#


اپل آیفون۲۰۱۸ ماه آینده معرفی خواهد شد

8 آگوست 2018 بدون نظر 1657 بازدید

اپل آیفون۲۰۱۸ ماه آینده معرفی خواهد شد

معرفی آیفون ۱۰اس و آیفون ۱۰اس پلاس در ماه آینده

اپل قصد دارد امسال و تا یک ماه دیگر، سه نمونه آیفون جدید را رونمایی کند که هر سه مدل از لحاظ اندازه صفحه نمایش و قیمت، دارای وضعیت متفاوتی می باشد.

یکی از تاجران لوازم جانبی مدعی است که اپل آیفون۲۰۱۸ را ارزان ترین آیفون خود می داند. جدیدترین آیفون X نیزامکان دارد بر اساس عاداتی که اپل دارد، آیفون Xاس نام گذاری شود. بزرگ ترین مدل آیفون های جدید نیز مطمئناً باید آیفون X اس پلاس نامیده شوند؛ محصولی که دارای یک صفحه نمایش ۵.۶اینچی است، یعنی بزرگ ترین صفحه نمایشی که تا به این زمان برای محصولات آیفون طراحی شده است.

در مجموع آیفون های جدیدی که قرار است اپل ماه آینده آن ها را معرفی کند عبارت اند از: آیفون Xاس با صفحه نمایش ۸.۵اینچی، آیفون۲۰۱۸ با صفحه نمایش LCD و آیفون X اس پلاس با صفحه نمایش ۵.۶اینچی. هر سه مدل جدید آیفون از چیپست ۷نانومتری A12 و اتصال LTE گیگابیت استفاده کرده اند.

ارزان ترین مدل آیفون ۲۰۱۸ احتمال دارد برای کاربران چینی به دو سیمکارت مجهز شود. باوجود اینکه در طراحی گران ترین مدل نیز امکان دارد یک درگاه برای سیم کارت دوم طراحی شود تا افرادی که می خواهند از آن استفاده نمایند. هر سه گوشی جدید آیفون در بریدگی بالای صفحه ماژول Face ID دارند و همچنین دارای دوربین قوی ترین در قسمت پشت می باشند.

هنوز معلوم نیست که اپل چه برنامه های دیگری را در ذهن دارد، ولی این سه محصول می توانند بزرگ ترین موج به روز رسانی آیفون های اپل را بعد از معرفی ۶پلاس به وجود بیاورند. در نتیجه اپل برای هر سلیقه ای اندازه های مختلفی از صفحه نمایش را ارائه می دهد و قیمت هایش را متنوع تر می نماید. به همین دلیل انتظار می رود کاربران بیشتری به سوی آیفون های این شرکت جذب شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *