#


انتشار تصویر جدید از هواوی پی۲۰ با صفحه نمایش۶.۲ اینچی

13 فوریه 2018 13 نظر 2095 بازدید

انتشار تصویر جدید از هواوی پی۲۰ با صفحه نمایش۶.۲ اینچی

انتشار تصویر جدیدی ازپی۲۰ هواوی با صفحه نمایش۶.۲ اینچی

به تازگی تصویر جدیدی از یک گوشی هوشمند ارائه شده است که به پنل اولدی که به وسیله BEO ساخته شده مجهز می باشد و به طراحی احتمالی که برای پرچم‎ دار۲۰۱۸ هواوی یعنی گوشی هوشمد پی۲۰ پلاس اشاره می کند.

تصویری که طی روزهای اخیر انتشار یافته است فبلت جدید و رده‌ بالای هواوی یعنی پی۲۰ پلاس را نشان می دهد؛ البته باید عنوان کنیم این تصویر، به صورت فشرده شده می باشد و به همین دلیل در خصوص درستی آن کمی شک و تردید وجود دارد؛ اما با شایعاتی  که در روزهای گذشته در خصوص جانشین پی۱۰ و پی۱۰ پلاس هماهنگی کاملی دارد.

با توجه به تصویرمنتشر شده، مدل جدید سری گوشی‌های پی هواوی دارای صفحه نمایش۶.۲ اینچی می باشد که از نوع اولد است و دارای رزولوشن +WQHD می باشد. نسبت ابعاد نمایشگر این گوشی هوشمند۱۸ به۹ می باشد؛ برخلاف شایعاتی که پی از این مطرح شده حاشیه‌ ای که در قسمت بالای صفحه نمایش وجود داشت به‌ صورت کامل حذف نشده و در این مدل از گوشی های هواوی نیز دیده می شود. علاوه بر این حاشیه‌ ای که در قسمت پایین نمایشگر وجود دارد باریک می باشد و به همین دلیل، می توان حسگر اثر انگشت را به پنل جلویی پی۲۰ منتقل کرد؛ در صورتی ‌که پیش از این گفته می‌ شد دو نسخه از پی۲۰ پلاس در حال توسعه یافتن می باشد و یکی از این دو مدل دارای دکمه‌ ی فیزیکی هوم می باشد که کارایی آن را افزایش خواهد داد.

علیرغم اینکه عدم حذف حاشیه‌ ای که در بالای صفحه‎ نمایش وجود دارد، موجب شده تا در بالای نمایشگر بریدگی به وجود بیاید؛ البته ناگفته نماند که گوشی هوشمند میت۱۰ پرو نیز دارای حاشیه‌ های بسیار باریکی در قسمت پایین و بالای صفحه نمایش خود می باشد اما خبری از وجود بریدگی در قسمت بالای پنل جلویی نمایشگر نبوده و همین مساله جذابیت آن را افزایش می دهد. پیش‌ از این نیز عنوان شده بود پرچم‌داران۲۰۱۸ سری «پی» هواوی  در طراحی آن ها شباهت بسیار زیادی به آیفون ۱۰ اپل وجود دارد؛ به همین دلیل مدل کوچک‌ تر این گوشی هوشمند یعنی پی۲۰ نیز دارای بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش خود می باشد و با این طراحی عرضه خواهد شد.

هم اکنون مشخص نشده است که جانشین پی۱۰ نیز دارای صفحه نمایش اولد خواهد بود و یا اینکه از پنل دیگری در مورد آن استفاده شده است؛ اما ادعا شده است که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش۵.۷ اینچی مجهز خواهد بود. کمپانی هواوی، میت۱۰ و میت۱۰ پرو را نیز در سه ماهه سوم سال گذشته در حالی معرفی و عرضه نمود که دارای حاشیه‌های باریکبوده است؛ جانشین میت۹ از صفحه نمایش IPS LCD استفاده کرده است و تنها نسخه «پرو» دارای صفحه‌ نمایش اولد می باشد که عملکرد بهتری را از آن نشان می دهد. به همین دلیل، هنوز اطمینان کاملی وجود ندارد که پرچم‌دار۵.۷ اینچی جدید هواوی، دارای صفحه نمایش اولد خواهد بود و یا به استفاده از پنل IPS LCD اکتفا خواهد کرد.

کمپانی هواوی علاوه‌ بر پی۲۰ و پی۲۰ پرو مدل لایت این گوشی های هوشمند را نیز وارد بازار خواهد کرد؛ این گوشی میان‌ رده دارای  صفحه نمایش۵.۸ اینچی خواهد بود و با توجه به شایعاتی که مطرح شده است در حالی عرضه می شود که در طراحی آن شباهت بسیار زیادی به آیفون۱۰ اپل دیده می شود. ایوان بلس به عنوان یک افشاگر معتبر ادعا کرده است مدل‌ های رده ‌بالای سری پی۲۰ در حالی عرضه می شوند که سه دوربین در طراحی آن ها استفاده شده است. این در صورتی است که پی۲۰ لایت دارای دوربین دوگانه می باشد که در پنل پشتی آن به کار رفته است و می تواند تصاویر با کیفیتی را برای کاربران ثبت نماید.

احتمال داده می شود که دوربین اصلی پرچم‌داران جدید هواوی دارای لنزهایی باشد که به وسیله لایکا ساخته شده است؛ در حال حاضر در مورد ترکیب سنسورهای به کار رفته  در این دوربین اطلاع کاملی در دسترس نمی باشد. ایوان بلس ادعا کرده است جانشین پی۱۰ و پی ۱۰ پلاس، قابلیت این را دارند که تصاویر خیره‌ کننده را ثبت نمایند که دارای رزولوشن۴۰ مگاپیکسل می باشد؛ علاوه بر این دوربین اصلی این گوشی هوشمند از زوم هیبریدی۵ برابری برخوردار می باشد. علیرغم اینکه توسعه دوربین اصلی به عنوان اولین اهداف این کمپانی چینی بوده است، اما در مورد علاقه‌ مندان به ثبت تصاویر سلفی نیز اهمیت داده است و اینگونه دیده می شود که امکان ثبت تصاویر سلفی۲۴ مگاپیکسلی با استفاده از گوشی هوشمند پی۲۰ وجود دارد و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد.

هواوی در خصوص پرچم دار جدید خود از پردازنده کرین۹۷۰ استفاده کرده است که به عنوان قلب تپنده این گوشی شناخته می شود. با توجه به اینکه انتظارات زیادی از اعضای جدید سری «پی» بسیار بالا می باشد و اینگونه دیده می شود که کمپانی چینی موفق به توسعه محصولات پر قدرتی در خصوص پرچم‌داران کمپانی های دیگر بوده است که در نیمه اول سال جاری میلادی تولید شده ند، کمپانی هواوی در زمینه رقابت با سامسونگ کره ای هیچ برنامه ای ندارد و همین مسئله موجب شده است از معرفی پرچم‌داران جدید خود به نام پی۲۰ و پی۲۰ پلاس در نمایشگاه MWC2018 خودداری به عمل بیاورد.

البته این کمپانی به جای این دو گوشی هوشمند رونمایی از گوشی‌ های میان‌ رده جدیدی را که طراحی کرده است در اواخر فوریه در برنامه خود دارد و تصمیم گرفته جانشین پی۱۰ را طی مراسمی خبری که در تاریخ ۲۷ مارس در پاریسبرگزار خواهد شد رونمایی نماید. این کمپانی عرضه پرچم‌داران ۲۰۱۸ خود را به احتمال بسیار زیاد در روزهای نخستین ماه می به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

این نکته را نیز باید عنوان کنیم که هنوز نام تجاری پرچم داران جدید هواوی مشخص نمی باشد و برخی معتقدند که هواوی نام این گوشی هوشمند را طبق روندی که تا کنون داشته پی۱۱ خواهد گذاشت و با این نام آن را معرفی خواهد کرد. البته این نکته را نیز باید عنوان کنیم هواوی مدتی قبل نام تجاری پی۲۰ را ثبت کرده است و همین مساله موجب شده تا در خصوص نام این گوشی هوشمند شک بسیار زیادی وجود داشته باشد و ادعاهای بسیاری در خصوص آن مطرح شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *