#


افشای کدنام گلکسی اس۱۰ و ویژگی های خاص آن

6 می 2018 بدون نظر 1619 بازدید

افشای کدنام گلکسی اس۱۰ و ویژگی های خاص آن

گلکسی اس۱۰ و افشای کدنام آن به همراه قابلیت های ویژه

با توجه به گزارشی که به تازگی منتشر شده گلکسی اس۱۰ به احتمال زیادی مجهز به سیستم تشخیص چهره ی سه بعدی باشد و در حالی توسعه پیدا خواهد کرد که با اسم رمز Beyond معرفی می شود. سامسونگ در نیمه اول سال جاری میلادی اقدام به معرفی و رونمایی از پرچم داران خود به نام های گسلکسی اس۹ و گلکسی اس۹ پلاس نمود و همزمان با این کار شایعات و احتمالات بسیاری در خصوص جانشین آن ها شروع شد. هنوز به درستی نمی دانیم که سامسونگ اعضای آینده ی سری گلکسی اس را با چه نامی معرفی خواهد کرد اما به احتمال زیادی این کمپانی کره ای به روندی که پیش تر داشته وفادار باقی بماند و نام تجاری گلکسی اس۱۰ را برای پرچم داران۲۰۱۹ خود انتخاب نماید.

گزارش هایی که طی روزهای اخیر منتشر شده اسم رمز احتمالی گوشی هوشمندی که جانشین گلکسی اس۹ می باشد را افشا نموده و برخی از ویژگی های مهم و کلیدی این گوشی هوشمند را نیز عنوان کرده است. گلکسی اس۸ موجب شد تا پیکره نیمه جان سری گلکسی اس روحی تازه پیدا کند و همین مساله موجب شد تا سامسونگ اسم رمز Dream را برای آن انتخاب کند. گلکسی اس۹ و نسخه ی پلاس آن هم اسم رمز Star و Star2 معرفی شدند. اما باید در نظر داشته باشیم که سامسونگ برای جانشین این دو گوشی هوشمند چه نامی را انتخاب کرده است. آنگونه که نشریه ی کره ای The Bell ادعا کرده است پرچم داری که در آینده ای نزدیک سامسونگ رونمایی خواهد کرد با اسم رمز Beyond در حال طراحی و توسعه می باشد.

کدنامی که ذکر شده می تواند قابلیت ها و ویژگی های احتمالی که در گلکسی اس۱۰ در نظر گرفته شده را عنوان کند. این مدل از گوشی های سامسونگ به مناسبت دهمین سالگرد عرضه ی گوشی های پرچم دار این کمپانی کره ای وارد بازار خواهد شد و از ظاهر امر اینگونه برمی آید که این کمپانی گره ای در نظر دارد تا استانداردهای مدرنی را در خصوص عرصه ی گوشی های رده بالا معرفی کند البته شاید تفاوت های ذکر شده از لحاظ طراحی نباشد چرا که آخرین شایعات حکایت از آن دارد که گلکسی اس۱۰ دارای ظاهری شبیه به گلکسی اس۹ می باشد. اما از لحاظ مشخصات و ویژگی ها پیشرفت بسیار زیاد و قابل توجهی دارد. احتمال داده می شود که جانشین گلکسی اس۹ و نسخه ی پلاس آن به ترتیب دارای صفحه نمایش۵.۸ و۶.۳ اینچی باشد. علاوه براین هر دو مدل از گوشی های سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت دورن صفحه نمایش خواهند بود که به عنوان یک تکنولوژی فوق العاده معرفی می شود.

کمپانی سامسونگ به مدت دو سال است که در خصوص عرضه ی محصولی که مجهز به سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است فعالیت و تلاش بسیار زیادی انجام داده است؛ اما تا به حال نتوانسته به این فناوری برای تولید به صورت انبوه دست پیدا کند. البته شایعات مطرح شده از عرضه ی گلکسی نوت۹ حکایت می کند که مجهز به سنسور اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش می باشد.

البته برخی از تحلیل گران و نظریه پردازان احتمال رونمایی گلکسی نوت۹ را که مجهز به این سنسور باشد بسیار ضعیف عنوان کرده اند و ادعا دارند سامسونگ هنوز از عملکردی که این تکنولوژی دارد اطمینان کسب نکرده و نسبت به کارایی این حسگر تردید دارد به همین علت بعید است که این محصول با چنین سنسوری رونمایی و معرفی شود اما بازهم باید منتظر ماند تا سامسونگ نسبت به این شایعات و احتمالات نظر خود را اعلام کند.

در گزارشی که از سوی نشریه ی The Bell منتشر شده آمده است که سامسونگ کلیه شرکای تجاری خود را از ارائه ی محصول جدیدی را که مجهز به حسگر اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش است مطلع نموده است. بر اساس گفته ها این کمپانی کره ای با سینپتیکس و کوالکام و Ezestek در خصوص گسترش تکنولوژی سنسور اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش مشارکت دارد اما هنوز مشخص نمی باشد که تولید کننده ی نهایی کدام یک از این کمپانی ها باشد. احتمالات دیگری نیز وجود دارد که سامسونگ برای تولید این سنسور ادغام شده با صفحه نمایش از چندین کمپانی مختلف کمک بگیرد تا بتواند اطمینان یابد که پرچم دار جدید این کمپانی هیچ کمبودی نخواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *