#


افزودن افکت های واقعیت افزوده دوربین به اینستاگرام به وسیله فیسبوک

8 می 2018 بدون نظر 1873 بازدید

افزودن افکت های واقعیت افزوده دوربین به اینستاگرام به وسیله فیسبوک

فیسبوک افکت های واقعیت افزوده دوربین را برای کاربران اینستاگرام به ارمغان می آورد

طی روزهای گذشته گزارش هایی منتشر شده است که نشان می دهد اینستاگرام از برخی افکت های واقعیت افزوده ای که قبل از این در فیسبوک وجود داشته استفاده می کند. واقعیت افزوده به عنوان یک تکنولوژی شناخته می شود که در آن تصاویر مجازی و واقعی با یکدیگر ادغام خواهند شد و اشیاء مجازی می توانند وارد دنیای واقعی شوند.

پلتفرم واقعیت افزوده ای در فیسبوک وجود داشته تا اندازه زیادی متاثر از انحصاری بودن آن در شبکه ی اجتماعی فیسبوک می باشد و باید ابراز امیدواری کرد که این قابلیت در اینستاگرام نیز افزوده شده است. مخاطبانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کنند بر روی اشتراک گذاری تصاویر تمرکز بسیار زیادی دارند و افکت واقعیت افزوده می تواند برای آن ها کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.

اصول اولیه ی کار این فیلتر در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام کمی تفاوت دارد؛ مخاطبانی که در اینستاگرام فعالیت دارند به کلیه فیلترهایی که طراحی شده و به وسیله کاربران دنبال می شوند می توانند دست پیدا کنند به همین جهت افکت هایی که مرتبط با دوربین واقعیت افزوده است موجب می شود تا کاربران به صورت مستقیم از افکت هایی که در استوری دوستان شان وجود دارد استفاده کرده و چنانچه اگر افکتی را پیش از این ندیده اند می توانند حساب سازنده آن را دنبال نمایند تا از آن ها استفاده کنند.

علیرغم اسنپ چت که پیش از این موفق نشده بود این کار را انجام دهد تغییر ایجاد شده می تواند برای بالا بردن کیفیت فیلترهایی که به کاربران این شبکه اجتماعی پیشنهاد شده مناسب باشد. این مساله می تواند استفاده از اینستاگرام را برای کاربران جذاب تر کرده و موجب شود تا این شبکه ی اجتماعی بهترین کارایی را داشته باشد و استفاده از فیلترهای پیشنهادی جذابیتی خاص را به دنبال داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *