#


تبلت های جدید لنوو

22 ژانویه 2019 بدون نظر 1821 بازدید

تبلت های جدید لنوو

تبلت های اندرویدی شاید دیرتر از تلفن های هوشمند عرضه شده باشند اما هنوز از بین نرفته اند ،و کاربران مخصوص به خود را دارند. کمپانی لنوو قابلیت پشتیبانی کردن از الکسا را در تبلت های اندرویدی خود قرار داده است  که این قابلیت را دارد تا به یک بلندگوی خانگی هم تبدیل شود این کار با متصل شدن به داک های مخصوص ان صورت می گیرد.

تبلت های لنوو است که با داک ارائه می شود. وظیفه داک ها این است که تبلت ها را شارژ کنند و هم این قابلیت را دارد تا ان ها به بلندگوی هوشمندی تبدیل کند.اگر این دستگاه را روی گزینه Show Mode قرار دهیم دستگاه خواهد توانست تا تصویر ، موسیقی و.. را نشان دهد هم چنین اگر دستگاه روی حالت Echo Show قرار بگیرد خواهد توانست فرمان های صوتی کاربر را از راه دستورهای صوتی استانداردی با استفاده از الکسا به اجرا دراورد.

البته هنوز نمی دانیم این تبلت ها چه کارکردی خواهند داشت و یا اصلا ان چه ما از یک تبلت انتظار داریم را خواهد داشت یا خیر؟M 10 و p 10 هردو دارای پردازنده های اسنپدراگون هستند و هردو به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندرویدی اوریو هستند.

ان چه گفتیم نشان می دهد که این تبلت ها می توانند در یک زمان Fire OS را به اجرا دراورند و یا این که برای بهره گیری از گزینه Echo Show  و سایر ویژگی ها سیستم عامل الکسا را برگزینند.زمانی یک تبلت را به یک البوم که دارای تصاویر دیجیتال است تبدیل کرد که ان را روی حالت داک قرار دهیم .

بررسی ویژگی های تبلت های لنوو

ویژگی های فنی اسمارت فون M10  به دو نمونه متفاوت با ۲ گیگا بایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی یا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تقسیم می‌شود. اما P10 قادر است تا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را نیز در خود جای دهد . برای تامین انرژی  M10  نیز از باتری ۴٫۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می شود درصورتی که ظرفیت باتری P10 برابر  ۷٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.در هردوی این نمونه های معرفی شده دوربین هایی در عقب و جلو وجود دارد. از دیگر ویژگی های بارز ان هان بلندگوهادالبی اتموس ان هاست که ویژگی خوبی به شمار می رود.

اسمارت تب لنوو M10 دارای رنگ مشکی و اسمارت تب P 10 دارای رنگ های سفید و مشکی است . زمانی می توانید کارکرد اساسی ان را ببینید که این اسمارت تب ها یه داک وصل شوند. در این زمان برای پخش تصاویر و یا پخش موسیقی می توان از ان ها استفاده کرد.

کاربر هم چنین با بهره گیری از دستیار صوتی الکسا و از راه داک هوشمند بقیه دستگاه های وصل شده را نیز کنترل کند. این برای ما مشخص است که این دستگاه ترکیبی ار محصول اندروید و الکسا است که می خواهد هم یک تبلت داشته باشید و هم درکنار ان از یک بلندگوی هوشمند استفاده کنید.این محصول دو نمونه ضعیف و قوی دارد که نمونه ضعیف ان دارای قیمتی برابر ۱۹۹.۹۹ دلار است و نمونه قوی تر ۲۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

علاوه بر این تبلت ها ،لنوو تبلت های زیاد دیگری با قیمت های مناسب نیز وارد بازار می کند که از نظر سخت افزاری خیلی پیشرفته نیستند که ان ها را می توان جز تبلت های خانوادگی دسته بندی کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *