#


افزایش روز افزون حجم برنامه های ios و چاره اندیشی اپل در ورژن جدید

آی او اس 11
26 ژوئن 2017 بدون نظر 2001 بازدید

افزایش روز افزون حجم برنامه های ios و چاره اندیشی اپل در ورژن جدید

افزایش روز افزون حجم برنامه های ios و چاره اندیشی اپل در ورژن جدید:

افزایش هر ساله میزان حافظه داخلی:

گوشی های آیفون هرساله میزان حافظه داخلی خود را افزایش می دهند.به طوری که حداقل حافظه آیفون برای آیفون ۵s از ۱۶گیگابایت به ۳۲ گیگابایت در آیفون ۷ افزایش یافته است.

افزایش حجم برنامه های پرطرفدار:

اما مشکلی که وجود دارد این است که به علت عدم توجه اپل به افزایش حجم برنامه های پرطرفدارش باعث شده بسیاری از کاربران آیفون که قصد دارند برنامه های جدید نصب کنند برای آزاد سازی فضای گوشی خود برنامه های قدیمی را پاک کنند.

افزایش چهار برابری حجم برنامه های پرطرفدار:

طی آمار ارائه شده در سال ۲۰۱۳ کاربرانی که قصد داشتند تمام ۱۰برنامه محبوب در آمریکا را نصب کنند به ۱۶۴ مگابایت فضا احتیاج داشتند.اما اکنون برای نصب همان ۱۰برنامه به بیشتر از ۱.۹گیگابایت فضا احتیاج است.یعنی می توان گفت که فضای لازم برای نصب این برنامه ها طی ۴سال گذشته ۱۲برابر شده است.

در سال ۲۰۱۵ اپل تصمیم به افزایش حجم برنامه های خود گرفت که این موضوع تاثیر زیادی در رشد این آمار داشته است.به طوریکه محدودیت حجم اپ ها که برای حجم دانلود اولیه برنامه ها درنظر گرفته شده بود از ۲گیگابایت به ۴ گیگابایت افزایش یافت.

اسنپ چت بیشترین افزایش حجم را داشته است:

در بین این برنامه ها اسنپ چت بیشترین افزایش حجم را داشته است به طوریکه از سال ۲۰۱۳ تاکنون این میزان ۵۱۰۰% بوده است.در رتبه بعدی برنامه اوبر قرار دارد که حجم آن افزایش ۲۲برابری داشته است.کمترین میزان افزایش در این چهار سال مربوط به برنامه استریم موزیک اسپاتیفای است که رشد ۶۰۰درصدی در افزایش حجم را داراست.

البته این موضوع فقط مربوط به برنامه ها یا همان اپلیکیشن ها نیست و بازی ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند.به طور مثال بازی کندی کراش ساگا از سال ۲۰۱۳ افزایش ۴۶۰ درصدی داشته و حجم آن از ۴۸ مگابایت به ۲۲۳مگابایت رسیده است.

چاره اندیشی اپل در سیستم عامل جدید آی او اس یازده:

با توجه به این مشکل و افزایش غیر عادی حجم برنامه ها اپل در نسخه جدید سیستم عامل خود یا همان ios 11 چاره ای اندیشیده است،در این نسخه به کاربران گفته میشود که برنامه هایی که کمتر مورد استفاده قرار می دهند را با حفظ تمام تنظیمات و دیتا به طور موقت حذف کرده و زمان احتیاج دوباره نصب کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *