#


ام۶ نوت میزو مجهز به پردازنده اسنپدراگون۶۲۵ عرضه خواهد شد

21 ژانویه 2018 بدون نظر 1517 بازدید

ام۶ نوت میزو مجهز به پردازنده اسنپدراگون۶۲۵ عرضه خواهد شد

ام۶ نوت میزو مجهز به پردازنده اسنپدراگون۶۲۵ عرضه خواهد شد

کمپانی میزو اخیرا توانسته دستاوردهای خوبی در زمینه تولید گوشی های هوشمند داشته باشد و در حال حاضر نیزگوشی هوشمند ام۶ نوت را طراحی نموده است که در بخش سخت افزاری آن از پردازنده اسنپدراگون۶۲۵ کوالکام استفاده شده است و دارای دوربین دوگانه و رم۴ گیگابایتی می باشد.

بر اساس تصمیم گیری هایی که از پیش در نظر گرفته شده است کمپانی سازنده میزو ام۶ نوت مسولیت معرفی آن را بر عهده خواهد داشت. کمپانی میزو در خصوص آخرین نسل از گوشی های هوشمند سری ام خود از پردازنده اسنپدراگون۶۲۵ کوالکام استفاده کرده است که دارای هشت هسته برای پردازش اطلاعات می باشد. به کار بردن این تراشه موجب شده تا ام۶ نوت به عنوان نخستین گوشی هوشمند میزو شناخته شود که دارای چیپ ست تولید شده به وسیله کوالکام می باشد.

فرکانسی که برای هسته های پردازشی اسن چیپ ست در نظر گرفته  شده است روی۲.۰ گیگاهرتز تنظیم شده و واحد پردازشگری که برای برنامه های گرافیکی در آن تعبیه شده قابلیت این را دارد که هفتاد و یک درصد بیشتر از نسل قبلی کارایی دارد و این مساله به عنوان نکته ای مثبت در خصوص این گوشی هوشمند شناخته می شود.

صفحه نمایش موجود در این گوشی هوشمند دارای اندازه۵.۵ اینچ می باشد که از نوع پنل های فول اچ دی می باشد و دارای رزولوشن۱۹۲۰ در۱۰۸۰ می باشد. کمپانی سازنده میزو ام۶ نوت سنسور اثر انگشت را در قسمت زیرین صفحه نمایش قرار داده است و از آن می توان به عنوان دکمه هوم نیز استفاده کرد. اگر ژست های حرکتی متنوعی را در خصوص دکمه هوم در نظر بگیرید قادر خواهید بود به صفحه اصلی رفته و یا حتی در میان کلیه برنامه های گوشی خود جابجا شوید و به سادگی با گوشی خود کار کنید.

میزو ام۶ نوت به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده معرفی خواهد شد که دارای دوربین دوگانه می باشد و موجب می شود تا گوشی مناسبی در بازار گوشی های میان رده برای رقابت با محصول کمپانی های دیگر عرضه شود.

گوشی میزو پرو۷ نخستین پرچم دار میزو بود که در طراحی آن از دوربین دوگانه ای استفاده شده است و میزو ام۶ نوت به عنوان دومین گوشی تولید این کمپانی شناخته می شود که در خصوص دوربین اصلی آن از دو سنسور در کنار یکدیگر استفاده شده است و به زودی با این قابلیت وارد بازار خواهد شد. میان رده ای که میزو به تازگی تولید کرده است دارای سنسور۱۲ مگاپیکسلی می باشد که از نوع IMX362 سونی می باشد و دارای لنز F1.9  بوده و پیکسل های آن به بزرگی۱.۴ میکرومتر هستند.

سنسور دیگری که در این گوشی هوشمند استفاده شده است به اندازه۵ مگاپیکسل است که موجب می شود کاربران این گوشی هوشمند تصاویر افکت بوکه زیبایی را دریافت و ثبت نمایند. زمانی که کاربران بخواهند در شرایطی که نور مناسبی وجود ندارد تصویربرداری نمایند می توانند از فلاش چهارتایی که در قسمت بالایی دوربین پشتی دستگاه قرار داده شده است استفاده نموده و تصاویر بسیار با کیفیت و خوبی را ثبت نمایند. در این گوشی جدید میزو از فناوری Dual Pixel استفاده کرده است که قابلیت زوم و فوکوس بر روی سوژه در مدت زمان۰.۰۳ را دارا می باشد و کمک می کند تا کاربران بهترین تصاویر را برای خود داشته باشند.

در خصوص دوربین سلفی این گوشی هوشمند یک سنسور۱۶ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته است که کمپانی سازنده قسمت بالایی را برای قرار دادن این دوربین در نظر گرفته است. گشادگی دیافراگم لنز دوربین سلفیF2.0 می باشد و این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند تصاویر سلفی با کیفیتی را برای خود ثبت نمایند. کاربرانی که از این گوشی هوشمند استفاده می کنند می توانند برای فیلمبرداری بالاترین رزولوشن۱۰۸۰ پیکسل را به کار بگیرند که البته این قابلیت در مورد دوربین اصلی وجود دارد. به وسیله دوربین سلفی نیز می توانید با رزولوشنی اینگونه ویدئو ثبت نمائید و تصاویر با کیفیت بالایی نشان داده خواهند شد.

در خصوص میزو ام۶ نوت از سیستم عامل اندروید نوقا استفاده شده است که موجب می شود کاربران بیشترین کاربرد را از این دستگاه داشته باشند. باتری در نظر گرفته شده برای این مدل از گوشی های هوشمند میزو۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ mCharge را دارا می باشد و کاربران می توانند به کمک این فناوری گوشی خود را با سرعت بالایی شارژ نمایند.

کمپانی میزو برای این گوشی هوشمند سه مدل را در نظر گرفته است که به ترتیب دارای۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی به میزان۱۶ گیگابایت و۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی به میزان۳۲ گیگابایت عرضه می شود اما مدل شوم این گوشی دارای۴ گیگابایت رم به همراه۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود مدل مناسبی را خریداری نمایند.

میزو در خصوص نسخه پایه ام۶ نوت که دارای۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است مبلغ۱۶۴ دلار را در نظر گرفته است اما کاربرانی که تمایل به داشتن نسخه بالاتر این گوشی که دارای۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی به میزان۳۲ گیگابایت است دارند باید مبلغ۱۹۴ دلار را پرداخت نمایند.

در خصوص نسخه سوم این گوشی که دارای۴ گیگابایت رم می باشد و حافظه دخیره سازی آن۶۴ گیگابایت می باشد کمپانی میزو مبلغ۲۵۴ دلار را در نظر گرفته است که کاربران علاقه مند می توانند با این مبلغ اقدام به سفارش دادن گوشی خود نمایند. میزو در خصوص گوشی ام۶ نوت رنگ های جذاب طلایی و مشکی و آبی را در نظر گرفته است که کاربران با توجه به سلیقه و نظر خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *