته در موبایل ها هر روزه در حال رشد قابل توجهی می باشد و کمتر از خرمات سنتی استفاده می شود و غالب این خدمات حاشیه نشین شده اند و مدل های جدید و خلاقانه جایگزین این خدمات قدیمی شده است. اگر در جستجوی منزلی برای سکونت خود هستید و یا تمایل دارید دفتر اداری مناسبی را انتخاب کنید باید تلاش بسیار زیادی داشته باشید و موقعیت های مناسبی را که در نظر گرفته اید را بررسی نمایید. در حال حاضر برنامه های نرم افزاری جدیدی برای موبایل طراحی شده است که می تواند در این مسیر کمک بسیار زیادی به شما بکند. اینپین به عنوان برنامه ای شناخته می شود که در کنار ویژگی های مختلف می تواند در این مسیر کارایی بسیار زیادی داشته باشد.

این برنامه نرم افزاری علیرغم کلیه ویژگی هایی که در نرم افزارهای شبیه به آن وجود دارد مواردی را نیز تعیین کرده است که این قابلیت را دارد اهداف مشخص شده را در فاصله بسیار نزدیکی به شما قرار دهد تا بتوانید بهترین مورد را برای خود انتخاب نمایید.

زمانی که این برنامه بر روی موبایل نصب شده و به اجرا درمی آید محیطی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که از چهار بخش اصلی تشکیل شده است. رابط کاربری که مخصوص این برنامه نرم افزاری طراحی شده دارای تناسب بسیار خوبی می باشد و هنگامی که در پیش روی شما قرار می گیرد کلیه مواردی که به آن نیاز دارید به راحتی قابلیت دسترسی خواهند داشت و به ساده ترین حالت می توانند با این برنامه نرم افزاری رابطه ایجاد نمایند.

این اپلیکیشن بر روی آیفون۱۰ نصب شده و مشخص شد که کلیه عناصری که در صفحه وجود دارد برای این نسخه از گوشی های هوشمند به صورت بهیته به وجود آمده است. حجم فایل این برنامه۵۲.۴ مگابایت است که برای اینکه بتواند برای نخستین بار به اجرا دربیاید باید آن را به همراه چند فایل کمکی که به شکل درون برنامه ای طراحی شده اند دانلود نمود که البته تمام این دانلودها با سرعت بالایی انجام می شود و می توانید این برنامه را به راحتی نصب نمایید.

به شکل پیش فرض هیچ دلیلی برای ثبت نام وجود ندارد و این امکان وجود دارد که در بخش جستجو فیلترهایی که به صورت گسترده و دقیق اعمال می شود نتیجه ای که مورد نظر کاربران است به دست بیاید. فیلترهایی که برای این کار عنوان شده و توضیحاتی که در مورد این اپلیکیشن عنوان شده به گونه ای مورد طراحی قرار گرفته است که موجب می شود نتایج نزدیکی بسیار زیادی به موردی که مد نظرتان است نزدیک تر شود.

چنانچه تمایل داشته باشید وارد مناطق مورد نظر و خیابان های مورد علاقه خود شوید دو راه برای شما تعیین شده است. موقعیتی که هر کدام از املاکی که در این نرم افزار به ثبت رسیده به شکل دقیقی بر روی نقشه نشان داده می شود و منطقه های گوناگون به صورت تفکیک شده و با خط آبی نشان داده می شود. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که می توانید بر روی نقشه آژانس ها و مشاورین املاک را نیز به راحتی پیدا کنید و در کمترین زمان ملک مورد نظر خود را بیابید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *