#


اپل در سه ماهه نخست سال۲۰۱۸ موفق به عرضه۶۰۰ هزار هوم پاد شد

19 می 2018 بدون نظر 1471 بازدید

اپل در سه ماهه نخست سال۲۰۱۸ موفق به عرضه۶۰۰ هزار هوم پاد شد

اپل و عرضه۶۰۰ هزار هوم پاد در فصل نخست سال جاری میلادی

اپل به عنوان یکی از غول های دنیای فناوری موفق شده در سه ماهه نخست سال۲۰۱۸ میلادی۶۰۰ هزار هوم پاد را روانه بازار کند و تصمیم گرفته رقابت جدیدی را با اسپیکرهای هوشمندی که به وسیله آمازون طراحی می شوند به راه بیاندازد.

Strategy Analytics احتمال داده است که هوم پادهای اپل بتوانند فروش بهتری را در ماه های آینده داشته باشند. در صورتی که کمپانی اپل موفق به فروش این تعداد هوم پاد شود در واقع موففق می شود۶ درصد از سهم بازار را برای خود به دست بیاورد؛ اما این کمپانی هنوز هم در زمینه فروش اسپیکرهای هوشمند بسیار عقب تر از آمازون و گوگل می باشد. با در نظر گرفتن بررسی هایی که از وضعیت بازار صورت گرفته اسپیکرهای هوشمندی که به وسیله آمازون معرفی شده اند در حدود۴۳.۶ درصد از بازار را برای خود ثبت کرده اند و این کمپانی تا به حال موفق شده در حدود۴ میلیون اسپیکر هوشمند را به فروش برساند. گوگل نیز توانسته با فروش اسپیکر هوشمند خود۲۶.۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد و در حدود۲.۴ میلیون اسپیکر گوگل به فروش رسیده است.

البته باید این مساله را نیز عنوان کنیم که هوم پاد اپل تا تاریخ۹ فوریه به بازار عرضه نشده بود و همین مساله موجب شده بود تا اپل سه ماه کامل نیز نتواند این محصول را به فروش برساند و دانتهای روز۳۱ مارس می توان گفت مدت زمان سه ماهه ای که برای فروش هوم پاد اپل مورد نیاز بوده به اتمام خواهد رسید. نکته دیگری که حائز اهمیت است این که اعداد و ارقامی که عنوان می شوند همه به صورت تخمینی بوده و علیرغم اینکه کوپرتینونشین ها اعداد و ارقام مشخصی را انتشار داده اند اما مشخص نمی باشد که Strategy Analytics چه مقیاسی را برای اعلام این اعداد و ارقام در نظر گرفته است.

این نکته را نیز باید مطرح کنیم که با در نظر گرفتن احتمالات و گمانه زنی ها اپل تصمیم گرفته هوم پادی در ابعاد کوچک تر و با قیمت بسیار پایین تر روانه بازار کند تا به این ترتیب بتواند با حالت جدی تری با اسپیکرهای هوشمند آمازون و گوگل به رقابت بپردازد اما با در نظر گرفتن اطلاعاتی که به وسیله مینگ چی کو انتشار یافته نباید توقع داشته باشیم که این محصول جدید اپل به زودی وارد بازار شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *