#


تجهیز نوکیا۹ به پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام

7 مارس 2018 بدون نظر 2089 بازدید

تجهیز نوکیا۹ به پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام

نوکیا۹ و استفاده از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ در بخش سخت افزاری

کمپانی نوکیا طی مراسمی که در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا برگزار شده بود از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام نوکیا۹ پرده برداری کرد. حال با گذشت یک هفته از برگزاری این نمایشگاه در خصوص مشخصات ظاهری و سخت افزاری این گوشی هوشمند فنلاندی ها اخبار جدیدی منتشر شده است که موجب می شود آشنایی بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند داشته باشیم.

کمپانی اچ ام دی گلوبال که صاحب برند نوکیا می باشد در هفته ی پیش در طی مراسمی که در کنگره جهانی موبایل برگزار شده بود از محصولات جدید خود و یا محصولاتی که آن ها را ارتقا داده و توسعه یافته اند همچون نوکیا۸۱۱۰ فور جی و نوکیا۷ پلاس و نوکیا۸ سیروکو را معرفی نمود و از این محصولات پرده برداری کرد. این گونه به نظر می رسد که علیرغم اینکه هنوز چند ماهی از سال۲۰۱۸ نگذشته و سال به نیمه نرسیده کمپانی نوکیا تصمیم گرفته محصولات بیشتری را برای ارائه در سال جدید میلادی معرفی نماید. سایت نوکیا پاور نیوز گزارشی را منتشر کرده که در آن نوکیا۸ پرو به عنوان تنها گوشی هوشمند کمپانی نوکیا نمی باشد که در آن از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ استفاده شده است بلکه علاوه براین محصول نوکیا۹ نیز دارای این تراشه قدرتمند خواهد بود و در حالی معرفی و عرضه می شود که از این تراشه پر قدرت در مشخصات سخت افزاری آن استفاده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده نوکیا۹ به عنوان یکی از گوشی های هوشمندی شناخته می شود که دارای بهترین دوربین می باشد و این مساله موجب شده در بین گوشی هایی قرار بگیرد که دوربین خوب و باکیفیتی را دارا می باشند. در گزارش منتشر شده اینگونه عنوان شده است که نوکیا۹ دارای دوربینی بسیار قوی تر و نوآورانه تر از دوربین پنج لنزه ای می باشد که در نسل قبلی این گوشی یعنی نوکیا۸ پرو مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه براین نوکیا۹ دارای سنسور اثر انگشت می باشد که به صورت یکپارچه با صفحه نمایش گوشی که کمی بزرگ تر از صفحه نمایش نوکیا۸ است ادغام شده و با این ویژگی عرضه خواهد شد البته اخبار منتشر شده هنوز از سوی هیچ کدام از مسولان و مقامات این کمپانی تائید نشده اند.

گوشی هوشمند نوکیا۹ احتمال دارد به عنوان یک گوشی گران قیمت معرفی شود و در محدوده قیمتی گلکسی اس۹ پلاس که به وسیله سامسونگ طراحی شده قرار بگیرد و در اختیار کاربران گذاشته شود. با توجه به گزارش های منتشر شده احتمال این وجود دارد نوکیا۸ پرو در تابستان وارد بازارهای جهانی شود. این درحالی است که به احتمال بسیار زیاد نوکیا۹ پس از عرضه این گوشی هوشمند و در ماه سپتامبر و یا در نهایت زمان برگزاری نمایشگاه IFA عرضه شود و علاقه مندان و کاربران محصولات نوکیا بتوانند از گوشی های جدید این کمپانی استفاده نمایند. با عرضه این دو گوشی هوشمند نوکیا می تواند همچون گذشته به عنوان یکی از کمپانی های قدرتمند وارد عرصه گوشی هوشمند شود و در صورت موفقیت در زمینه فروش و جلب نظر کاربران می تواند با کمپانی های بسیاری که در این عرصه قرار دارند به رقابت بپردازد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *