#


افشای تصاویر رندر و مشخصات گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن

19 فوریه 2018 بدون نظر 1689 بازدید

افشای تصاویر رندر و مشخصات گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن

انتشار تصاویر رندر و مشخصات جدید پرچم داران جدید سامسونگ

سامسونگ که به تازگی پرچم داران جدیدی را برای گوشی های هوشمند خود طراحی کرده است سعی کرده بود تا اطلاعات مربوط به این گوشی های هوشمند را مخفی نگاه دارد اما بازهم اطلاعات دیگری در خصوص این دو گوشی پرچم دار منتشر شد که مشخصات بیشتری از آن ها را نشان می دهد. طی روزهای گذشته اطلاعاتی منتشر شده است که در آن تصاویر رندر و مشخصات کهکشانی های جدید سامسونگ نشان داده شده است.

پیش تر نیز گفته بودیم که سامسونگ طی دعوت نامه ای رسمی اعلام کرده در نمایشگاه MWC2018 از پرچم داران جدید خود که به نام گلکسی اس۹ و گلکسی اس۹ پلاس شناخته می شوند رونمایی خواهد کرد و آن ها را به علاقه مندان و کاربران محصولات خود معرفی خواهد کرد. همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم نمایشگاه MWC2018 در تاریخ۲۵ فوریه سال جاری در شهر بارسلون فعالیت سالانه خود را آغاز خواهد کرد. این مساله موجب شده تا سامسونگ کره ای برای مخفی نگه داشتن اطلاعات مخصوص این دو پرچم دار خود با مشکلات بسیاری روبه رو باشد و کار سختی را پیش روی خود ببیند.

در اطلاعات جدیدی که منتشر شده است به مشخصات سخت افزاری و همچنین تصاویر رندر این دو گوشی جدید و پرچم دار سامسونگ اشاره شده است. با در نظر گرفتن اطلاعات موجود این دو گوشی هوشمند از لحاظ طراحی ظاهری بدون حاشیه می باشند و همچون نسل پیش از خود دارای صفحه نمایش اینفینیتی دیسپلی می باشد که می تواند کیفیت بسیار بالایی در نشان دادن تصاویر داشته باشد. سامسونگ در قسمت بالا و پائین صفحه نمایش پرچم داران جدید خود حاشیه بسیار باریکی را به کار گرفته است اما با این وجود اینگونه به نظر می رسد که در قسمت حاشیه پائینی این دو گوشی ضخامت بسیار کمتری نسبت به حاشیه قسمت بالایی وجود دارد.

سامسونگ در خصوص رنگ این گوشی های هوشمند تصمیم دارد در سال جاری میلادی رنگ بنفش را روانه بازار کند و این رنگ جایگزینی برای رنگ خاکستری ارکید می باشد و در کل اینگونه به نظر می رسد که چهار رنگ مشکی و آبی مرجانی و نقره ای و بنفش برای پرچم داران جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است که می تواند در جلب نظر و سلیقه تمام کاربران کارایی داشته باشد. البته در اروپا تنها رنگ های آبی مرجانی و مشکی و همچنین رنگ بنفش این گوشی ها عرضه خواهد شد و کاربران می توانند این رنگ ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

سامسونگ بیشترین تمرکز خود را برای توسعه و بهبود دوربین گوشی های جدید خود و تجربه ی پخش فیلم و موسیقی با کیفیت بالا گذاشته است تا بتواند در جلب نظر کاربران خود موفق عمل نماید. مدل پلاس این گوشی های هوشمند دارای دوربین دوگانه خواهد بود که دارای لنز۱۲ مگاپیکسلی می باشد و به صورت عمودی چیدمان خواهد شد. این درحالی است که نسخه استاندارد پرچم داران سامسونگ دارای دوربین تکی خواهد بود ولی سنسور به کار رفته در آن نیز۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو گوشی به نحوی طراحی شده اند که می توان دهانه لنز آن ها را تنظیم کرد و به این ترتیب امکان تصاویر با کیفیت بسیار بال برای کاربران امکان پذیر خواهد بود.

این دو گوشی کهکشانی سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت می باشند که در زیر دوربین اصلی و در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است. در کنار این حسگر سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه نیز قرار خواهد گرفت که موجب می شود این گوشی ها دارای امنیت بالاتری نسبت به دیگر گوشی های هوشمند باشند. این دو گوشی هوشمند نسبت به مدل های پیش از خود از نظر اندازه صفحه نمایش هیچ تغییری ندارند و گلکسی اس۹ دارای صفحه نمایشی با ابعاد۵.۸ اینچی می باشد و نسخه پلاس آن نیز با صفحه نمایشی۶.۲ اینچی عرضه خواهد شد. در هر دو گوشی از پنل های امولد رد خصوص صفحه نمایش استفاده خواهد شد و از این نظر نیز هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

کهشانی های جدید سامسونگ در حالی عرضه می شوند که به دو نسخه از تراشه اکسینوس۹۸۱۰ و اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام مجهز خواهند بود اما تنها در آمریکا و چین انتظار استفاده از گوشی هایی می رود که از جدیدترین تراشه کوالکام در طراحی سخت افزاری آن ها استفاده شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *