#


افشای مشخصات اچ تی سی دیزایر۱۲ به وسیله یکی از خرده فروشان

26 فوریه 2018 بدون نظر 1609 بازدید

افشای مشخصات اچ تی سی دیزایر۱۲ به وسیله یکی از خرده فروشان

اچ تی سی دیزایر۱۲ و افشای مشخصات سخت افزاری آن به وسیله خرده فروشی

کمپانی اچ تی سی که طی سال های اخیر محصولات جذاب و کاربردی طراحی نموده است اعلام کرده امسال نیز قصد دارد در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار می شود گوشی میان رده ای را به همراه گوشی هوشمند یو۱۲ معرفی نماید که می تواند گزینه ای مناسب برای انجام کارهای روزمره کاربران باشد.

کمپانی اچ تی سی در حال حاضر دارای وضعیت خوبی نمی باشد اما احتمال آن وجود دارد که این کمپانی تایوانی در سال جاری میلادی بتواند گوشی پرچم دار جدیدی را به نام اچ تی سی یو۱۲ معرفی کرده و آن را رونمایی کند. احتمال بسیار زیادی نیز وجود دارد که محصول میان رده ای به نام اچ تی سی دیزایر۱۲ را که دارای قیمت مناسب و توانایی های خوبی است معرفی کرده و وضعیت بد خود را تا حدودی تغییر دهد.

جعبه ای که برای بسته بندی این محصول در نظر گرفته شده است در یکی از خرده فروشی ها دیده شده است که موجب می شود برخی از مشخصات آن که تا چند وقت پیش عنوان شده بود تائید شود. با توجه به تصاویر منتشر شده اچ تی سی در طراحی این مدل از گوشی های میان رده خود از پردازنده۶۴ بیتی که دارای چهار هسته پردازشی بوده و محصول مدیا تک است استفاده نماید و میزان حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن۳ گیگابایت است و از حافظه۶۴ گیگابایتی در آن استفاده شده است.

دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی دارای سنسور۱۲ مگاپیکسلی می باشد و از سنسور۵ مگاپیکسلی نیز در دوربین سلفی آن استفاده شده است که موجب می شود تا تصاویر با کیفیتی را ارائه دهد. انتظار داریم اچ تی سی در خصوص سیستم عامل این مدل از گوشی های هوشمند خود به سراغ اندروید اوریو برود و از صفحه نمایشی۵.۵ اینچی در خصوص آن استفاده نماید.

کمپانی تایوانی اچ تی سی از ظرفیتی به میزان۲۷۳۰ میلی آمپر ساعتی در خصوص باتری این گوشی میان رده استفاده کرده است که می تواند برای استفاده در طول روز مناسب باشد. به احتمال بسیار زیاد گوشی میان رده جدید اچ تی سی دارای دو سیم کارت خواهد بود و این قابلیت را خواهد داشت که از شبکه اینترنتی۴ جی پشتیبانی نماید و کاربران بتوانند از کارت اس دی تا ظرفیت۲ ترابایت در مورد آن استفاده نمایند.

احتمال دیگری که در خصوص این گوشی هوشمند مطرح شده است اینکه اچ تی سی دیزایر۱۲ در کنار پرچم دار جدید این کمپانی یعنی گوشی هوشمند یو۱۲ معرفی و عرضه خواهد شد اما هنوز به طور قطعی مشخص نیست که این مدل از گوشی های اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار می شود معرفی خواهد شد و یا اینکه اچ تی سی زمان دیگری را برای عرضه و معرفی آن در نظر گرفته است.

در صورتی که استقبال از این گوشی هوشمند و جدید اچ تی سی بالا باشد می تواند موفقیتی برای این کمپانی تایوانی را به همراه داشته باشد و وضعیت بد اقتصادی این شرکت را تا حدود بسیار زیادی تغییر دهد. باید منتظر ماند و دید که اچ تی سی در خصوص معرفی این مدل از گوشی های خود چه تدابیری را در پیش خواهد گرفت و چه زمانی آن ها را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *