#


بررسی برترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸

4 می 2019 بدون نظر 1395 بازدید

بررسی برترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸

هر سال شرکت های زیادی گوشی هوشمند زیادی را تولید می کنند که امکانات بسیار زیادی را دارا هستند. در این رقابت گوشی های هوشمند بسیار زیادی وارد بازار می شوند. در ادامه این مطلب به بررسی بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ می پردازیم.

گوشی هوشمند

بررسی بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸

۱-آیفون ایکس اس مکس :در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل از بهترین گوشی هوشمند خود و گران ترن آن ها رونمایی کرده است . تفاوت های این گوشب با آیفون ۱۰ آن چنان هم تفاوت ندارد. ایکس اس مکس از ویژگی های بسیار جذابی مثل صفحه نمایش oled که کیفیت بسیار بالایی هم دارد برخوردار است و می تواند باعث جذب خریداران آن شود.

این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل ios12   است که قیمت آن نیز الان برابر ۱۲۵۰ یورو است با توجه به قیمتی که الان دلار دارد حتما می فهمید که قیمت آن بسیار بالا است . نمایشگری که این گوشی هوشمند دارد نه تنها از نظر اندازه منحصر به فرد است و اما کیفیت شیشه آن نیز بسیار بالا و ضدخش است . و هم چنین دارای یک پوشش است که بازتاب نور را کم می کند و هم چنین باعث می شود تا لکه دست کم تری نیز روی آن دیده شود .

رزولوشن این صفحه نیز برابر  ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ است . هم نین صفحه نمایش آن از ویژگی سه بعدی پشتیبانی می کند. با استفاده از صفحه نمایش این گوشی می توانید ویدئوهای HDR را نیز به خوبی تماشا کنید.

۲-اوپو  Find X: گوشی های هوشمند امسال فرق بسیار زیادی ندارند و شبیه به یک دیگر بوده اند. طراحی موبایل های امسال نیز به گونه ای بوده است که هر دوطرف آن ها شیشه ای بوده است و بریدگی های بسیار زشتی هم در بالای صفحه نمایش وجود داشته است. البته در این میان کمپانی اوپو تمامی خلاقیت های خود را در این زمینه به کار برده است و همه سنسورها را نگه داشته است و بریدگی زشت آن را نیز حذف کرده است. اوپو Find X جز گوشی های هوشمندی بوده است که بهترین طراحی ها را داشته است .

۳-Pocophone F1 : گوشی هوشمند معرفی شده امسال معمولا قیمت های بسیار زیادی داشته اند و اگر بخواهید که یک گوشی هوشمند را با قیمت مناسبی خریداری کنید باید مدت زیادی دنبال آن بگردید . گزینه بسیار خوبی در بین گوشی های هوشمند ارزان قیمت می تواند Pocophone F1 باشد اگر هم این مدل را نپسندیدید می توانید نوکیا۷ را خریداری کنید.

۴-وان پلاس ۶ تی : این گوشی را می توان از جمله گوشی های هوشمندی دانست که سرعت اندروید آن نیز بسیار بالا است. دوربین این گوشی بسیار خوب است و سنسور اثر انگشت در قسمت زیرین صفحه نمایش آن قرار دارد. در بین دسته بندی های این گوشی می تواند با نصف قیمت بسیار گزینه مناسبی داشته باشد و اما اگر قیمت آن برای شما اهمیتی ندارد می توانید نوت ۹ را تهیه کنید که همه امکانات بیان شده را دارد و می توان از آن به عنوان بهترین گوشی هوشمند یاد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *