#


تجهیز نوکیا۴ به تراشه اسنپدراگون۴۵۰ کوالکام و ارتقای عملکرد آن

19 فوریه 2018 بدون نظر 1889 بازدید

تجهیز نوکیا۴ به تراشه اسنپدراگون۴۵۰ کوالکام و ارتقای عملکرد آن

عرضه نوکیا۴ با تجهیز به پردازنده اسنپدراگون۴۵۰ کوالکام

نوکیا یکی از کمپانی های قدیمی و فعال در عرصه تولید محصولات دیجیتالی می باشد که اخیرا اعلام کرده قصد تولید گوشی هوشمند جدیدی را دارد و آن را با نام نوکیا۴ معرفی کرده است. در خصوص این گوشی هوشمند شایعات بسیار زیادی مطرح شده است که موجب شده این گوشی هوشمند با فناوری های جدیدی عرضه شود. یکی دیگر از شایعات مهمی که در خصوص نوکیا۴ منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند در حالی عرضه خواهد شد که در آن از تراشه اسنپدراگون۴۵۰ استفاده شده است و می تواند عملکرد بسیار خوب و مناسبی را داشته باشد.

چند وقت پیش در خصوص جدیدترین نسخه اپلیکیشن دوربینی که در گوشی های نوکیا به کار می رود نام دو گوشی نوکیا۷ و نوکیا۴ ذکر شده است که می تواند تصاویر بسیار با کیفیت و خوبی را ثبت نماید. در حال حاضر در خصوص گوشی نوکیا۴ که به عنوان یک گوشی جدید وارد بازار خواهد شد جزئیات بیشتری انتشار یافته است که نشان می دهد این گوشی هوشمند در حالی روانه بازارهای جهانی خواهد شد که در آن از تراشه اسنپدراگون۴۵۰ کوالکام استفاده شده است. با در نظر گرفتن شایعاتی که طی روزهای اخیر منتشر شده است پردازنده اسنپدراگون۴۵۰ در مورد گوشی های هوشمندی به کار گرفته می شود که تازه تولید شده و در گروه گوشی های میان رده قرار دارند. پردازنده ای که در نوکیا۴ به کار گرفته می شود نسبت به تراشه ای که در نوکیا۵ مورد استفاده قرار گرفته است قدرت بیشتری دارد و می تواند عملکرد پردازشی بهتری نیز داشته باشد. چیپ جدید مبتنی بر معماری۱۴ نانومتری طراحی و تولید شده است که دارای هشت هسته کورتکس ای۵۳ می باشد که دارای فرکانس پردازشی۱.۸ گیگا هرتز می باشد. چیپ گرافیکی که به نام ادرنو۵۰۶ می باشد دارای قدرت دوبرابر بیشتر از چیپ گرافیکی اسنپدراگون۴۳۰ می باشد و همین مساله نشان دهنده تفاوت آن می باشد.

هنوز مشخص نیست که گوشی هوشمند نوکیا۴ در کنگره جهانی موبایل بارسلون۲۰۱۸ که به زودی آغاز به کار خواهد شد معرفی می شود و یا اینکه نوکیا برای معرفی این گوشی هوشمند میان رده برنامه دیگری را در نظر گرفته است؛ اما نوکیا در این نمایشگاه از گوشی های هوشمند نوکیا۷ پلاس و نوکیا۱ رونمایی به عمل خواهد آورد و اگر گوشی نوکیا۴ در این نمایشگاه معرفی شود می توان گفت یک گوشی میان رده و مناسب در بین این دو گوشی معرفی خواهد شد و می تواند کارایی خوبی داشته و در جلب نظر کاربران موفق خواهد بود و می توان از آن به عنوان گزینه ای مناسب برای انجام کارهای روزانه استفاده کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *