#


تجهیز صفحه نمایش شیائومی می۷ به سنسور اثر انگشت

8 آوریل 2018 بدون نظر 1711 بازدید

تجهیز صفحه نمایش شیائومی می۷ به سنسور اثر انگشت

شیائومی می۷ و تجهیز آن به سنسور اثر انگشت بر روی صفحه نمایش

به تازگی مدیر عامل کمپانی شیائومی بر اساس کامنتی در وب سایت چینی ویبو تصویب نموده که جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی به نام می۷ مجهز به سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش خواهد بود.

یکی از ترندهایی که برای سال۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است وجود حسگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش می باشد. بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد این گونه به نظر می آید که تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند هنوز نتوانسته اند این ویژگی را بپذیرند؛ اما به مرورزمان مجبور خواهند شد تا از این قابلیت در تولیدات خود استفاده نمایند. البته کمپانی های چینی که در بیشتر موارد در مقایسه با دیگر تولید کنندگان از چرخه توسعه عقب تر هستند و قوانین و گواهینامه های ساده ای برای آن ها مطرح شده از این مساله مبرا هستند. به همین دلیل چندان هم عجیب و درو از انتظار نیست که اگر بفهمیم کمپانی چینی شیائومی تصمیم گرفته از قابیلت و ویژگی جدیدی در پرچم دار جدید خود استفاده نماید.

با توجه به چیزی که در ظاهر دیده می شود تاخیری که در عرضه ی می۷ شیائومی وجود دارد به دلیل این است که این کمپانی تصمیم گرفته از فناوری جدیدی در خصوص آن بهره مند شود و این محصول را توسعه یافته تر از دیگر محصولات خود وارد بازار کند. به تازگی در کد منبع MIUI شواهدی برای این مساله پیدا شده است و مدیر عامل این کمپانی لی جون هم به وسیله کامنتی که در وب سایت خبری ویبو انتشار داده به تائید این خبر پرداخته است.

تبادل نظر عرضه شده در بخش نظرات پستی به وجود آمده است که تصاویر رسمی از می میکس۲ اس را در خود داشته است. آنگونه که از ظواهر امر مشخص است یکی از کاربران وب سایت ویبو به عنوان شوخی در زیر این پست در خصوص ویژگی سنسور اثر انگشتی که بر روی صفحه نمایش می۷ وجود دارد صحبت هایی را عنوان کرده که پس از آن لی جون در برابر این صحبت ها پاسخی را ارسال کرده و صحت این مساله را تائید نموده است.

بر اساس چیزی که از ظاهر مساله به دست می آید و از مناظره های مطرح شده می توان دریافت این است که گوشی هوشمند می۷ شیائومی مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود که بر روی صفحه نمایش آن قرار دارد و احتمال زیادی وجود دارد که شیائومی چینی این اقدام را انجام دهد. شایعات و احتمالات دیگری نیز در خصوص این گوشی پرچم دار عنوان شده است که نشان می دهد می۷ شیائومی دارای صفحه نمایشی به اندازه۵.۶۵ اینچ خواهد بود. یکی دیگر از احتمالاتی که در مورد این گوشی هوشمند عنوان شده این است که شیائومی از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام و رم۸ گیگابایتی در خصوص آن استفاده کرده است و قیمتی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است از۴۷۵ دلار آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شیائومی در خصوص زمان دقیق معرفی و عرضه این گوشی پرچم دار زمان دقیقی را مطرح نکرده و تنها به تائید اینکه این گوشی پرچم دار مجهز به سنسور اثر انگشت بر روی صفحه نمایش خواهد بود بسنده کرده اما شایعات بسیاری در خصوص این گوشی هوشمند مطرح شده است که نمی توان با قاطعیت در خصوص آن ها اظهار نظری کرد و باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه اندازه می توانند به واقعیت تبدیل شوند و شیائومی چه تدابیری را در خصوص این گوشی پرچم دار جدید خواهد اندیشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *