#


اینستاگرام از فیلترینگ خودکار کامنت ها در لایو ویدئو و پست های کاربران رونمایی کرد

فیلترینگ خودکار کامنت
30 ژوئن 2017 بدون نظر 1731 بازدید

اینستاگرام از فیلترینگ خودکار کامنت ها در لایو ویدئو و پست های کاربران رونمایی کرد

اینستاگرام از فیلترینگ خودکار کامنت ها در لایو ویدئو و پست های کاربران رونمایی کرد:

اینستاگرام برای فیلتر کردن کامنت‌های توهین‌ آمیز و اسپم در لایو ویدیوها و پست های عادی کاربران قابلیت جدیدی را معرفی کرد . چند ماه پیش اینستاگرام از قابلیتی برای فیلتر کامنت‌ ها رونمایی کرد که به وسیله آن کاربران این شبکه اجتماعی قادر بودند کامنت‌ های توهین‌آمیز را به‌صورت اتوماتیک  فیلتر کنند و با مشاهده‌ نکردن این کامنت‌های توهین‌آمیز، حس بهتری در کار با اینستاگرام داشته باشند. اما تغییری که امروز شاهد آن بودیم گسترش این قابلیت اینستاگرام  به لایو ویدیو ها بوده است و کاربران اینستاگرام از امروز قادر خواهند بود از این ویژگی، در ویدیو های زنده‌ ی خود نیز بهره ببرند.

امکان فیلتر کلمات توهین آمیز در لایو ویدئو اینستاگرام:

همان‌طور که اطلاع دارید ، قابلیت ارسال کامنت در لایو ویدیوها وجود دارد که مورد توجه بسیاری از افراد نیز می باشد ؛ حتی معمولا تعداد کامنت‌ هایی که در یک لایو ده‌ دقیقه‌ای ارسال می‌شوند، از یک پست عادی بیشتر بوده است. همان طور که می دانید تا به امروز تنها راه جلوگیری از مزاحمت کاربرانی که توهین و فحاشی می کردند و کامنت‌ های توهین‌آمیز در لایو ویدیو ها ارسال می کردند ، ریپورت کردن دستی آن‌ ها بود؛ اما با اضافه شدن  این قابلیت جدید، اکنون کاربران قادر خواهند بود تا فیلترهای مورد نظرشان را در لایو ویدئو نیز به کار ببرند. با این ویژگی تعداد کامنت‌ های توهین‌ آمیز تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. برای این که این قابلیت را فعال کنید، به تنظیمات اینستاگرام بروید و سپس به بخش Comments رفته و تغییراتی که می خواهید را اعمال کنید.

ابزار جدید اینستاگرام برای فیلتر کردن اسپم‌ها:

کاربران اینستاگرام به جز فیلتر کردن کامنت‌ های توهین‌ آمیز،می توانند از ابزار جدیدی برای فیلتر کردن اسپم‌ها در اینستاگرام نیز استفاده کنند. کامنت‌ هایی که معمولا حاوی کلمات رکیک و توهین‌آمیز نیستند؛ ولی تبلیغاتی و یا مزاحمت‌آمیز و یا به‌اصطلاح Spam هستند نیز می توانند فیلتر شوند. این بخش علاوه بر زبان انگلیسی چند زبان دیگر مانند اسپانیایی، آلمانی، ژاپنی، فرانسوی و … را پشتیبانی می کند برخلاف بخش قبلی که تنها زبان انگلیسی را پشتیبانی می کرد . عملکرد این ویژگی اینستاگرام به دلیل  یادگیری ماشینی، در طول زمان بهتر و کامل تر خواهد شد. در ضمن اینستاگرام ابراز امیدواری کرده که بتواند از زبان‌ های بیشتری نیز در این بخش پشتیبانی کند. برای اعمال تغییرات در این ویژگی ، به تنظیمات اینستاگرام رفته و در بخش Comments تغییرات دلخواهتان را اعمال کنید.

عدم پشتیبانی از زبان فارسی:

با این که ویژگی فیلترینگ خودکار اینستا گرام یک قابلیت کاملا کاربردی می باشد ؛ اما متاسفانه  به دلیل عدم پشتیبانی از زبان فارسی، برای ما و فارسی زبانان قابلیت خاصی نخواهد داشت. اما با وارد کردن دستی کلمات فارسی در بخش تنظیمات فیلترینگ می توانید از این ویژگی بسیار کاربردی بهره ببرید، تا با مشخص کردن کلمه های توهین آمیز و ناخوشایندی که در کامنت‌ ها با آن رویرو می شوید ، از مشاهده‌ ی مجدد کامنت‌ هایی که شامل آن کلمه ها باشند، خودداری کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *