#


انتشار تصاویر گوشی هوشمند یو۱۲ پلاس در سایت آزمایشی اچ تی سی

22 می 2018 بدون نظر 1875 بازدید

انتشار تصاویر گوشی هوشمند یو۱۲ پلاس در سایت آزمایشی اچ تی سی

افشای تصاویر پرچم دار جدید اچ تی سی در سایت تست این کمپانی

کمپانی تایوانی اچ تی سی مدت ها در حال فعالیت بر روی گوشی هوشمندی بود که گمانه زنی ها و شایعات بسیاری پیرامون آن مطرح شده است. حال رولند کوانت با مشاهده ی زیر دامنه ای در سایت تست این کمپانی توانسته در خصوص طراحی و ویژگی های سخت افزاری و قیمتی که برای پرچم دار جدید اچ تی سی به نام اچ تی سی یو۱۲ پلاس اطلاعات جامعی را به دست بیاورد.

با توجه به توئیتی که کوانت منتشر کرده پرچم دار جدیدی که این کمپانی تایوانی طراحی کرده دارای برچسب قیمتی۹۲۰ دلاری بوده و۶ گیگابایت حافظه ی رم برای آن در نظر گرفته شده است و حافظه ی ذخیره سازی آن۱۲۸ گیگابایت می باشد. این گوشی هوشمند با مشخصات سخت افزاری خود می تواند به عنوان یک رقیب قدرتمند برای گلکسی اس۹ و یا حتی آیفون۱۰ اپل باشد و به هیچ عنوان نمی توان آن را به عنوان یک محصول اقتصادی در نظر گرفت.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند فاقد پنل OLED می باشد و جایگزین آن صفحه نمایشی۶ اینچی شده که از نوع سوپر ال سی دی می باشد و رزولوشن +WQHD را برای کاربران خود فراهم می نماید. در طراحی این گوشی هوشمند از اسپیکرهای بوم ساند استفاده شده است و به عنوان یک محصول پرچم دار موفق به دریافت گواهی نامه IP68 شده است.

تراشه ی پر قدرت اسنپدراگون۸۴۵ که دارای هشت هسته ی پردازشی می باشد به عنوان قلب تپنده ی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده و حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای آن می تواند تا۲ ترابایت نیز ارتقا پیدا کند. در خصوص این گوشی هوشمند درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی نیز در نظر گرفته شده که باتری ای به ظرفیت۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در کنار آن جای گرفته است و موجب عملکرد بهتر این گوشی هوشمند می شود.

البته باید این نکته را نیز عنوان کنیم که کمپانی اچ تی سی سریعا این دامنه عنوان شده را از دسترس خارج نمود اما این اشتباه اچ تی سی موجب شد تا فضای مجازی حداکثر استفاده را از آن ببرد و کلیه اطلاعات و مشخصات این پرچم دار جدید تایوانی ها انتشار پیدا کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *