#


بیت کوین و سهامدارانی که۴۰ درصد از بازار را در دست گرفته اند

19 دسامبر 2017 بدون نظر 1001 بازدید

بیت کوین و سهامدارانی که۴۰ درصد از بازار را در دست گرفته اند

بیت کوین و سهامدارانی که۴۰ درصد از بازار را در دست گرفته اند

بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتالی موفق توانسته طی ماه های اخیر به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند و ارزش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.این ارز دیجیتال هم اکنون دارای ارزشی بالغ بر هجده میلیون دلار می باشد. تا جندی پیش احتمالات بسیار زیادی وجود داشت که این ارز دیجیتال با یک سقوط ارزشی مواجه خواهد شد اما در حال حاضر این ارز دیجیتال ثابت کرده در کار خود عملکرد خوبی را دارد و توانسته از مرز۱۸ هزار دلار نیز عبور نماید و این برای یک ارز دیجیتال موفقیت خوبی محسوب می شود.

در حال حاضر چیزی در حدود چهل درصد از بیت کوین هایی که استخراج شده اند را تعداد هزار نفر در دست دارند که می توانند نقش تعیین کننده ای در بازار داشته باشند و یا موجب بهم ریختن بازار ارزهای دیجیتال شوند. مبادلات بسیاری در مورد بیت کوین در سال۲۰۱۷ انجام شده است که یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین آن ها انتقال بیست و پنج هزار بیت کوین در۱۲ نوامبر سال۲۰۱۷ بود که فردی آن را به یک صرافی آنلاین منتقل کرد.

ارزشی که در این تاریخ بیت کوین داشت چیزی در حدود یکصد و پنجاه و نه میلیون دلار بود که خبر این نقل و انتقال آنلاین به سرعت در میان انجمن های آنلاین منتشر شده و بیشتر افرادی که در زمینه معامله بیت کوین فعالیت داشتند این سوال را مطرح کردند که آیا مالک این همه بیت کوین قصد دارد آن ها را برای فروش بگذارد و یا اینکه از فروش آن ها امتناع کرده و می خواهد سرمایه خود را چند برابر کند.

در دنیای ارزهای دیجیتال بیت کوین توانسته به ارزش بالایی دست پیدا کند و در خصوص این ارز دیجیتال هم افرادی هستند که مقدار بسیار زیادی بیت کوین در اختیار دارند که به این افراد وال گفته می شود. هم اکنون سرمایه گذاران نگرانی های بسیاری دارند که یکی از مهم ترین آن ها وال های بیت کوین می باشد. این وال ها اگر بخش کوچکی از سهام خود را به فروش برسانند می توانند موجب شوند تا قیمت بیت کوین کاهش بسیار زیادی را در طول دوره کاری خود شاهد باشد.

بیت کوین در حال حاضر موفق شده ارزش خود را نسبت به روزهای آغازین سال جاری چندین برابر افزایش دهد و همین مساله موجب شده تا احتمال فروش آن ها نیز قوت بسیار زیادی را پیدا کند. یک هزار از کاربران بیت کوین هستند که چیزی در حدود چهل درصد از این ارز رمز نگاری شده را در اختیار دارند که بر اساس گفته های آرون براون احتمال دارد هر کدام از وال های بیت کوین تصمیم به فروش بخشی از ارزهای دیجیتال بیت کوین که در دست دارند داشته باشند که این امر می تواند بهای حال حاضر بیت کوین را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و این ارز رمزنگاری شده را با یک سقوط سریع مواجه کند.

وال های بیت کوین این امکان را دارند که حرکاتی را که قصد انجام آن را دارند با یکدیگر هماهنگ نموده و یا تنها به نشان دادن قصد و نیت خود به افراد کمی اکتفا نمایند. سرمایه گذارانی که در زمینه بیت کوین فعالیت دارند از سال های پیش با یکدیگر آشنایی دارند و از زمانی که بیت کوین فعالیت خود را آغاز کرد و ارزشی در بین افراد نداشت با این ارز رمزنگاری شده همکاری کرده و با یکدیگر آشنا شدند.

این سرمایه گذاران آشنا با یکدیگر می توانند به یکدیگر کمک کرده و با هماهنگی هم موجب شوند تا بازار ارزهای دیجیتال به یک سقوط بزرگ برسد و یا می توانند با یکدیگر همکاری کرده و موجب توسعه و گسترش این بازار ارزهای دیجیتال شوند.

یکی از شرکای کمپانی سرمایه گذاری بیت کوین که به نام کایل سامانی شناخته می شود در خصوص وال های بیت کوین بیان کرده  این افراد تعداد بسیار زیادی هستند که امکان برقراری تماس با یکدیگر را دارند و شاید تا به حال نیز این کار را انجام داده و هماهنگی های لازم را با یکدیگر به وجود آورده باشند.

وکیل مسائل امنیتی کمپانی راس و شولگا، گری راس عنوان کرده در زمینه بیت کوین می توان چند نمونه اطلاعات را به اشتراک گذاشت و انجام این کار قانونی می باشد. طبق اظهارات او از آنجایی که بیت کوین یک ارز دیجیتالی می باشد و به عنوان سهام بورس شناخته نمی شود می توان در آن معاملاتی به وسیله گروهی انجام شود.

این گروه می توانند با یکدیگر هماهنگی های لازم را داشته و به توافق برسند و به میزانی اقدام به خرید بیت کوین نمایند که ارزش این ارز رمزنگاری شده افزایش بسیار زیادی را پیدا نماید و پس از آن در طول چند لحظه کوتاه سرمایه گذاران بینت کوین های خود را به فروش برسانند. انجام این کار از لحاظ قانونی برای سرمایه گذاران هیچ مشکل و مانعی را به وجود نمی آورد و می توانند با خیال راحت این کار را انجام دهند.

یکی از سرمایه گذارانی بزرگ بیت کوین راجر ور می باشد که می توان او را به عنوان یکی از وال های بیت کوین به شمار آورد. او در خصوص همکاری وال های این ارز دیجیتال با یکدیگر اینگونه عنوان کرده است: انجام این کار می تواند ممکن باشد و در واقع مردم باید اجازه این را داشته باشند که با پول خود هر کاری تمایل داشته باشند انجام دهند. البته خود من از این قاعده کمی مستثنی هستم و زمانی برای انجام دادن کارهایی اینچنین را نداشته ام.

در مورد افزایش قیمتی که بیت کوین به تازگی داشته است نمی توان زیاد صحبت کرد چرا که این ارز دیجیتالی ارزش ذاتی را دارا نمی باشد این پول از رمزنگاری بهره مند است که موجب می شود معاملات خود را بازبینی نماید. افراد بسیاری هستند که علاقه بسیار زیادی به بیت کوین پیدا کرده اند و به عنوان یکی از طرفداران این ارز دیجیتالی شناخته می شوند. این افراد معتقدند از بیت کوین می توان به جای بانک ها و پول های سنتی استفاده کرد و گزینه بسیار خوبی به جای این موارد به شمار می روند.

آن ها بیان کرده اند تنها نقطه ضعفی که برای این پول دیجیتال می توان نام برد این است که ارزش آن به اندازه چیی است که فردی به ازای آن معامله ای را انجام می دهد به همین دلیل است که می تواند با توجه به تغییر و تحولات بزرگ در نظریات اشخاص آسیب پذیری بالایی را داشته باشد.

در حال حاضر بیت کوین دارای ارزش بسیار زیادی است که هر روزه هم ارزش آن بالاتر می رود و می تواند رکوردهای جدیدتری را برای خود ثبت نماید و می توان احتمال این را داد که کلیه معادلات حال حاضر نیز دچار تغییر گردد. از کلیه این صحبت ها می توان اینگونه نتیجه گرفت که همکاری وال ها با یکدیگر به هیچ وجه غیر قانونی نیست اما می تواند سهامداران کوچک را با مشکل های زیادی روبه رو کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *