#


بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی

29 می 2019 بدون نظر 1619 بازدید

بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی

اگر بخواهیم برای هوش مصنوعی بهترین زبان برنامه نویسی را انتخاب کنیم می توانیم به زبان پایتون اشاره کنیم . پایتون بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی است که به بیشتر موضوعات هوش مصنوعی هم خوانی دارد.

امروزه تکنولوژی های بسیار زیادی از هوش مصنوعی در سراسر جهان وجود دارد که برای این که توسعه و گسترش پیدا کند باید از بهترین زبان های برنامه نویسی برای هوش مصنوعی استفاده شود. در ادامه به بررسی بهترین زبان های برنامه نویسی هوش مصنوعی براساس ویژگی های مختلف می پردازیم .

بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی

بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی از نظر هوشمندی

پایتون بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی از نظر هوشمندی است زیرا زبانی بسیار منظم است و با استفاده از آن برنامه نویس دیگر زبان دیگری را انتخاب نخواهد کرد . پایتون از جمله زبان های برنامه نویسی است که باعث کاهش هدر رفتن زمان می شود و با استفاده از آن برنامه نویس دیگر روی مسائل جزئی بحث نخواهد کرد و تنها بر روی پروژه خود دقت می کند و بهترین نتیجه را از آن به دست خواهد آورد . هوش مصنوعی به اندازه کافی زبانی پیچیده است دیگر استفاده از یک زبان پیچیده نیز بیش از اندازه باعث پیچیدگی می شود .

بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی از نظر کتابخانه ها

بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی از نظر کتابخانه ها باز هم زبان برنامه نویسی پایتون است . برای این که برنامه ای کاربردی از هوش مصنوعی نوشته شود نیاز به کتابخانه های بسیار زیادی در این زمینه است . از طرفی دیگر شاید در اواسط پروژه مسیر تغییر کند زبان پایتون در این شرایط می تواند بهترین انتخاب باشد .

البته تنها از نظر کتابخانه ها زبان سی نیز می تواند بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی باشد و اما اگر پروژه ها بزرگ باشند این زبان مناسب به نظر نمی رسد . زیرا پایتون برای پسوند سازی بسیار از زبان سی قوی تر است و همین ینز باعث می شود تا به بهترین زبان برنامه نویسی در سال ۲۰۱۸ تبدیل شود .

بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی از نظر پردازش داده ها

بیش تر افراد بر این عقیده اند داده هایی که در هوش مصنوعی وجود دارند بیش تر از نوع پویا هستند برای همین هم باید زبانی که برای برنامه نویسی هوش مصنوعی انتخاب می شود نیز پویا باشد . این ادعا نه کاملا و اما تا حدودی درست است زیرا هوش مصنوعی به سمتی حرکت می کند که بیش تر فعالیت ها به انسان شبیه باشد . در این جا نیز بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی از نظر پردازش داده ها هم زبان پایتون است .

برنامه نویس با استفاده از این زبان می تواند به راحتی کدها ساده و رایگان را دریافت کرده و دانلود کند و از آن ها در پروژه های خود استفاده کند. البته انتخاب پایتون به عنوان بهترین زبان تنها برای این ویژگی ها صدق می کند و شاید برای ویژگی های دیگر مناسب به نظر نرسد .

بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی از نظر راهکار

الگوریتم هایی که در شبکه عصبی و یا بیزی هوش مصنوعی به کار می رود بسیار پیچیده است و اما باید زبانی برای برنامه نویسی هوش مصنوعی انتخاب شود که بتواند برای همه موضوع های هوش مصنوعی کاربرد داشته باشد . بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی که بتواند رد هر شرایطی و با هر الگوریتمی از آن استفاده کرد زبان پایتون است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *