#


تاثیر ارز رمزنگاری شده در نابودی تبلیغات

ارز رمزنگاری
23 نوامبر 2017 بدون نظر 959 بازدید

تاثیر ارز رمزنگاری شده در نابودی تبلیغات

تاثیر ارز رمزنگاری شده در نابودی تبلیغات

در دنیای امروزه روش جدیدی برای بدست آوری درآمد از طریق اینترنت به وجود آمده که از آن با عنوان دزدی رمزنگاری شده نام برده می شود. این روش می تواند به عنوان جایگزینی برای تبلیغات اینترنتی به شمار بیاید. در چند وقت اخیر مشخص شده افرادی که برای بازدید از وب سایت ها وارد فضای کامپیوتری می شوند در واقع در مدت زمانی که از سایتی بازدید می کنند از پردازنده دستگاه آن ها سوء استفاده شده و با استفاده از پردازنده دستگاه بازدیدکنندگان صاحبان سایت می توانند ارز دیجیتالی زیادی را به دست بیاورند.

نامی که برای این پدیده نوین انتخاب شده است دزدی رمزنگاری شده عنوان می شود. ناگفته نماند که این نام بیشتر به این دلیل است که افرادی از سایت های اینترنتی استفاده می کنند کمی ترسیده و مراقب باشند و باید گفت دزدی چندانی هم صورت نمی گیرد. شاید در ابتدای امر فکر کنید این کار امنیت اینترنتی شما را به خطر می اندازد ولی باید بگوئیم به هیچ وجه چنین نیست. احتمالا به علت اینکه بدون آگاهی شما از اطلاعات اینترنتی تان استفاده می گردد این فکر به ذهنتان خطور می کند که با یک مشکل جدی روبه رو هستید. این کد ها از نوع جاوا اسکریپت می باشند و می توانند بدون اطلاع از پردازنده شما استفاده کنند.

کلیه کدهایی که یک سایت در حال حاضر نیاز دارد تا بتواند برنامه های گرافیکی و اعتبار سنجی در سایت را برای شما انجام دهد همه و همه بر عهده جاوا اسکریپت می باشد. تمام کدهایی که در مورد آن ها صحبت کردیم هیچ کاری برای خدشه وارد کردن به امنیت شما انجام نمی دهند و اعمالی مانند اسپوفینگ و رمزیابی و غیره را اناجام نمی دهند به همین دلیل نمی توان سایت هایی از این قبیل را به راحتی تشخیص داد.

ارز رمزنگاری

ارز رمزنگاری

آیا افت سرعت دستگاه می تواند نشان دهنده چنین برنامه هایی باشد

نمی توان به راحتی گفت که افت سرعت دستگاه معیار خوبی برای شناسایی سایت هایی از این قبیل است چرا که در حال حاضر رایانه ها و تلفن های همراه هوشمند بسیاری تولید شده اند که در مورد اجرای برنامه ها می توانند پر قدرت ظاهر شوند.البته باید بدانید همیشه مقداری از این سرعت اضافه می باشد. تنها زمانی که شما مطلبی را برای خواندن انتخاب می کنید باید در نظر داشته باشید که پردازنده دستگاه شما با قدرت بسیار بالایی در حال فعالیت می باشد.

زمانی که کدهای سارق کار خود را آغاز می کنند در واقع ظریت دستگاه تان که استفاده نشده مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت نیز کاربران سایت ها هیچ تفاوتی با قبل را احساس نخواهند کرد ولی زمانی که این موضوع همه گیر شود حس نا امنی و ترس زیادی به وجود خواهد آمد و آن هم تبلیغات اینترنتی می باشد که می تواند موجبات ناراحتی را برای افراد به همراه داشته باشد.

چه چیزی در انتظار دزدی رمزنگاری شده قرار دارد

بر اساس چیزی که در ظاهر امر پیداست وب سایت ها این امکان را دارند که کدهای مخصوصی را به اجرا درآورده و در این رابطه با هیچ مشکلی مواجه نشوند و بتوانند بدون اینکه کسی متوجه شود برای خود درآمد بالایی را به دست بیاورند. وب سایت هایی که آمار بالایی برای بازدیدکنندگان آن ها وجود دارد می توانند از سود بیشتری نیز در این زمینه برخوردار شوند. اغلب افرادی که به عنوان صاحب سایت شناخته می شوند از پولی که به دست می آورند برای سایت خود استفاده می کنند تا بتوانند آن را مطابق با روز نگه داشته و همیشه مطالب به روزی را داشته باشند تا بازدیکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جلب کنند.

امروزه این کار با استفاده از تبلیغات انجام می شود اما این تبلیغات به ضرر کاربران اینترنتی تمام می شود چرا که موجب می شود آن ها را ردیابی کنند و سرعت عملی که باید داشته باشند را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و حجم اینترنتی کاربران را تا حد زیادی از بین می برد. این تبلیغات حتی می تواند موجب آلوده شدن دستگاه کاربران به ویروس های اینترنتی نیز بشود.

اگر تبلیغاتی در کار نباشد کاربران به راحتی می توانند در صفحه پیش روی خود مطالب بیشتری را در دسترس داشته باشند و همین مساله موجب می شود کاربران سایت های اینترنتی از وب سایت هایی که هیچ گونه تبلیغاتی ندارند بازدید کرده و یا از برنامه هایی استفاده کنند که می تواند موجب مسدود شدن تبلیغات شود.

ارز رمزنگاری

ارز رمزنگاری

با وجود این مسایل کد نگاری های جدیدی که صورت گرفته موجب شده صاحبان وب سایت ها بتوانند درآمد بسیاری را به دست بیاورند.
مشکل نداشتن گوگل با این شکل کسب درآمد

در ظاهر امر اینچنین بر می آید که گوگل چندان هم بدش نمی آید این شکل درآمد زایی به شکل عمومی وجود داشته باشد. در حال حاضر گوگل توانسته جایگاه بالایی را برای خود داشته باشد که بر اساس آن می تواند در آینده ای نه چندان دور به این شکل از درآمد زایی دست پیدا کند. البته گوگل در حال حاضر اقداماتی را انجام می دهد که به تناسب آن این کدها پیش از اینکه بخواهند وارد سیستم شما شوند مطلع می شوید.

این مرورگر محبوب بر روی سیستمی به نام اجازه محور فعالیت دارد که موجب می شود وب سایت هایی که قصد داشته باشند از موقعیت جغرافیایی شما با خبر شوند ابتدا باید به کاربر وجود خود را اطلاع دهند و در این صورت کاربر تصمیم می گیرد به حضور آن ها اجازه دهد یا اینکه مانع از حضور ان ها شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *